Lapsiveden meno

vaivihkaa

Voiko se olla mahdollista? Onko kellään kokemuksia? Siis voiko lapsivesi tihkua niin hiljalleen ettei odottava äiti sitä huomaisi? Ja mitä sitten eteen?

6

11585

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

Lapsivettä, mulla itselläni toisessa raskaudessa, alkoi tulla ensin hiljalleen. Hyvin tippoina.
      Mutta älä huoli tuota asiaa, kyllä vesi tulee ulos aika nopeasti seuraavaksi hulahtelemalla. Ylös noustessa jne. Itselläni noin tunti tihkuttelun alettua meni vesi kokonaan. Synnytykseni kesti vajaat 7,5 tuntia.

Mutta varsinainen vastaus sun kysymykseen, voiko olla mahdollista?
      Minä luulen, että ei ole mahdollista. Kyllä sen jokainen tuntee jos pikkasenkin märkää housussa on. Uskoisin.
      Ja mitä sitten eteen?
      Ambulanssi jos matka sairaalaan on pitkä, veden kokonaan mentyä. Helpottaa sun matkustamista kun kohtu on tyhjentynyt.
      Tihkuttaessa vielä sairaalaan voi lähteä omalla kyydillä. Ja saahan ambulanssin matkalta, tuli myös minulle.
      Onnea tulevaan!!!!!

• vaivihkaa

Kiitos asiallisesta vastauksestasi, se selvensi minulle paljon kysymyksiä joita näin loppumetreillä päässä pörrää kiitettävä määrä :)

• minä
        vaivihkaa kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksestasi, se selvensi minulle paljon kysymyksiä joita näin loppumetreillä päässä pörrää kiitettävä määrä :)

että voi se kuivua, mutta raskaus tod.näk. yliaikainen.

• "kokenut"
        minä kirjoitti:

että voi se kuivua, mutta raskaus tod.näk. yliaikainen.

Todellakin on mahdollista, että lapsivesi menee ilman että äiti sen huomaa.
        Mulla huomattiin vedenmeno vasta kolmenviikon jälkeen (kun kohtu oli jo kuiva) Ja vaikka olin käynyt lääkärissä ja lääkäri mut tutkinut niin ei silti sitä "tihuttelua" huomannut.
        Oli kuulemma vain "virtsankarkailua"!!!

• äiti

Kyllä sinä sen huomaat jos olet tarkka, mikä muu sieltä voisi vuotaa? Kyllä sun pitäisi huomata ero, haju onko se virtsaa vai lapsi vettä.
      Onnea sinulle!!

• Onnellinen äiti

Minulla meni lapsivedet kotona aamulla ja lapsi päättiki syntyä kotona,nyt ootan tokaa lasta ja toivon että kerkeän sairaalaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      43
      2278
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      18
      2171
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      166
      1833
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      231
      1330
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      127
      1269
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1144
    7. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1065
    8. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      949
    9. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      83
      884
    10. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      862
    Aihe