mitä zonen tilalle?

alarmiin kyllästynyt

mitä zonealarmin tilalle? kayttis winukka xp sp3,tietoturvaa hoitaa avasti,muuta ei ole. jos jostain löytyis helposti säädettävä suomenkielinen hyvä muuri?

11

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merta 

      edemmäs kalaan. Xpsp3 sisältää hyvin toimivan muurin.

    • on.....

      Googleen sunbelt kerio ainut suomen kielinen.

    • siinä

      zonessa kyllästytti? Mikään ei ole sen helpompi "säätää". Zone hoitaa sun puolestasi kaiken, nostat vain kaikki liukusäätimet yläasentoon...kunhan vaan tiedät minkä nimisiä ohjelmia olet joko asentamassa tai päivittämässä koneellesi.

      • alarmin....

        hidastaa konetta mielettömästi.


      • siinä
        alarmin.... kirjoitti:

        hidastaa konetta mielettömästi.

        sun koneessa, mikä käyttis, ja mikä Zonen versio?


      • ala........
        siinä kirjoitti:

        sun koneessa, mikä käyttis, ja mikä Zonen versio?

        winukan xp sp3 ja vanha versio zonesta,tuskin uutta otan?


      • noin...
        ala........ kirjoitti:

        winukan xp sp3 ja vanha versio zonesta,tuskin uutta otan?

        oisko syytä päivittää se ensin uuteen versioon. Onko sulla automaatti pois päältä zonessa?


      • Zone ei toimi
        noin... kirjoitti:

        oisko syytä päivittää se ensin uuteen versioon. Onko sulla automaatti pois päältä zonessa?

        Se zonealarm ei vaan toimi kaikilla koneilla, erityisesti avastin kanssa se ottaa yhteen, olen itsekin sen todistanut omalla koneellani. Tilalle asensin comodon. Comodossa ei saa asentaa Safe surffia, ja aloittelijan kannattaa ottaa defence ominaisuus pois päältä. Asennuvaiheessa pitää myös jättää sen virustorjunnan asennus pois.


      • vaikeaksi...
        Zone ei toimi kirjoitti:

        Se zonealarm ei vaan toimi kaikilla koneilla, erityisesti avastin kanssa se ottaa yhteen, olen itsekin sen todistanut omalla koneellani. Tilalle asensin comodon. Comodossa ei saa asentaa Safe surffia, ja aloittelijan kannattaa ottaa defence ominaisuus pois päältä. Asennuvaiheessa pitää myös jättää sen virustorjunnan asennus pois.

        ei mulla ole ollut sen kanssa ongelmia. Taitaa olla alkuperäisellä joku ikiaikainen ongelma kyseessä, jos zonesta johtuu. @ Alarmiin kyllästynyt, onko sun kone tutkittu haittaohjelmien varalta? Jos on, niin missä? Kaikki ohjelmat koneella täytyy pitää päivitettyinä, että ongelmilta vältyttäisiin.


      • mitä zonen....
        vaikeaksi... kirjoitti:

        ei mulla ole ollut sen kanssa ongelmia. Taitaa olla alkuperäisellä joku ikiaikainen ongelma kyseessä, jos zonesta johtuu. @ Alarmiin kyllästynyt, onko sun kone tutkittu haittaohjelmien varalta? Jos on, niin missä? Kaikki ohjelmat koneella täytyy pitää päivitettyinä, että ongelmilta vältyttäisiin.

        haittoja ei ole,suosittele ohjemaa millä käyn läpi tän koneeni, tietoturvaa toimittaa avast,puhd,c cleaner, ja sit tämä zone.windows defender poistaa haitat.niin ja f-securella olen tutkinut koneeni.


      • vaikeaksi...
        mitä zonen.... kirjoitti:

        haittoja ei ole,suosittele ohjemaa millä käyn läpi tän koneeni, tietoturvaa toimittaa avast,puhd,c cleaner, ja sit tämä zone.windows defender poistaa haitat.niin ja f-securella olen tutkinut koneeni.

        löytänyt koskaan mitään? Lataa Atribunen ATF Cleaner http://www.atribune.org/ccount/click.php?id=1 Ohjeet: Tupla-klikkaa ATF-Cleaner.exe käynnistääksesi ohjelman. Main:n alla valitse: Select All Klikkaa Empty Selected valintaa. *Jos käytät FireFoxia selaimenasi Klikkaa Firefox yläpuolelta ja valitse: Select All Klikkaa Empty Selected valintaa. HUOMIO: Jos haluaisit pitää tallennetut salasanasi, klikkaa No kun se sitä kysyy. *Jos käytät Operaa selaimenasi Klikkaa Opera yläpuolelta ja valitse: Select All Klikkaa Empty Selected valintaa taas. HUOMIO: Jos haluaisit pitää tallennetut salasanasi, klikkaa No kun se sitä kysyy. Klikkaa Exit päävalikosta sulkeaksesi ohjelman. Teknistä tukea tulee jos tupla-klikkaat sähköpostiosoitetta joka sijaitsee jokaisen menun alapuolella kyseisessä työkalussa. (Huomatkaa että se tuki on sitten englanniksi) Lataa Malwarebytes' Anti-Malware työpöydällesi http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe Jos linkki ei toimi, voit ladata myös seuraavista linkeistä: Linkki1 http://malwarebytes.gt500.org/mbam-setup.exe Linkki2 http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html * Tuplaklikkaa mbam-setup.exe ja seuraa ohjeita asentaaksesi ohjelman. * Lopuksi varmistu, että seuraavat on valittu: Päivitä Malwarebytes' Anti-Malware ja Käynnistä Malwarebytes' Anti-Malware ja sen jälkeen klikkaa Lopeta. * Jos päivitys löytyy, ohjelma lataa ja asentaa uusimman version. Jos päivityksien lataaminen ei onnistu, voit ladata päivitykset tästä http://www.malwarebytes.org/mbam/database/mbam-rules.exe Tuplaklikkaa mbam-rules.exe asentaaksesi päivitykset. * Kun ohjelma on latautunut ja päivitykset tehty, valitse Suorita täysi tarkistus ja klikkaa Tarkista. * Kun tarkistus on valmis, klikkaa OK ja sitten Näytä tulokset nähdäksesi tulokset. * Varmistu, että kaikki on merkitty ja klikkaa Poista valitut. * Tämän jälkeen loki avautuu muistioon. Tallenna se paikkaan, josta löydät sen helposti. Loki löytyy myös täältä: C:\Documents and Settings\Käyttäjänimi\Application Data\Malwarebytes\Malwarebytes' Anti-Malware\Logs\log-päiväys.txt * Lähetä lokin sisältö seuraavassa viestissäsi. Huom. Jos Mbam ei pystynyt poistamaan tiedostoa, se pyytää sinua käynnistämään koneesi uudelleen. Käynnistä koneesi silloin uudelleen heti. Mbam voi tehdä muutoksia rekisteriisi osana puhdistusta. Jos käytät suojausohjelmaa, joka havaitsee rekisterin muutokset, salli Mbamin tehdä muutokset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1820
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      235
      1590
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      90
      1504
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      916
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      95
      817
    Aihe