Ajotakki skootterointiin

Takiton

Morjens, Ehkei ihan tänne kuulu, mutta täällä varmaan parhaiten osataan silti neuvoa. Elikkä tarkoitus olisi saada jonkinlainen ajotakki moposkootterointiin. Takki sen vuoksi, että tulee kohtuu paljon tuolla ajettua tuollaista pitempääkin matkaa ja veden ja tuulenpitävyys yms ominaisuudet olisi ihan mukavaa takissa. Nyt kuitenkaan nuista juuri mitään tietämättä kyselen ehdotuksia takeista jotka olisivat mahdollisimman "normitakin" näköisiä jne, ei kehtaisi tuolla ajellessa kovin "raskaita" MP-vaatteita päällä pitää. Eli siis takki joka omaisi edes jonkinlaisia MP-ajotakki ominaisuuksia eikä hinnaltansa olisi aivan mahdoton. Kiitos...

2

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veke42

      Hei os www.kolumbus.fi/veikkolaakso tekstiilit / takki sivulla löyty shot kevyt takki alk 38e tai mopotakki gou alk 69e tai yoko 60e

      • itsekin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe