Voiko se olla mahdollista? Onko kellään kokemuksia? Siis voiko lapsivesi tihkua niin hiljalleen ettei odottava äiti sitä huomaisi? Ja mitä sitten eteen?
Lapsiveden meno
6
11281
Vastaukset
- Kokemusta on
Lapsivettä, mulla itselläni toisessa raskaudessa, alkoi tulla ensin hiljalleen. Hyvin tippoina.
Mutta älä huoli tuota asiaa, kyllä vesi tulee ulos aika nopeasti seuraavaksi hulahtelemalla. Ylös noustessa jne. Itselläni noin tunti tihkuttelun alettua meni vesi kokonaan. Synnytykseni kesti vajaat 7,5 tuntia.
Mutta varsinainen vastaus sun kysymykseen, voiko olla mahdollista?
Minä luulen, että ei ole mahdollista. Kyllä sen jokainen tuntee jos pikkasenkin märkää housussa on. Uskoisin.
Ja mitä sitten eteen?
Ambulanssi jos matka sairaalaan on pitkä, veden kokonaan mentyä. Helpottaa sun matkustamista kun kohtu on tyhjentynyt.
Tihkuttaessa vielä sairaalaan voi lähteä omalla kyydillä. Ja saahan ambulanssin matkalta, tuli myös minulle.
Onnea tulevaan!!!!!- vaivihkaa
Kiitos asiallisesta vastauksestasi, se selvensi minulle paljon kysymyksiä joita näin loppumetreillä päässä pörrää kiitettävä määrä :)
- minä
vaivihkaa kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksestasi, se selvensi minulle paljon kysymyksiä joita näin loppumetreillä päässä pörrää kiitettävä määrä :)
että voi se kuivua, mutta raskaus tod.näk. yliaikainen.
- "kokenut"
minä kirjoitti:
että voi se kuivua, mutta raskaus tod.näk. yliaikainen.
Todellakin on mahdollista, että lapsivesi menee ilman että äiti sen huomaa.
Mulla huomattiin vedenmeno vasta kolmenviikon jälkeen (kun kohtu oli jo kuiva) Ja vaikka olin käynyt lääkärissä ja lääkäri mut tutkinut niin ei silti sitä "tihuttelua" huomannut.
Oli kuulemma vain "virtsankarkailua"!!!
- äiti
Kyllä sinä sen huomaat jos olet tarkka, mikä muu sieltä voisi vuotaa? Kyllä sun pitäisi huomata ero, haju onko se virtsaa vai lapsi vettä.
Onnea sinulle!! - Onnellinen äiti
Minulla meni lapsivedet kotona aamulla ja lapsi päättiki syntyä kotona,nyt ootan tokaa lasta ja toivon että kerkeän sairaalaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959