Siinäpä se otsikossa tulikin. Millaisia ominaisuuksia, persoonallisuutta jouskarimiehet arvostavat naisessa?
Millaisen naisen jouskarimies haluaa?
7
2591
Vastaukset
Kiinostaa jouskareita ,vilpitön, himosen salaperänen, tavallinen tyttö. Joka pitää kurissa ja nuhteessa tiettyyn rajaan asti:) Ite ,kun ei vaan oo löytyny sellasta:) God luck!
- toinen jouskari
Ymmärtää parhaiten Jouskarin romanttisuuden ja mielenliikkeet.Siis toinen Jouskari sopii parhaiten.
- souwari
toinen jouskari kirjoitti:
Ymmärtää parhaiten Jouskarin romanttisuuden ja mielenliikkeet.Siis toinen Jouskari sopii parhaiten.
Voit olla oikeassa,ei vaan ole sellaista kohdalleni sattunut,nyt tuntuu siltä että on paras olla ihan yksin,koira vaan kaverina, se tuntuu ymmärtävän minua vaikka kyllä se katsoo minua joskus sillai säälivästi,olen romantikko ja tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen,miks minun tavallinen juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on aina flirttailua vaikka kuinka tavallisista asioista puhuu,en halua olla mikään bleiboy, mutta tympii aiheeton syyttely olis kait sitten parempi olla uskoton kun kuitenkin sellaisen leimansaa
- toinen jouskari
souwari kirjoitti:
Voit olla oikeassa,ei vaan ole sellaista kohdalleni sattunut,nyt tuntuu siltä että on paras olla ihan yksin,koira vaan kaverina, se tuntuu ymmärtävän minua vaikka kyllä se katsoo minua joskus sillai säälivästi,olen romantikko ja tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen,miks minun tavallinen juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on aina flirttailua vaikka kuinka tavallisista asioista puhuu,en halua olla mikään bleiboy, mutta tympii aiheeton syyttely olis kait sitten parempi olla uskoton kun kuitenkin sellaisen leimansaa
Minä olen syntynyt 27.11 ja todella törmään myös naisena tähän flirtti syytökseen.Olen avoin,iloinen, huumori lentää ja viihdyn ihmisten seurassa.Usein tulkitaan avoimmuuteni ja vilkas jutteluni flirtiksi. Tämä saa aikaan miehissä mustis-puuskia. Uskottomuus ei ole ratkaisu,vaan nainen,jolla samat arvot,kuin sinulla.Silloin natsaa todella hyvin.
- 15.12
toinen jouskari kirjoitti:
Minä olen syntynyt 27.11 ja todella törmään myös naisena tähän flirtti syytökseen.Olen avoin,iloinen, huumori lentää ja viihdyn ihmisten seurassa.Usein tulkitaan avoimmuuteni ja vilkas jutteluni flirtiksi. Tämä saa aikaan miehissä mustis-puuskia. Uskottomuus ei ole ratkaisu,vaan nainen,jolla samat arvot,kuin sinulla.Silloin natsaa todella hyvin.
"Millaisia ominaisuuksia, persoonallisuutta jouskarimiehet arvostavat naisessa?" -älykäs -hulvaton huumorintaju(osaa nauraa myös itselleen) -avoin -omaa myös omia mielipiteitä(ei poimi kaikkia medioista) -jalat maassa, vaikka pää on pilvissä -heh, vapautta rakastava -itsenäinen -parisuhteessa ollessaan elää myös sitä omaakin elämää Tuossa nyt jotain tällaisen ronkelin listasta ;)
- toinen jousis
15.12 kirjoitti:
"Millaisia ominaisuuksia, persoonallisuutta jouskarimiehet arvostavat naisessa?" -älykäs -hulvaton huumorintaju(osaa nauraa myös itselleen) -avoin -omaa myös omia mielipiteitä(ei poimi kaikkia medioista) -jalat maassa, vaikka pää on pilvissä -heh, vapautta rakastava -itsenäinen -parisuhteessa ollessaan elää myös sitä omaakin elämää Tuossa nyt jotain tällaisen ronkelin listasta ;)
Tai jouskarinaiset miehissä.Tuohon voisi vielä lisätä muutaman. Itsepäinen,oman tiensä kulkija. Pitkän pinnan omaava,ei riidan haluinen. Asiat selvitetään puhumalla. Myös toisen huomioiva,uskollinen kumppanilleen. Sopivassa määrin mustis,ei kuitenkaan sairaanloisesti.
- ite kaksonen
toinen jousis kirjoitti:
Tai jouskarinaiset miehissä.Tuohon voisi vielä lisätä muutaman. Itsepäinen,oman tiensä kulkija. Pitkän pinnan omaava,ei riidan haluinen. Asiat selvitetään puhumalla. Myös toisen huomioiva,uskollinen kumppanilleen. Sopivassa määrin mustis,ei kuitenkaan sairaanloisesti.
poikakaverini on jouskari, just passelisti sanoit oman tiensä kulkija :D usein se on vaellellu ihan omilla reiteillään ja ilmoitellu viikkojen päästä et oonpahan täällä, mut mikä musta välillä on aika rasittavaa ja jopa noloa,kun on niin sosiaalinen, niin sehän nyt puhuu vaikka valotolpalle. monesti yks kaks on jääny kyselemään muilta ihmisiltä oisko tulta tai jos tapaa esim mun kaverin ja on nähny sen, niin sit se hokee sitä loppu elämän et se on sen paras kaveri. >D on ollu naurussa pitelemistä ,mut mukaviahan noi on. rentoja ja vapaita mistä just kaksonen vois tykätä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992