Traktori mönkijä polaris

Nimetön

Onko kelllään kokemuksia kyseisestä pelistä. Ja tämän vuoden malli 500 efi ruisku pelistä. Itselläni on sellanen ja tuntuu että ei ota oikeen kierroksia tarpeeksi nopeasti. Ku painaa sen kaasun pohjaan niin ensiksi tukehtuu ja sit nostaa kierrokset?? Kauppiaalla ei oo yhtään koe ajo vehettä et pääsis vertaamaan??

11

6671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen nimetön

      Ota siitä kaasuvivusta se rajoitin pois niin alkaa löytyä puhtia.

      • Nimetön

        Miten kaasuvivusta otetaan rajoitin pois?? Kyllä mä tiedän miten rajoitin otetaan pois ja tämä on ruisku peli. Joten ei ole mitenkään kaasun liikettä rajoitettu.. Olis kiva tietää kysestä laitteesta kokemuksia, onko mullakin samoja tilanteita. Ja nyt kun korjattu huollossa rajoitin toimii ja tehoa on, mutta kun laite saavuttaa 40 km/h niin rupee nykimään ja pomppimaan. Tämäkin kuulemma kuuluu laitteen ominaisuuksiin?? Siis joku jolla on polaris 500 09 ruisku, traktori mönkijä. Niin sellaiselta olis kiva kuulla kokemuksia..


      • ifeoji
        Nimetön kirjoitti:

        Miten kaasuvivusta otetaan rajoitin pois?? Kyllä mä tiedän miten rajoitin otetaan pois ja tämä on ruisku peli. Joten ei ole mitenkään kaasun liikettä rajoitettu.. Olis kiva tietää kysestä laitteesta kokemuksia, onko mullakin samoja tilanteita. Ja nyt kun korjattu huollossa rajoitin toimii ja tehoa on, mutta kun laite saavuttaa 40 km/h niin rupee nykimään ja pomppimaan. Tämäkin kuulemma kuuluu laitteen ominaisuuksiin?? Siis joku jolla on polaris 500 09 ruisku, traktori mönkijä. Niin sellaiselta olis kiva kuulla kokemuksia..

        Niitähän jossain on. Alkaako boksi pätkimään sytytystä vai miten on toteutettu. En tiedä.


      • polaris500

        miten otetaan rajoitin pois?? että kulkee maximi nopeuden


      • JEaaa
        polaris500 kirjoitti:

        miten otetaan rajoitin pois?? että kulkee maximi nopeuden

        Penkin alla menee johdot solenoidille joka ohjaa jotain paineella toimivaa rajoitinta. yks johto kahdesta poikki niin kulkee. Ja näppärästi kytkin väliin niin saa päälle tarvittaessa.


    • joku random

      miten tän vuoden mallista efi saa nopeuden rajotimen pois kun ajaa maastossa eikse ole ihan uudenlainen sähköinen rajoitin eili polaris sportsman 500 efi traktori 2011

    • Riposte

      Anteeksi mie oon Ripaah ja mie oon kuoppiosta ja halluun tiettää miten portsmanni saahaan kulkeen. Laittakaa ny perkele kuva tänne siitä kumpi johto pittee katkasta jotta tuo peli lähtöö kulkeen

    • monsterr

      voisko joku kertoa miten toi polaris sportman 500 ruisku traktori mönkiän sähkörajotin saataisi ohitettua ja missä se siaitsee ..?? ohjeet olis kutaaa tehot lopuu kesken metäreitillä

    • rfa3

      Miten sitten Honda traktorimönkiän rajottimen saa pois

    • Anonyymi

      Tietääkö joku kun mulla on Polaris RZR 900 ja ajaessa kaasua painettaessa auto nykii ja nopeusmittari sekoilee

    • Anonyymi

      Polariksen mönkijöistä on vähän tietoa löpön kulutuksen osalta. Pitää todella etsiä googlella. Syykin selvisi. Lippulaivoilla, kuten Sportsman 6x6 570 päässee parin löytämäni kirjoituksen perusteella täydellä tankilla nippa nappa yli 100 kilometriä. Eli suomalainen ei osaa rakentaa kuin paskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe