Baotian pinkki johto

katkennut

Moi baotian skootterista seurasin cdi poksista pinkkijohtoa ja ei siinä ollut kuin 20-30cm, minne sen pitäisi mennä, kun en löydä toista päätä mistään. tiedän että se on nopeudenrajoittimen johto, mut nyt se ei toimi ja haluaisin sen toimimaan. katsoin varikopan sisältä mut ei siellä ainakaan paikkaa johdolle ollut, vaikka sieltä sen nopeus tiedon saisi.

15

4709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rgergheh

Se menee takavarille, josta ottaa signaalin takavarin kierroksista optisesti/magneettisesti.

• helpoin

löytää. pitääkö avata variaattorin koppa ja ottaa takavari irti eli se missä on kytkin. vai löytysköhän se paikka jostakin sieltä varin ja takarenkaan välistä.

• os..
        helpoin kirjoitti:

löytää. pitääkö avata variaattorin koppa ja ottaa takavari irti eli se missä on kytkin. vai löytysköhän se paikka jostakin sieltä varin ja takarenkaan välistä.

Ota variaattorin koppa irti, se musta "mokkula" näkyy ihan selvästi, kun jää siihen koppaan. Joissakin malleissa se on etuvarin kohdalla.

• koppa.
        os.. kirjoitti:

Ota variaattorin koppa irti, se musta "mokkula" näkyy ihan selvästi, kun jää siihen koppaan. Joissakin malleissa se on etuvarin kohdalla.

on siinä etuvarin kohdalla jotain käynnistys polkimen osia. meneekö siis johto sinne varikopan sisään sieltä mistä vari ottaa ilman.

• os..
        koppa. kirjoitti:

on siinä etuvarin kohdalla jotain käynnistys polkimen osia. meneekö siis johto sinne varikopan sisään sieltä mistä vari ottaa ilman.

Varikopan etuosan yläreunassa on johdon mentävä rako. Kopan sisällä sitten kohti takavaria. Magneetista ottaa optisesti signaalin pyörimisnopeudesta.

• baotianbt49qt-12rebel
        os.. kirjoitti:

Varikopan etuosan yläreunassa on johdon mentävä rako. Kopan sisällä sitten kohti takavaria. Magneetista ottaa optisesti signaalin pyörimisnopeudesta.

johon otin irti cdi boksista mutten sitä sen tarkemmin tsiigannu. En tiiä tartteeko muuta tehä ku sen johon irrotin. kyllä tuo mulla ainaki rupes kulkee. lisäks vielä kaasarin kannen alta messinkinen tappi pois tai lyhemmäks nii kyl kulkee!

• ewtwr
        baotianbt49qt-12rebel kirjoitti:

johon otin irti cdi boksista mutten sitä sen tarkemmin tsiigannu. En tiiä tartteeko muuta tehä ku sen johon irrotin. kyllä tuo mulla ainaki rupes kulkee. lisäks vielä kaasarin kannen alta messinkinen tappi pois tai lyhemmäks nii kyl kulkee!

kierrostenrajoitin ja elektroninen nopeudenrajoitin ovat kaksi eri asiaa. jälkimmäisellä varustetussa ei ole mitään kaasarintappeja. Kierrostenrajoittimen poisto taas tuhoaa koneen ennen pitkää.

• TommiTurmiola

Paskat mitään tuhoa. Antaa lisää vauhtia ja lisää kunnioitusta kaveripiirissä ja saa makeimmat mimmit kyytiin.

• Jutustelija1
        TommiTurmiola kirjoitti:

Paskat mitään tuhoa. Antaa lisää vauhtia ja lisää kunnioitusta kaveripiirissä ja saa makeimmat mimmit kyytiin.

Näin se menee TommiTurmiola.

• Rajoittamattomia

• Yks btm kuski

laitat vaa johon takas cdi boksiin ja jos ei sittenkää toimi vielä ni tutki vari onko siellä joitain johtoi!

• Aikas usein on

Kyllä niin että se YLIkierrosrajoitin on cdi boksin sisällä ja siihen ei auta kuin hankkia rajoittamaton cdi boksi.CDI boksin rajoitin on yleensä koneen turvaksi ajateltu ylikierrosrajoitin ja joskus rajoittamattomalla cdi boksilla voidaan saada hieman huippuja lisää konetta oleellisesti vaarantamatta koska kiinalaiset ovat joskus rajoittaneet kierroksia hieman liikaakin. Mahdollista toki on että joskus olisi ollut erillisiä rajoitinantureita kampiakselilla jolla on maahantuoja tai tehdas on voinut helposti hoitaa skoden vauhdin EU:n tasolle vain kytkemällä pinkki johto.Minä en ole koskaan niitä nähnyt,mutta esimerkiksi tanskassa skodet kulkee joko 30 tai 45km valinnan mukaan,joten siinä tapauksessa rajoitus hoidettaneen johdolla??? Yleensä skoden tehot/nopeudet rajoitetaan mekaanisin keinoin ilmanputsarissa,kaasuttimessa,pakoputkessa ja variaattorista, sieltä kannattaa alkaa etsimään kuristuksia.

• kohan

on cdi boxi?

• Skooterguy
        kohan kirjoitti:

on cdi boxi?

akkukotelossa jalkatilassa, toki voi olla muuallakin.

• Joonatan224

Miten otan pinkki johdon pois Baotian skootterista että en rikko muuta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2276
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1694
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      84
      1388
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      131
      1371
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1256
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      75
      1227
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe