Uraputkessa I

Pikku Assistentti

Olen valmistunut kauppiksesta myyntipuolelta ja odottelen sopivaa saumaa uraputkeen. Naapurin mies johtaa suurehkoa suomalaista yritystä, jossa joskus olin työharjoittelussakin.

Nämä samat naapurit omistavat mökin samalla järvellä parin sadan metrin päässä meistä. Äijä on sikarikas ja tottakai vaimokin sitämyöten. Päätin tehdä kaikkeni jos joskus pääsisin tuohon firmaan.

On jo kesä hyvässä vauhdissa kun isä ja naapurin sikarikas mies juttelevat olohuoneessamme. Kuulen keskustelua alhaalta, joten puen kietaisuhameen bikinien suojaksi. Kalle haluaisi kuulemma lainata mökkiämme yhtiön vieraiden käynnin ajaksi.

Samalla Kallella on ehdotus mullekin, jos alkaisin hänen assistentikseen, edellinen jäi äitiyslomalle. He olivat puhuneet isäni kanssa kuinka minulla on välivuosi opinnoista ja halua Kallen palvelukseen.

Kalle on reilu viisikymppinen mies , hyvässä kunnossa. Olen huomannut hänen katselleen kehitystäni pikkutytöstä tällaiseksi nuoreksi aikuiseksi. Olen tietoinen kauniista vartalostani
, kauniit pystyt c- kupin timmit tissit, ruskea iho vaalea tukka, siniset silmät, pitkät hoikat jalat ja tiukka peppu. Kaikki ratsastuksen ansiota.

Pääsisin kuulemma Kallen kyydissä illalla mökille. Mukaan vain rennot ja edustavat mökkivaatteet.

Pakkaan laukkuani innoissani ja tiedän tilaisuuteni tulleen. Laukku on valmis ja riisun itseni alasti. Kuuma kesäpäivä pistää aina himot hyrräämään. Astelen suihkuun kun isä ja äiti ilmoittavat lähtevänsä mummaa katsomaan, toivottelevat hyvää reissua.

Pestyäni itseni huolellisesti ja päästyäni huoneeseeni ovikello soi. Pidän pyyhkeen ylläni joka peittää juuri tissini ja pakarani. Avaan oven ja huomaan Kallen tuijottavan ihollani valuvia vesipisaroita ja märkiä hiuksiani. Olen imarreltu Kallen huomiosta.

Tarjoan miehelle mehua hänen istuuduttuaan keittiön tuolille. Kurotan hyllyltä kuppia ja tunnen kuinka pyyhe nousee pakaroitteni yli. Voin kuvitella Kallen pakotuksen housuissa hänen katsellessaan tiukkoja 18- vuotiaan pakaroita. Vilkaisen mieheen ja huomaan lasittuneen katseen miehen silmissä.

Tulen miehen viereen ja kaadan mehua lasiin. Pystyt tissini ovat Kallen kasvojen tasalla.
"Missäs isäsi ja äitisi on?", Kalle kysyy.
Kerrottuani asian miehen olemus muuttuu rohkeammaksi.

"Toivottavasti viihdyt reissuillamme ja palveluksessani." Sitten muista, etten ole vielä ehtinyt kunnolla kiittääkään. Kumarrun Kallen kaulaan ja kiitän hienosta tilaisuudesta. Tunnen miehen kädet alaselälläni pyyhkeen päällä. Miehen pikkusormi lepää ihoani vasten. Pyyhe on noussut taas sen verran.

"Voi anteeksi, mähän olen ihan märkä ja nyt säkin oot."
Otan pyyhkeen kulman alapäästä ja kuivaan miehen kaulaa sipaisten. Kalle ottaa kaksin käsin pyyhkeen alta lantiostani ja siirtää mut hajareisin syliinsä. En ehdi edes ajatella kun Kalle suutelee ihanasti märkää kaulaani.

Vaikeroin miehen sylissä huulten ja kielen seikkaillessa kaulallani. Hieron paisunutta paljasta pilluani miehen etumukseen, joka pullistaa housuista. Kalle nostaa mut pöydälle istumaan ja riisuu housunsa. Jäntevä elin ponnahtaa vapauteen ja huokaisen nähdessäni sen kasvavan.

Mies hautaa kasvonsa haaroväliini ja maistelee kuin jäätelön uutta makua. Vaativat kädet puristelevat nuoria reisiäni kielen tunnustellessa puhdasta pimppaani.
"Maistut hyvälle, nuori pillu...niin tiukka ja maukas..." Kiihotun Kallen sanoista ja alan väristä.

Mies nostaa mut syliinsä ja kiedon jalkani hänen ympärilleen. Pyyhe tippuu portaisiin ja Kalle imaisee nännin suuhunsa. Huulten imussa ja lielen pyöriessä nännilläni olen tukahtua odotukseen. Alapääni sykkii ja paisuu hyvää vauhtia, tunnen kuinka märkä paljas pilluni on.

Iso penis painuu pilluani vasten ja kohottauduttuani ylemmäs kalu lipsahtaa peppureiälleni.

"Kalle, se on niin valtavan iso...miten se mahtuu tiukkaan nuoreen...pilluuni..."

Kalle ei pysty pidätellä kiimaansa enää pitkään ja heittää mut sängylleni. Menen kontalleni peppu pystyyn ja kasvot tyynylle. Sormeilen itseäni peppu tarjolla Kallen edessä.

Mies ei pysty hillitsemään itseään päästyään sisääni vaan purkautuu tiukkaan pilluuni samantien.

Käytyämme suihkussa lähdimme mökille edustamaan yhtiötä. Nyt ollaan uraputkessa, tuumin ajellessamme maalle.


jatkuu....

2

9286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aa_aa_antti

      Hyvää, kuvailevaa tekstiä... sitä voisi olla vieläkin runsaammin. Ja ehkä hieman tunteita peliin ja petiin =)

    • Ekku

      Taas jonkun viiskymppisen äijän sairas mielikuvitus vauhdissa...kukaan nuori ja kaunis tyttö ei ikinä unelmoi vanhoista ukoista, vaikka ne taitaa niin itse kuvitella nuo heebot...pysykääs te 50-kymppiset vaan oman ikästenne parissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe