Onko kukaan käyny kyseisessä hotellissa?Kertokaa ihan kaikki mahdollinen?Onko Kyproksella yleensä minkälaiset ilmat kesäkuun lopussa? Ostomahdollisuuksia ja kuinka paljon maksaa matka Limassoliin Pafokselta?
Lomamatkat hotelli Damon
5
1040
Vastaukset
- juusssis
Eikö kukaan oo käynny???
- pafoksella?
olin kymmenisen vuotta sitten.
Ihan kiva hotelli, kävelymatka rantaan ja keskustaan. pikkunen supermarketti oli ainakin ennen siinä ihan hotellissa kiinni ja lyhyen kävelymatkan päässä oli isompi kauppa.. Ei ole kuin positiivisia muistoja. - juudssiis
pafoksella? kirjoitti:
olin kymmenisen vuotta sitten.
Ihan kiva hotelli, kävelymatka rantaan ja keskustaan. pikkunen supermarketti oli ainakin ennen siinä ihan hotellissa kiinni ja lyhyen kävelymatkan päässä oli isompi kauppa.. Ei ole kuin positiivisia muistoja.kiva kuulla,2kk niin lento pafokselle ja kyseiseen hotelliin!!!!
- Kirsi¤
juudssiis kirjoitti:
kiva kuulla,2kk niin lento pafokselle ja kyseiseen hotelliin!!!!
Olin kyseisessä hotellissa toukokuussa. Hotelli on pieni mut kiva.Aamupala todella halpa mut sitä samaa koko viikko.tomaatti,kurkku juusto vaalea leipä jugurttix2 appelisiinilohkot,kahvi ja tee(englantilainen).Hotellissahan on paljon englantilaisia.
Muuten siisti ja ihan tarpeeksi lähellä kaikkea.Allasbaari oli ok.Sai aina mitä tilasi.Tarjoilijat olivat kivoja ja juttelivat paljon.Muutenkin henkilökunta kohteliasta.Hotellista kun lähdetään keskustaan siinä heti tulee neljän tien risteys ja siitä oikelle lähtiessä tulee ravintola joka oli jotain georges(jotain).Siinä on parhaat liharuoat.Ja kannattaa Meze-ateria syödä juuri siinä! - juushhiiis
Kirsi¤ kirjoitti:
Olin kyseisessä hotellissa toukokuussa. Hotelli on pieni mut kiva.Aamupala todella halpa mut sitä samaa koko viikko.tomaatti,kurkku juusto vaalea leipä jugurttix2 appelisiinilohkot,kahvi ja tee(englantilainen).Hotellissahan on paljon englantilaisia.
Muuten siisti ja ihan tarpeeksi lähellä kaikkea.Allasbaari oli ok.Sai aina mitä tilasi.Tarjoilijat olivat kivoja ja juttelivat paljon.Muutenkin henkilökunta kohteliasta.Hotellista kun lähdetään keskustaan siinä heti tulee neljän tien risteys ja siitä oikelle lähtiessä tulee ravintola joka oli jotain georges(jotain).Siinä on parhaat liharuoat.Ja kannattaa Meze-ateria syödä juuri siinä!Oltiin viikko hotellissa,ihan ok hotelli.Lisäksi käytettävissä kefalos hotellin palvelut meren rannassa.
Aamiainen:sämpylää,paahtoleipää,jugurtteja,pekonia,kinkkuja,juustoo,papuja,tommaatteja,keitettyjä
munia,munakasta ,mehuja,kahveja jne,, kylläkin sama joka päivä.Allas ihan riitävä,allasbaaris suht edullista.Menisin uudestaankin,paikka hyvä ,bussill pääsee nätisti minne vaan(1,5 e/henk).Huoneet ihan ok makkari tupakeittiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629869K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1875612Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1615201PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *744865- 2122429
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122269Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3261948- 211645
- 901597
- 411153