VAROKAA OULUN BMW-MYYMÄLÄÄ!!

Hellä H.

Jurvakainen osaa sitten kusettaa asiakasta!! Eivät rupea millekään bemarini osalta, uskomatonta vaikka takuu pelaa niin kieltäytyvät ottamasta kantaa! Autoani vaivaa todella vakavat sähköviat mutta liike viivyttää kaiken! No oikeuteen asia menee mutta VAROKAA JURVAKAISEN AUTOTALOA

31

20996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MB...

Näinkö on? olen katellut uusia autoja ja jos näin on niin enpä taija jurvakaisella etes käyvä. samanlaisia vikoja oon kuullu kyllä muiltakin ja ajettavuus on ilimeisesti mennyt autoissa takapakkia... on keskitytty vain ilimanaikusiin pikku nippeleihin ja tärkeimmät asiat unehtunu täysin.

• bimmeri

No itellä ei oo muuta kuin hyviä kokemuksia takuukorjauksista Jurvakaisella...

• Asiakas

Monta kuukautta (!) olen jo odotellut takuukorjauksena vaihdettavaa osaa.

Pitänee itse hoitaa jostain muualta, kun ei kiinnosta edes selvittää, miksi osa viipyy.

• Oulu :)

No kertokaahan yksikin kunnolinen liike oulussa, onko niitä :D

Niin monenlaista valitusta kuullut huoltojen toimivuudesta/taitamattomuudesta merkistä riippumatta.

Taitaa Oulu edelleenkin uinailla käytäntöjensä kanssa jossain 80-luvulla autopuolen hommissa...

• TM:n lukija

Pärjäsi hyvin merkkihuoltotestissä. Myy Toyotaa.

• Hellä H.

Oulun alueella on YKSI pätevä ja tunteellisesti työtä tekevä paikka ja se on JÄÄLIN AUTOSÄÄTÖ !!

• 735
        TM:n lukija kirjoitti:

Pärjäsi hyvin merkkihuoltotestissä. Myy Toyotaa.

Huonoja kokemuksia löytyy täältäkin. Ilmastointi ei pelannut, Jurvakaisen poijjat nosti kädet pystyyn!

• Ex-Opel
        Hellä H. kirjoitti:

Oulun alueella on YKSI pätevä ja tunteellisesti työtä tekevä paikka ja se on JÄÄLIN AUTOSÄÄTÖ !!

Ja halpa hinta!!!

• AAA
        Hellä H. kirjoitti:

!!!!

• e39

Itse hommasin takuun alaisen särkyneen osan, kun eivät Jurvakaisella neljään vko:n löytäneet, mulla meni 6h.(E39), ja menin Jurvakaiselle ja kysyin vaihtavatko vai vaihdatanko muualla...
      Vaihtoivat ja vaihdoin minäkin, merkkiä nimittäin.
      Olen sitä mieltä, että paras Bmw tietämys Oulussa on eräällä silmälasipäisellä E.H.nimikirjaimet omaavalla henkilöllä ( jotka ovat Bmw:llä paljon ajaneet tietänevät henkilön ), on työssä siinä talossa josssa Bmw:tä aiemmin myytiin....

• pro

E.H on alansa ehdoton huippu. Korjaa muuten edelleen Bemareita iltapuhteina kotitallissa. E.H kyllä itse vannoo Mersun nimeen. Pitäiskö tästä päätellä jotain ? =)

• Erno
        pro kirjoitti:

E.H on alansa ehdoton huippu. Korjaa muuten edelleen Bemareita iltapuhteina kotitallissa. E.H kyllä itse vannoo Mersun nimeen. Pitäiskö tästä päätellä jotain ? =)

Eli Bemari Veholle huoltoon vai? Mersuun kun en aio kuitenkaan vaihtaa...

Kiinnostaisi kyllä tietää enemmän, minkälaista ongelmaa teillä on Jurvakaisen kanssa ollut. Itse olen huollattanut autoa siellä ja hommat on kyllä tullut tehtyä, vaikka laskun saatuaan meinaa aina lentää selälleen.

Myöskin Bemarin laatu (tai oikeammin sen puute) on ollut lievähkö pettymys.

Kertokaa ihmeessä enemmän tuosta salamyhkäisestä E.H:sta sekä kokemuksistanne siitä missä autoa kannattaa mielestänne Oulussa huollattaa. Missä Oulun Bemarit on aikaisemmin myyty?

• pro
        Erno kirjoitti:

Eli Bemari Veholle huoltoon vai? Mersuun kun en aio kuitenkaan vaihtaa...

Kiinnostaisi kyllä tietää enemmän, minkälaista ongelmaa teillä on Jurvakaisen kanssa ollut. Itse olen huollattanut autoa siellä ja hommat on kyllä tullut tehtyä, vaikka laskun saatuaan meinaa aina lentää selälleen.

Myöskin Bemarin laatu (tai oikeammin sen puute) on ollut lievähkö pettymys.

Kertokaa ihmeessä enemmän tuosta salamyhkäisestä E.H:sta sekä kokemuksistanne siitä missä autoa kannattaa mielestänne Oulussa huollattaa. Missä Oulun Bemarit on aikaisemmin myyty?

Oulussa bemarit ja Mersut myytiin rinnakkain Veholta, ja siellä oli myös molempien merkkien huolto. E.H oli siellä Bemarin mekaanikkona, ja sai legendaarisen maineen mm. tietämyksensä ja laadusta puhuttaessa tinkimättömyytensä takia.
        E.H palkittiin mm. BMW:n puolesta järjestetyssä Euroopan laajuisessa asentajakilpailussa.

Veho "luopui" Bemarista, ja E.H siirtyi korjamaan Veholla muita merkkejä. Vehon lopetettua BMW:n edustus, E.H osti paljon silloisten myynnissä olevien mallejen varaosia ja erikoistyökaluja. E.H:lla on hyvin varustettu talli Oulun eteläpuolla, missä hän edelleen korjaa sopimuksesta Bemareita. Itsekin olen autoa siellä käyttänyt useasti, ja lopputulos on aina ollut yhtä vakuuttava.

Minulla itselläni ei ole Jurvakaista mitään vastaan, eikä sen puoleen huoltoa hoitavaa Auto-Tonteria. Jotkut varmasti muistavat kynsilehdossa sijainneen Tonteri&Vesa- korjaamon (toiminassa edelleen, mutta nimi on kaiketi "lyhentynyt"). Tonteri & Vesa olivat todella suosittuja asentajia Volkkarimiesten keskuudessa.

• Eemeli
        pro kirjoitti:

Oulussa bemarit ja Mersut myytiin rinnakkain Veholta, ja siellä oli myös molempien merkkien huolto. E.H oli siellä Bemarin mekaanikkona, ja sai legendaarisen maineen mm. tietämyksensä ja laadusta puhuttaessa tinkimättömyytensä takia.
        E.H palkittiin mm. BMW:n puolesta järjestetyssä Euroopan laajuisessa asentajakilpailussa.

Veho "luopui" Bemarista, ja E.H siirtyi korjamaan Veholla muita merkkejä. Vehon lopetettua BMW:n edustus, E.H osti paljon silloisten myynnissä olevien mallejen varaosia ja erikoistyökaluja. E.H:lla on hyvin varustettu talli Oulun eteläpuolla, missä hän edelleen korjaa sopimuksesta Bemareita. Itsekin olen autoa siellä käyttänyt useasti, ja lopputulos on aina ollut yhtä vakuuttava.

Minulla itselläni ei ole Jurvakaista mitään vastaan, eikä sen puoleen huoltoa hoitavaa Auto-Tonteria. Jotkut varmasti muistavat kynsilehdossa sijainneen Tonteri&Vesa- korjaamon (toiminassa edelleen, mutta nimi on kaiketi "lyhentynyt"). Tonteri & Vesa olivat todella suosittuja asentajia Volkkarimiesten keskuudessa.

ei enää vastaa Jurvakaisen huollosta. Huolto on nykyisin Jurvakaisen oma.

• Zaq

E.H. osaa asiansa. Sillä teetän kaikki hommat, eikä ole kertaakaan joutunut huonosta työstä moittia

• e46

mä ainaki olen tyytyväinen jurvakaiseen.kävin täällä keskipohjanmaalla näyttääm omaa bemua 3:ssa merkkiliikkeessä turvatyynyn valon palaessa.eivät osanneet paikallistaa vikaa.ajoin jurvakaiselle ja niitten testerillä löytyi vika 2:ssa minuutissa,tosin moottistaki löytyi yks toinen vika.ei se mitään ,kaveri laitto osat tilaukseen ja kahden päivän kuluttua vein autoni korjuuksille.työ kesti tunnin vähempi minkä lupasivat.kaiken kaikkiaan esimerkillistä toimintaa.mainittakoon että sillon testipäivänä en kerinnyt heidän työaikana ouluun joten korjaamopäällikkö odotteli työpäivänsä jälkeen mua ja testas itte autoni.olen tuonut autoni itse saksasta ja olen kuullut monenlaista palopuhetta tuontiautojen huollosta yms.huoltopäällikkö naputteli tietokoneelle autoni runkonumeron ja kattoi sieltä tiedot ja esim.mitä varusteita siinä on ollut tehtaalta lähtiessä.ei ongelmia.ainakin jurvakaisella ei ollut pienintäkään ylimielisyyttä tuontiautoa kohtaan.

• E39

...ei ole moitteen sijaa Jurvakaisen huoltopalveluista löytynyt, aikoja saa suht' nopeasti, kustannusarviot pitävät paikkansa ja kuntoon on auto aina tullut.

• ppp

Mikä oli vikana merkkivalossa? Paloiko koko ajan vai sammuiko joskus?

• e46
        ppp kirjoitti:

Mikä oli vikana merkkivalossa? Paloiko koko ajan vai sammuiko joskus?

merkkivalo paloi koko ajan.vänkärinpenkin anturimatto oli sökönä.matto maksaa n.100 egeä ja työtä pari tuntia.

• Alex
        e46 kirjoitti:

merkkivalo paloi koko ajan.vänkärinpenkin anturimatto oli sökönä.matto maksaa n.100 egeä ja työtä pari tuntia.

Moi !

Aika outo juttu mikäli eivät heti tienneet missä vika on. Tuohan on e39-bemarien perusvikoja (niitä harvoja). Minulla mennyt uusiksi kaksi kertaa, aina 75000 kilometrin jälkeen.

--

• jaa
        Alex kirjoitti:

Moi !

Aika outo juttu mikäli eivät heti tienneet missä vika on. Tuohan on e39-bemarien perusvikoja (niitä harvoja). Minulla mennyt uusiksi kaksi kertaa, aina 75000 kilometrin jälkeen.

--

luulet että vain matto sytyttää merkkivalon??kukaan ei voi tietää ennen testausta,mikä vika.luulla voi kyllä.

• JJJ

...kärsii jarruvioista ja on huikeat 2 vuotta vanha! 3 kertaa on takuuseen vaihdettu levyt koska menevät kieroon?!?! Yhdesti on vaihdettu navat mutta ei apua, kuukausi ja taas täristää!? Nyt ovat panneet kirjaimellisesti "luukut kiinni" vaikka olen luullut takuun korjaavan vian mikä kuuluu takuun piiriin !!!!!

• tietoa on

autosi liikkeeseen jossa voivat hioa jarrulevyt niiden ollessa paikoillaan, niin johan loppuu täristys.

• Käytetyt

Tuttu osti vm 99/00 käytetyn samaisesta paikasta ja vähän kauppojen jälkeen kävi ilmi että auto oli katsastamaton!!!

• hmm

tuohan kuvastaa kuinka tyhmää sullon kaveri piiri,kun eivät älyä ostaessa tarkistaa asioita,vaan suinpäin rahat tiskiin ja menoksi,ai jai

• Hmph
        hmm kirjoitti:

tuohan kuvastaa kuinka tyhmää sullon kaveri piiri,kun eivät älyä ostaessa tarkistaa asioita,vaan suinpäin rahat tiskiin ja menoksi,ai jai

Asia ei ollut ihan noin yksinkertainen, en vain jaksa alkaa koko juttua selittään.
        Jos ollaan me tyhmiä niin ei ne myyjätkään mitään kauhean ammattimaista osaamista osoittaneet, sen verran "hämmästyneitä" olivat kun kuulivat ettei autoa ollut katsastettu.

• nikitön

juhan tuntien pitkältä ajalta.
      en ihmettele yhtään.

• heh

katkeran miehen synkkää puhetta.

• Anssi Kela

... onkohan ihan laillista touhua...

• on todellinen!!

Vika-auto muutenkin.En ymmärrä ihmisiä jotka ovat mieltyneet johonkin BMW:hen?No,niinhän sitä sanotaan että BMW on kullin jatke.Kyllähän siinä autossa ei muutakuin nimi maksaa ja nykyiset pemput on tekniikaltaan ihan leluja.Pierasen koko merkille,jos hyvän ja luotettavan auton haluatte,niin ostakaa japsi.Itsellä on -85 nissan cherry,vaikka roppelolla on ikää mutta kertaakaan ei ole jättänyt tienpäälle.Aina on lähtenyt pakkasesta ilman piuhaa.Kone on timmikunnossa.Vuoden välein vaihdan öljyt ja kertaakaan ei ole tarvinnut lisätä öljyä vuoden aikana.Kyllähän siinä jo rupee pikkuhiljaa pellit vähän pehmentymään,mutta uutta peltiä kun laittaa niin eiköhän se siitä taas nuorennu :) Nykyautot on niin gigitaalistuneet että mitään et tee jos sattuu tielle jättämään.Varsinkin pemarit,joita on tullut nähtyä.Sitä olen ihmetellyt?? noita ooppeleita??Mikähän vittua niitäkin vaivaa??Mitä olen kavereilta kuullut,niin niitäkin tuntuu olevan pärnäsen korjaamolla jatkuvasti.Mutta niinhän se on,kun auto on niin tekniikkaa täynnä,niin korjaamot tienaa.Terveisin Tyytyväinen Nissan Cherry 1,5 GL:n omistaja :) Mukavaa autoilu kevättä kaikille.

• e10

No eiköhän se ole niin että lähes joka merkiltä löytyy malli, jossa on vuonna 85 ollu yksikertaista tekniikkaa ja toisaalta taas viime vuosien DATSUNeissakin on jo jotain "hienouksia"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe