Mikähän autossa vois olla vikana kun ylikuumenee todella helposti?
ylikuumenee!
10
506
Vastaukset
- takana?
Kevennä kaasujalkaa, älä revittele.
- eee..
En kuule revittele laisinkaan vaan kumeenee tosiaan ihan pienestäkin...
- se.................
ylikuumenee kun termostaatti rikki,vesipumppu rikki,jäähdyttimen/paisuntasäiliön korkki viallinen tai esim.jäähdytin tukossa
- .-...
Täytyypä tarkastaa kyseiset asiat,,kiitos.
- on....
.-... kirjoitti:
Täytyypä tarkastaa kyseiset asiat,,kiitos.
vaan joku noista eikä männänrenkaat paskana. Kunhan pelottelen.
- kyllä se on näin
jäähyttäjän korkki ku kuulosta vähä siltä et ois painejärjestelmä. korkki ei pidä paineita ja lämmöt nousee ja ei tarvii kyllä kiihytellä hirveemmin. jos on visko kappaleina nii sekii vaikuttaa et ensten kyl kattosin sen korkin kunnon.
- kyllä se on näin
jos termari ois kappaleina nii lämmöt ei ainakaa nouse vaa päi vastoin ja jos jäähytin ois tukossa nii ei tulis sisälle lämmintä ku vesi ei kierrä. ja nuo männänrenkaat saat hylätä alkuusa...höpöhöpö
- JanneK_69
Painekorkin tehtävänä on nostaa veden kiehumispiste 100 -> n. 120 asteeseen. Jos korkki vuotaa, höyryä alkaa pukata pellin alta suunnilleen punaisen alueen alarajalla ja korkin ollessa ok, alkaa kiehumaan vasta punaisen ylärajalla.
Katsoppa se vesipumppu pyöriikö vai ei.. Ja onko järjestelmässä nestettä tarpeeks. Entä Öljyä? Männänrenkaatko höpöhöpö.. Niiden menemisen huomaa silloin kun pakokaasu on sinertavää
- Rikki mikä rikki
viallinen. Itsellä oli Carina aikoinaan,lämmöt nousi jo 1km matkalla punaselle. Lämpömittarin antura oli hajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511