Kysymys koskee siis dementikkojen lääkitystä ja mistään en löytänyt tietoa siitä, että mitkä lääkkeet ovat kiellettyjä dementia oireita sairastavalla? Osaisiko joku vastata tai löytää linkin, mistä saisi listan ei suositeltavista lääkeaineista? Kiitos!
Dementia lääkitys
2
1181
Vastaukset
- tytär suruinen
Olin äidin kanssa lääkärissä.Kysyin erikoislääkäriltä voiko äitini käyttää kaikkia lääkkeitään dementialääkityksen kanssa ja entäs luontaistuotteet,joita äitini popsii päivittäin.Lääkäri mukaan äitini voi käyttää dementia,kolestroli,verenpaine ja sokeritautilääkkeitä.Luontaistuotteista varoitti käyttämästä mäkikuismaa.Merilevätuotteet nostavat verenpainetta.Eli,aika hyvin lääkkeet sopii keskenään.Kunhan saisi dementikon ottamaan lääkkeensä.Useinhan he huijaavat omaisiaan.Luultavasti äitini tekee niin,itsehän kärsii seuraamukset.Huomenna menen tutkimaan tilannetta,mitä"luurankoja"kaapistaan taas löytyy.Valmistaudun pahimpaan :)
- SirpaAlen
Minä olen ainakin saanut apua oman kunnan (Lempäälä) muistihoitajalta.
Kaikissa äitiäni joka sairastaa dementtiaa koskevissa lääkinnällisissä ja hoidollissisissa kysymyksissä " meidän Kata" on ollut korvaamaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647