Voiko se olla mahdollista? Onko kellään kokemuksia? Siis voiko lapsivesi tihkua niin hiljalleen ettei odottava äiti sitä huomaisi? Ja mitä sitten eteen?
Lapsiveden meno
6
11527
Vastaukset
- Kokemusta on
Lapsivettä, mulla itselläni toisessa raskaudessa, alkoi tulla ensin hiljalleen. Hyvin tippoina.
Mutta älä huoli tuota asiaa, kyllä vesi tulee ulos aika nopeasti seuraavaksi hulahtelemalla. Ylös noustessa jne. Itselläni noin tunti tihkuttelun alettua meni vesi kokonaan. Synnytykseni kesti vajaat 7,5 tuntia.
Mutta varsinainen vastaus sun kysymykseen, voiko olla mahdollista?
Minä luulen, että ei ole mahdollista. Kyllä sen jokainen tuntee jos pikkasenkin märkää housussa on. Uskoisin.
Ja mitä sitten eteen?
Ambulanssi jos matka sairaalaan on pitkä, veden kokonaan mentyä. Helpottaa sun matkustamista kun kohtu on tyhjentynyt.
Tihkuttaessa vielä sairaalaan voi lähteä omalla kyydillä. Ja saahan ambulanssin matkalta, tuli myös minulle.
Onnea tulevaan!!!!!- vaivihkaa
Kiitos asiallisesta vastauksestasi, se selvensi minulle paljon kysymyksiä joita näin loppumetreillä päässä pörrää kiitettävä määrä :)
- minä
vaivihkaa kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksestasi, se selvensi minulle paljon kysymyksiä joita näin loppumetreillä päässä pörrää kiitettävä määrä :)
että voi se kuivua, mutta raskaus tod.näk. yliaikainen.
- "kokenut"
minä kirjoitti:
että voi se kuivua, mutta raskaus tod.näk. yliaikainen.
Todellakin on mahdollista, että lapsivesi menee ilman että äiti sen huomaa.
Mulla huomattiin vedenmeno vasta kolmenviikon jälkeen (kun kohtu oli jo kuiva) Ja vaikka olin käynyt lääkärissä ja lääkäri mut tutkinut niin ei silti sitä "tihuttelua" huomannut.
Oli kuulemma vain "virtsankarkailua"!!!
- äiti
Kyllä sinä sen huomaat jos olet tarkka, mikä muu sieltä voisi vuotaa? Kyllä sun pitäisi huomata ero, haju onko se virtsaa vai lapsi vettä.
Onnea sinulle!! - Onnellinen äiti
Minulla meni lapsivedet kotona aamulla ja lapsi päättiki syntyä kotona,nyt ootan tokaa lasta ja toivon että kerkeän sairaalaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1104671Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1683692Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi413153Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a213133Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut331564Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik371250Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun361147Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3031060Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei221030- 72930