10.05.2009 Äitienpäivä

Oskari2

Hyvää raitista huomenta. Hyvää Äitienpäivää myös kaikille äideille! Ilman viinaa on hyvä aloittaa tämä arvokas päivä.

11

544

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-wint

Äiti muorille ruusu ja raits kahvihetki.

• kaffeemuki

...ja hyvää äitienpäivää täältäkin. Mieleen tulee sama päivä jokunen vuosi sitten, kun en (juopottelujen takia) muistanut onnitella omaa äitiäni edes tekstiviestillä. Nyt pystyn kohtaamaan hänet jopa kasvotusten :)

• Raittiina meinasin viettää tämänkin päivän, viinalla ei kannatte pilata hyvää olotilaa. Hyvää Äitienpäivää.

• ma-sa

Olen raittiina tänään.Onnittelut kaikille suomen äideille jotka palstalla poikkeavat.

• Enzian

Raittiina nautitaan tästäkin sunnntaista. Kävin jo seitsemän jälkeen hikilenkillä, kun lämpötila nousee päiväseltään "normaaleihin alkukesälukemiin" eli yli 25 astetta on tiedossa! On se vaan vissi ero hölkkäillä hyvässä hapessa ihanassa kesäaamussa krapulaoloon verrattuna. Kaikille äideille hyvää äitienpäivää ja palstalaisille leppoisaa sunnuntaita. Toivottaavpi enska etelästä :-)

• Spriten_voimalla

Hyvää äitienpäivää minunkin puolesta kaikille äideille. Soisi tämän päivän olevan alkoholittoman niin onnittelijoille kuin onniteltavillakin.

• åpoi

kukka ja kohmaton ukko, semmosta meillä

• Hyvää äitienpäivää kaikille äideille, raittiina tänäänkin.

• Oolofi

Jep, raittiina aikoo Oolofikin äitienpäivää viettää. Eilen tuli otettua olutta(aika reilusti) ja whiskyä(kahvinplörön kera pari kulausta), but that is not very sad.

• Minyoo

Tänään 2vk ilman ja loppua ei näy!

• ja viiden pienen mummina saanen ottaa osan onnitteluistanne itselleni ja kauniisti sanoa:Kiitos. Olen saanut tänään nauttia äitini että kaikkien läheisteni seurasta ja päiväni on ollut iloa täynnä:) Minä puolestani toivotan kaikille äideille paljon Onnellisia ja aurinkoisia päiviä. Pitänee tässä vielä noi pari lätkämatsia katsoa vaikka ei Suomi siellä enää mukana olekkaan:) Hyvää päivän jatkoa ja alkavaa viikkoa kaikille. Elämä raittiina jatkuu:)t pörri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe