Lapsiveden meno

vaivihkaa

Voiko se olla mahdollista? Onko kellään kokemuksia? Siis voiko lapsivesi tihkua niin hiljalleen ettei odottava äiti sitä huomaisi? Ja mitä sitten eteen?

6

11433

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

Lapsivettä, mulla itselläni toisessa raskaudessa, alkoi tulla ensin hiljalleen. Hyvin tippoina.
      Mutta älä huoli tuota asiaa, kyllä vesi tulee ulos aika nopeasti seuraavaksi hulahtelemalla. Ylös noustessa jne. Itselläni noin tunti tihkuttelun alettua meni vesi kokonaan. Synnytykseni kesti vajaat 7,5 tuntia.

Mutta varsinainen vastaus sun kysymykseen, voiko olla mahdollista?
      Minä luulen, että ei ole mahdollista. Kyllä sen jokainen tuntee jos pikkasenkin märkää housussa on. Uskoisin.
      Ja mitä sitten eteen?
      Ambulanssi jos matka sairaalaan on pitkä, veden kokonaan mentyä. Helpottaa sun matkustamista kun kohtu on tyhjentynyt.
      Tihkuttaessa vielä sairaalaan voi lähteä omalla kyydillä. Ja saahan ambulanssin matkalta, tuli myös minulle.
      Onnea tulevaan!!!!!

• vaivihkaa

Kiitos asiallisesta vastauksestasi, se selvensi minulle paljon kysymyksiä joita näin loppumetreillä päässä pörrää kiitettävä määrä :)

• minä
        vaivihkaa kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksestasi, se selvensi minulle paljon kysymyksiä joita näin loppumetreillä päässä pörrää kiitettävä määrä :)

että voi se kuivua, mutta raskaus tod.näk. yliaikainen.

• "kokenut"
        minä kirjoitti:

että voi se kuivua, mutta raskaus tod.näk. yliaikainen.

Todellakin on mahdollista, että lapsivesi menee ilman että äiti sen huomaa.
        Mulla huomattiin vedenmeno vasta kolmenviikon jälkeen (kun kohtu oli jo kuiva) Ja vaikka olin käynyt lääkärissä ja lääkäri mut tutkinut niin ei silti sitä "tihuttelua" huomannut.
        Oli kuulemma vain "virtsankarkailua"!!!

• äiti

Kyllä sinä sen huomaat jos olet tarkka, mikä muu sieltä voisi vuotaa? Kyllä sun pitäisi huomata ero, haju onko se virtsaa vai lapsi vettä.
      Onnea sinulle!!

• Onnellinen äiti

Minulla meni lapsivedet kotona aamulla ja lapsi päättiki syntyä kotona,nyt ootan tokaa lasta ja toivon että kerkeän sairaalaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      137
      13134
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3599
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2884
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1359
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      1354
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      144
      1279
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1236
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1157
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      1031
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      923
    Aihe