Sunwind 311

vantit

Kukapa kertoo tietämättömälle, minkä kokoiset vattiruuvit kuuluvat sunwind 311 veneeseen, entäpä vanttien paksuus?

1

790

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omassa Sunwind 311:ssä on vantin halkaisija 6 mm ja vanttiruuvin kierteen halkaisija 11 mm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3788
    2. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      51
      1207
    3. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1183
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      92
      1117
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      95
      936
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      104
      794
    7. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      778
    8. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      777
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      54
      766
    10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      122
      724
    Aihe