Lapsiveden meno

vaivihkaa

Voiko se olla mahdollista? Onko kellään kokemuksia? Siis voiko lapsivesi tihkua niin hiljalleen ettei odottava äiti sitä huomaisi? Ja mitä sitten eteen?

6

11629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

      Lapsivettä, mulla itselläni toisessa raskaudessa, alkoi tulla ensin hiljalleen. Hyvin tippoina.
      Mutta älä huoli tuota asiaa, kyllä vesi tulee ulos aika nopeasti seuraavaksi hulahtelemalla. Ylös noustessa jne. Itselläni noin tunti tihkuttelun alettua meni vesi kokonaan. Synnytykseni kesti vajaat 7,5 tuntia.

      Mutta varsinainen vastaus sun kysymykseen, voiko olla mahdollista?
      Minä luulen, että ei ole mahdollista. Kyllä sen jokainen tuntee jos pikkasenkin märkää housussa on. Uskoisin.
      Ja mitä sitten eteen?
      Ambulanssi jos matka sairaalaan on pitkä, veden kokonaan mentyä. Helpottaa sun matkustamista kun kohtu on tyhjentynyt.
      Tihkuttaessa vielä sairaalaan voi lähteä omalla kyydillä. Ja saahan ambulanssin matkalta, tuli myös minulle.
      Onnea tulevaan!!!!!

      • vaivihkaa

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi, se selvensi minulle paljon kysymyksiä joita näin loppumetreillä päässä pörrää kiitettävä määrä :)


      • minä
        vaivihkaa kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksestasi, se selvensi minulle paljon kysymyksiä joita näin loppumetreillä päässä pörrää kiitettävä määrä :)

        että voi se kuivua, mutta raskaus tod.näk. yliaikainen.


      • "kokenut"
        minä kirjoitti:

        että voi se kuivua, mutta raskaus tod.näk. yliaikainen.

        Todellakin on mahdollista, että lapsivesi menee ilman että äiti sen huomaa.
        Mulla huomattiin vedenmeno vasta kolmenviikon jälkeen (kun kohtu oli jo kuiva) Ja vaikka olin käynyt lääkärissä ja lääkäri mut tutkinut niin ei silti sitä "tihuttelua" huomannut.
        Oli kuulemma vain "virtsankarkailua"!!!


    • äiti

      Kyllä sinä sen huomaat jos olet tarkka, mikä muu sieltä voisi vuotaa? Kyllä sun pitäisi huomata ero, haju onko se virtsaa vai lapsi vettä.
      Onnea sinulle!!

    • Onnellinen äiti

      Minulla meni lapsivedet kotona aamulla ja lapsi päättiki syntyä kotona,nyt ootan tokaa lasta ja toivon että kerkeän sairaalaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1125
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      189
      911
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      848
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe