Hei, olen kuullut, että homeopaattisilla tuotteilla voi lieventää Jet Lagin vaikutuksia. Oletko kuullut tai kokeillut sellaisia? Mistä niitä saa?
Vastaukset 4
- homeopaateilta
Ainoat jotka väittävät homeopaattisten lääkkeiden tehoavan ovat homeopaatteja. Ihan oikeasti, jos laimennat jotain ainetta biljoonasosaan tai vieläkin laimeammaksi ei se voi vaikuttaa yhtään mitään. Eihän siinä ole sitä "lääkettä" jäljellä atomin atomia sellaisen laimennuksen jälkeen. Ja hyvä niin, sillä homeopaattisina lääkkeinä käytetään usein myrkyllisiä aineita. Mm. arsenikkia. Homeopaattien selitys tuohon laimennukseenon sitten tämä naurettava täristys: eli hoitoteho tuleekin siitä että laimennettaessa sitä pulloa täristetään! Selvä todiste homeopatian hihhuliluonteesta on se sama kuin kaikkien muiden hihhuliuskontojen kohdalla. Homeopatian on keksinyt yksi mies, kukasenytoli, joskus 1800-luvulla. Tämä kaveri keksi hoidon ihan tyhjästä ja kehitti kuuluisaan mustaan kirjaansa (jota homeopaatit käyttävät nykyäänkin) ihan omin voimin tuhansia lääkkeitä Oikea lääkäri tai mikä tahansa tutkija tai tiedemies saa olla tyytyväinen jos tekee yhden keksinnön elämänsä aikana mutta tämä kyseinen kaveri keksi kaiken. Todellinen nero.
- arsenikki ja strykniini
Jos otetaan vaikka sellaiset homeopaattiset lääkkeet kuin arsenikki ja strykniini (heh-heh): sanotaan vaikka että kilon verran. Sillä määrällä saa hengen kokonaiselta pataljoonalta, ehkä divisioonaltakin. Homeoppaatisena se kuitenkin laimennetaa vaikkapa biljoonasosaan, tai biljoonas osan biljoonasosaan jolloin se on vielä tehokkaampi. Homeopatiassa laimeampi lääke on tehokkaampi! Jos vaikka esimerkin vuoksi tyydytään siihen laimeampaan ettei tule liian tehokasta - laimennetaan siis kilo arsenikkia ja strykniiniä biljoonasosaan. Jos alkuperäinen oli litran kokoinen annos, laimennettuna saadaan siis biljoona litraa. Juo huoletta sitä vakka litra, se sisältää näet gramman miljardisosan noita myrkkyjä. Kuolettava annos taitaisi olla jotain 100 - 200 milligrammaa, eli sinun pitäisi juoda tuota lääkettä ainakin 10 miljoonaa litraa että henki lähtisi. Laskinkohan oikein. Tää homeopatia on aika vaikeaa. Tosin on löydetty ihan tehoaviakin homeopaattisia lääkkeitaä :-) . Niissä on silloin kuitenkin ollut jotain ihan muuta kuin homeopaattisia ainesosia.
- ...
Jet lagiin auttaa mukavasti bisnesluokan lentolippu ja vuodeistuin. Kun vetää hirsiä koko matkan, ei perillä väsytä yhtään. Ai niin. Se maksaa.
- Lennon aikana 1
ja uudessa kohdemaassa tarpeen mukaan Arnica C 30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494