Battlefield 2 Ongelma

Kiitos avusta etukäteen.

Olen nähnyt, että aika monella on sama ongelma. Bf2 kaatuu työpöydälleni. Olen katsonut muita aiheita, mutta en löydä vastausta. Olen myös yrittäny kysyä niissä aiheissa, mutta ketään ei vastaa. Minun ongelma on tälläinen aloitan pelaamaan sitten singleä tai multia niin aina kun se lataa sitä mappia niin suurinpiirtein kohdassa 62% se kaatuu työpöydälle sanomatta mitään. Tässä vähän mun koneesta. Xp Home edition SP3 Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4000 2.11GHz 1.0GB RAM ATI Radeon HD 2400 series. Kone on aika huono, mutta olen ennenkin pelannut tätä bf2:sta pidin pienen tauon pelaamisessa ja taas alotin nyt tää ongelma. Onhan mulla ollu muitakin ongelmia, mutta niistä selvisin tästä en.

5

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Battlefield 2 fani

Joo eli mulla on melkein sama ongelma. Aloitan pelaan Multiplayeriä ja valihten servun ja se alkaa lataan sitä, kun se on ladannu ja alkaa jotain verifying data tai jotain se sen jälkeen kaatuu työpöydälle. Ongelma tuli sen jälkeen kun vaihdoin konetta parempaan ja uudempaan. Muut pelit toimii normaalisti ja BF 2:sen single play toimii hyvin- koneen tietoja: Windows vista home premium ja merkki on Hp pavilion dv5-1207eo.

• lawrr

kokeile käynnistää bf klikkaamalla bf:n käynnistyskuvaketta hiiren oikealla korvalla -> Suorita järjestelmänvalvojana
        ja jos toimii noin niin hiiren oikeeta korvaa kuvakkeeseen -> ominaisuudet -> yhteensopivuus ja käyttöoikeustasosta ruksaat : " Suorita tämä ohjelma järjestelmänvalvojana"

Itsella loppui verifying data kaatuilu tuon jälkeen.

• Plaplapla

Aina kun meen pelaa multia niin pääsen pelaa vähä aikaa sit siitä tulee joku tällänen Error loading pbcl ja sen sellast ja en oo ladannu Gamespy mu mul on toiminu multi ennen mut miks ei nyt?

• mikkeddd

ei vistalle bfää vitun käpö

• Meeme11

eb Pääse pelaamaan BF pelaan sitä netis niin tulee aina pelis Probleema!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe