Naisten seksuaalinen väkivalta.

Vihan patoja.

Ja taas tänään tuli henkistä seksuaalista väkivaltaa naiselta, eikä asialle tehdä mitään. Pitääkö tässä seuraavat 30 vuotta kerätä vihaa ja sitten kun on vanha, kyllästynyt eikä menetettävää niin pitää ottaa oman käden oikeus käyttöön.

8

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksuaalinen -

      esm. sinulla on pieni tai hän uhkasi sinua jne. ? Naiset ovat ehkä monesti kokeneet ja kokevat seksuaalista vahvuutta kun miehiä on tuomittu mutta naisia ei ? Paljon naisten suusta " minulla on märkänä " - " pikkuhousut " - jne . joita naiset käyttävät jotta mies tekisi sen virheen sanoen - minulla penis kovettuu - . Kun kaiken sen perään mitä nainen on saanut puheillaan aikaan eli peniksen reagoimaan ja siten penis kovettumaan sanoen sen naiselle niin nainen siitä suuttuu . Tuo on sitä seksuaalista epätasapainoa jota voisi kutsua pahoinpitelyksi kun mies ei kerran osaa puhua peniksestä niin kuin nainen sen eroottisesti kuvittelee . Kohta 4.kk täynnä enkä tiedä onko naista edes pidätetty kuulusteluja varten seksuaali rikoksesta epäiltynä tai syyteharkinnassa .

      • ...hoitoa?

        Sinulla ei kyllä ole asiat ihan kunnossa. Kannattais varmaan hakeutua hoitoon?


    • ...puhut?

      Mitä ihmettä muka on "henkinen seksuaalinen väkivalta"?? Mikä tämä tällainen termi on, ihanko olet itse sen keksinyt vai löytyykö kyseinen termi Suomen laista? Jos on muijan kanssa noin kovat välit, niin kannattaa erota. Turha kärvistellä ja keskustelupalstalla surkutella, kun ihminen itse on vastuussa omasta elämästään. Sukset eri suuntiin vaan.

    • ...ruiks.

      Ruikuti, ruikuti. Voi herranjestas minkälaisia lampaita sitä kulkee miesten nimellä! Kasvakaa MIEHIKSI ja kasvattakaa munat!!! Lopettakaa ruikutus ja lähtekää kävelemään jos ei suhde miellytä, kukaan ei pakota jäämään. Tsiisus minkälaisia PELLEJÄ!!!

    • Vihan Patoja

      Ikinä ei ymmärretä kysymystä. Naisten annetaan kävellä ulkona puolialasti eikä asialle tehdä mitään joten joutuu sitten joskus käyttämään oman käden oikeutta.

      • Kuolen nauruun...

        Hahahahahah :D :D

        "Ja taas tänään tuli henkistä seksuaalista väkivaltaa naiselta, eikä asialle tehdä mitään."


      • Vihan Patoja
        Kuolen nauruun... kirjoitti:

        Hahahahahah :D :D

        "Ja taas tänään tuli henkistä seksuaalista väkivaltaa naiselta, eikä asialle tehdä mitään."

        Että te normaalit ihmiset olette sitten ajattelemattomia lapsellisia idiootteja, juuri niin kuin valtio teidät haluaa.
        Nuoruudesta asti valistetaan kuinka seksi on hyvää ja luonnollista ja kaikkien oikeus, ja se on yksi parista asiasta mikä pitää ihmisen henkisesti terveenä.
        Ja etenkin nykyään seksiä tursuaa kaikkialta ja kaikkien pitää olla hyvännäköisiä. Ja minun pitäisi muka elää loppuelämä tälleen vain kattelemalla ämmiä kun ne näyttelee itseään.
        Ja psykiatrit vain ihmettelevät miksi yritän eristäytyä ja olla olematta yhteydessä kehenkään.

        Onneksi toisaalta kun nyt Suomeen valuu ulkomaalaisia koko ajan niin raiskaukset toivottavasti lisääntyvät kunnolla ja ehkä ihmiskauppaakin.


      • jp
        Vihan Patoja kirjoitti:

        Että te normaalit ihmiset olette sitten ajattelemattomia lapsellisia idiootteja, juuri niin kuin valtio teidät haluaa.
        Nuoruudesta asti valistetaan kuinka seksi on hyvää ja luonnollista ja kaikkien oikeus, ja se on yksi parista asiasta mikä pitää ihmisen henkisesti terveenä.
        Ja etenkin nykyään seksiä tursuaa kaikkialta ja kaikkien pitää olla hyvännäköisiä. Ja minun pitäisi muka elää loppuelämä tälleen vain kattelemalla ämmiä kun ne näyttelee itseään.
        Ja psykiatrit vain ihmettelevät miksi yritän eristäytyä ja olla olematta yhteydessä kehenkään.

        Onneksi toisaalta kun nyt Suomeen valuu ulkomaalaisia koko ajan niin raiskaukset toivottavasti lisääntyvät kunnolla ja ehkä ihmiskauppaakin.

        Mitä mussutat ! mene ja osta huora jos painetta patukassa, itse ostan aina silloin tällöin ja kummasti virkistää :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe