Kas siinäpä ratkaisu! Suomen ei silloin tarvitsisi muutakuin myhäillä ja olla neutraalimaa, joka voi siis käydä kauppaa natoa vihaavien maiden kanssa ja ahvenanmaa saisi ihqui tutkii ja härpäkkeitä, salaisia satamia ym. Ruotsikin vois tykätä! Siis vuokrattais ahvenanmaa natolle esmeks 45 vuodeksi! Rahat pois! Briljanttia!
Ahvenanmaa
liittyy natoon?
2
570
Vastaukset
Taisit unohtaa että Ahvenanmaa on demilitarisoitu alue.
- postilaatikko
Käy vähän siellä postilaatikon takana edes.Oletko käynyt Ahvenanmaalla näin yställisesesti kysyen.Katsoin viimekesänä kuinka Suomalaiset nuoret sanailivat Opettajien läsnäollessa erään kaupan edessä.En halua muistella enää kyseisä v ja pee ja ym yhdyntäsanoja jota tuntu löytyvän melko raikkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355