Osaako joku kalat-merkkinen suomentaa

ymmällään härkäpää

Olen tutustunut kalat-mieheen. Ihastusta on ilmassa, minun puoleltani ainakin. Miehestä en saa selvää. Joskus viestittelee tykkäävänsä tosi paljon, toisinaan ei taas vastaa mihinkään viestiini kuin ei välittäisi pätkääkään. Nyt ei olla nähty pariin viikkoon, viestitelty vaan pari viestiä ja sitten yhtäkkiä mies poikkeaa tuomassa minulle suklaarasian! Tykkääkö vai eikö tykkää? Olen ihmeissäni oleva härkänainen. Jos kysyn häneltä tykkääkö, hän ei voi vastata suoraan vaan vastaa "miten niin en tykkäisi?" tai "luuletko etten tykkää?" En jaksa enää miettiä edes mitä tarkoittaa.

9

1512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunteellinen kala on arvoituksellinen ja ehkä jopa pelkää naishärkää... siis pelkää näyttää tunteitaan. Siksi voi vaikutaa siltä ettei asiasta oikein saa selvää. Joten ole kärsivällinen ja hienotunteinen. etene hitaast mutta määrätietoisesti. Kyllä se siitä selviää tuleeeko siitä nyt mitään.

      • vanha lehmä

        Outohan se on tuo kalatmies. Herkkä ja tunteellinen, mutta myös samalla kylmän harkitseva. Monet eivät ole huomanneet kalatmiehen ristiriitaista ominaisuutta lähestyä ja paeta. Usein huomataan vain tuon kosteasilmäisen miehen tuijottava ja anova katse. Se pettää, sillä kalatmies pelkää sitoutua. Syynä on verkostoituminen useisiin naisystäviin. joita se pitää taitavasti naruissaan ihan vaan kaiken varalta kuten vanhalla piialla on tissit. Kalatmies ei pelkää näyttää tunteitaan eikä voikaan, koska tunteet pursuavat nahkan läpi ja niihin moni nainen retkahtaa. Kalatmies on myös selvillä toisten tunteista ja aina askeleen edellä muita herkän vaistonsa vuoksi. Miksi kalatmies sitten "verkostoituu"? Siksi, että tuo eläinradan vanhus tarvitsee turvaa "vanhuuden päivilleen". Usein kaloilla onkin ammattina ihmissuhdetyö, jossa voi luoda noita verkostoja. Mainioita ammatteja siihen onkin hoitoalalla. Lääkärin on helppo parantamisen ohella asiakkaansa sitouttaa myös siviilissä. Julkiselta puolelta esimiestehtävissä kalat viihtyy myös, mutta ei juurikaan aloilla, missä ei voi hallita ihmisiä. Kalatmies voi leikata naapurin rouvan nurmikon eikä tee siitä numeroa tai vaadi vastapalvelusta ainakaan näkyvästi. Mutta ilmaista lounastahan ei ole. Kalatmies tuntee olevansa heikoilla jäillä, jos hän tuntee olevansa ahdistettu. Ei näytä sitä, mutta aikalisä on edessä. M.O.T.


      • ymmällään härkäpää

        tässä mennäänkin, kalatmies ottaa yhteyttä viikon-parin välein. Pian menettää yhden härkänaisen elämästään, mutta omapa on valintansa. Minä en jää ruikuttamaan kenenkään miehen perään vaikka hänestä paljon tykkäänkin.


      • itsekkin kalat
        ymmällään härkäpää kirjoitti:

        tässä mennäänkin, kalatmies ottaa yhteyttä viikon-parin välein. Pian menettää yhden härkänaisen elämästään, mutta omapa on valintansa. Minä en jää ruikuttamaan kenenkään miehen perään vaikka hänestä paljon tykkäänkin.

        älä sinä ota häneen mitään yhteyttä, jos hän vastaa ilman, että olet laittanut kalamiehelle viestiä, tiedät että hän ajattelee sinua.


    • itsekkin kalat

      Kalamies saattaa pelätä sinua hiukan, vaikka kalat ovat herkkiä ja romanttisia, tämä yksilö ei välttämättä tiedä, mitä tehdä suhteesi. Hän haluaisi varmasti edetä kanssasi, siksi hän antoi sinulle suklaarasian, koska ei tiennyt, miten muuten ilmaista tuntemuksiaan sinulle. Ehkä hän jännittää vastata sinulle, koska pelkää sinun ymmärtävän vastauksesnasa väärin. Ehkä. On hyvä, että olet kysynyt häneltä suoraan, mitä hän on sinusta mieltä, mutta kalamies ei ehkä osaa vastata kysymykseesi. Jos hän vielä vastaa: "luuletko, etten tykkää" niin vastaa sinä hänelle: "en tiedä. kerro se sinä minulle"

    • neits.

      Lähestulkoon itse olisin voinut näin kirjoittaa.

      Olen neisyt-nainen, ja todella ihastunut kalat-mieheen. Olemme tunteneet jo kauan, pari tapaamista ollut pitkällä aikavälillä joiden välissä yhteyttä on pidetty tekstiviesten ja netissä.
      Nyt toisen tapaamisen jälkeen mies on kuitenkin entistäkin omituisempi. Ensin otti yhteyttä, mutta nyt ei edes vastaa viestiin. Olen täysin ymmälläni, mitä ihmettä, olen alkanut jo epäillä omia vaistojanikin jotka kyllä kertoivat tavatessamme että mies on kiinnostunut. Tosin, enhän tiedä mistä sitten loppujen lopuksi oli vain kiinnostunut...
      Haluaisin kuitenkin kuulla suoraan edes sen, että ei kiinnosta, parempaa sekin kuin tämä totaalinen vaikeneminen.
      Ylpeys ei tahdo enää antaa periksi viestittää, kun en edellisiinkään ole saanut vastausta.. Mutta, kavahtaako kalat-mies entistä kauemmas jos kysyn että missä tässä nyt oikein mennään? Koska mitään sitoumuksia tai lupauksia jatkosta ei ollut, muuta kuin tunne siitä että molemmat tykkäävät, minä typerä nainen vain retkahdin täysin :/

      Auttakaa naista mäessä. Yritänkö vielä ottaa yhteyttä, silläkin uhalla ettei toinen vastaa, ja kerron suoraan tuntemuksistani ja kysyn että mitä mies ajattelee? Vai odotanko? Ja kauanko, tämä on raastavaa :/

      • Danzigi

        Kysy nyt vaan ihmeessä ihan suoraan, ja kerro toki myös mitä ajattelet. Mä ainakin arvostan enemmän semmosta rehellisyyttä ja suoruutta. Ei mitään kaarteluja ja kiertelyjä.


    • kalaN

      elää kalamiehen kanssa, on vain totuttava tällaiseen poukkoiluun :( Kaloista kun ei ota itse pirukaan selvää. Suosittelen sulle vakaata maamerkkiä :)

      • kirja

        Kalanaiselle on kalamies sopiva kumppani, ainakin tuon mulla olevan horoskooppikirjan mukaan, mikä
        kertoo kalanaisen ja kalamiehen luonteenpiirteistä, minä ainakin olen prikulleen sellainen, kun siinä
        kirjassa seisoo. itselläni on myöskin kokemusta kalamiehestä, molemmat ovat romanttisia ja herkkiä
        ja tykkäävät samoista asioista, mutta niitä ei pidä sitoa liikaa, mutta se ongelma siinä on , että kuka
        siitä pitää, oliko se mies tai naispuolinen, että se pitää jakaa monelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe