Onko kukaan käyny kyseisessä hotellissa?Kertokaa ihan kaikki mahdollinen?Onko Kyproksella yleensä minkälaiset ilmat kesäkuun lopussa? Ostomahdollisuuksia ja kuinka paljon maksaa matka Limassoliin Pafokselta?
Lomamatkat hotelli Damon
5
1022
Vastaukset
- juusssis
Eikö kukaan oo käynny???
- pafoksella?
olin kymmenisen vuotta sitten.
Ihan kiva hotelli, kävelymatka rantaan ja keskustaan. pikkunen supermarketti oli ainakin ennen siinä ihan hotellissa kiinni ja lyhyen kävelymatkan päässä oli isompi kauppa.. Ei ole kuin positiivisia muistoja. - juudssiis
pafoksella? kirjoitti:
olin kymmenisen vuotta sitten.
Ihan kiva hotelli, kävelymatka rantaan ja keskustaan. pikkunen supermarketti oli ainakin ennen siinä ihan hotellissa kiinni ja lyhyen kävelymatkan päässä oli isompi kauppa.. Ei ole kuin positiivisia muistoja.kiva kuulla,2kk niin lento pafokselle ja kyseiseen hotelliin!!!!
- Kirsi¤
juudssiis kirjoitti:
kiva kuulla,2kk niin lento pafokselle ja kyseiseen hotelliin!!!!
Olin kyseisessä hotellissa toukokuussa. Hotelli on pieni mut kiva.Aamupala todella halpa mut sitä samaa koko viikko.tomaatti,kurkku juusto vaalea leipä jugurttix2 appelisiinilohkot,kahvi ja tee(englantilainen).Hotellissahan on paljon englantilaisia.
Muuten siisti ja ihan tarpeeksi lähellä kaikkea.Allasbaari oli ok.Sai aina mitä tilasi.Tarjoilijat olivat kivoja ja juttelivat paljon.Muutenkin henkilökunta kohteliasta.Hotellista kun lähdetään keskustaan siinä heti tulee neljän tien risteys ja siitä oikelle lähtiessä tulee ravintola joka oli jotain georges(jotain).Siinä on parhaat liharuoat.Ja kannattaa Meze-ateria syödä juuri siinä! - juushhiiis
Kirsi¤ kirjoitti:
Olin kyseisessä hotellissa toukokuussa. Hotelli on pieni mut kiva.Aamupala todella halpa mut sitä samaa koko viikko.tomaatti,kurkku juusto vaalea leipä jugurttix2 appelisiinilohkot,kahvi ja tee(englantilainen).Hotellissahan on paljon englantilaisia.
Muuten siisti ja ihan tarpeeksi lähellä kaikkea.Allasbaari oli ok.Sai aina mitä tilasi.Tarjoilijat olivat kivoja ja juttelivat paljon.Muutenkin henkilökunta kohteliasta.Hotellista kun lähdetään keskustaan siinä heti tulee neljän tien risteys ja siitä oikelle lähtiessä tulee ravintola joka oli jotain georges(jotain).Siinä on parhaat liharuoat.Ja kannattaa Meze-ateria syödä juuri siinä!Oltiin viikko hotellissa,ihan ok hotelli.Lisäksi käytettävissä kefalos hotellin palvelut meren rannassa.
Aamiainen:sämpylää,paahtoleipää,jugurtteja,pekonia,kinkkuja,juustoo,papuja,tommaatteja,keitettyjä
munia,munakasta ,mehuja,kahveja jne,, kylläkin sama joka päivä.Allas ihan riitävä,allasbaaris suht edullista.Menisin uudestaankin,paikka hyvä ,bussill pääsee nätisti minne vaan(1,5 e/henk).Huoneet ihan ok makkari tupakeittiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024517Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831298- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826