Hei. haluaisin tietää paljonko on perunasta tuottajalle maksettava hinta? osaisiko joku kertoa? itse epäilisin jotain 0,2 kilo! onko ees lähellä oikeaa hintaa?
Hintoja kyselisin.
8
1474
Vastaukset
- joku tuntematon
Tää viesti on luettu jo YLI 200 kertaa mutta ei vieläkään yhtäkään vastausta! eikö kukaan muka tiedä vastausta?
- euraj
Se on lähellä keskiarvoa pakkaamolle toimitettuna. Vaihtelee kuukausittain.
- akä94
euraj kirjoitti:
kiitos, tosta oli paljon apua.
- sitten ihmekään
euraj kirjoitti:
että Suomessa on ruoka kallista.
- kun ...
sitten ihmekään kirjoitti:
että Suomessa on ruoka kallista.
perunoista on tehty muusia, jota myydään lihatiskiltä.
- khnhdipomp
On niin moneen lähtöön, jos puhutaan tärkkelysperunasta niin se on 0,08-0,10€ kilo ollut silloin kun oon viimeksi viljelly noin 5v sitten.
- xyzabc
ovelta ovelle kauppiaat pyytävät euron kilolta ruokaperunasta pakattu 10-20 kilon säkkeihin
- maksaa
xyzabc kirjoitti:
ovelta ovelle kauppiaat pyytävät euron kilolta ruokaperunasta pakattu 10-20 kilon säkkeihin
20-25 €/ 10 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671