Millaisen naisen jouskarimies haluaa?

Totally in love

Siinäpä se otsikossa tulikin. Millaisia ominaisuuksia, persoonallisuutta jouskarimiehet arvostavat naisessa?

7

2453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinostaa jouskareita ,vilpitön, himosen salaperänen, tavallinen tyttö. Joka pitää kurissa ja nuhteessa tiettyyn rajaan asti:) Ite ,kun ei vaan oo löytyny sellasta:) God luck!

      • toinen jouskari

        Ymmärtää parhaiten Jouskarin romanttisuuden ja mielenliikkeet.Siis toinen Jouskari sopii parhaiten.


      • souwari
        toinen jouskari kirjoitti:

        Ymmärtää parhaiten Jouskarin romanttisuuden ja mielenliikkeet.Siis toinen Jouskari sopii parhaiten.

        Voit olla oikeassa,ei vaan ole sellaista kohdalleni sattunut,nyt tuntuu siltä että on paras olla ihan yksin,koira vaan kaverina, se tuntuu ymmärtävän minua vaikka kyllä se katsoo minua joskus sillai säälivästi,olen romantikko ja tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen,miks minun tavallinen juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on aina flirttailua vaikka kuinka tavallisista asioista puhuu,en halua olla mikään bleiboy, mutta tympii aiheeton syyttely olis kait sitten parempi olla uskoton kun kuitenkin sellaisen leimansaa


      • toinen jouskari
        souwari kirjoitti:

        Voit olla oikeassa,ei vaan ole sellaista kohdalleni sattunut,nyt tuntuu siltä että on paras olla ihan yksin,koira vaan kaverina, se tuntuu ymmärtävän minua vaikka kyllä se katsoo minua joskus sillai säälivästi,olen romantikko ja tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen,miks minun tavallinen juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on aina flirttailua vaikka kuinka tavallisista asioista puhuu,en halua olla mikään bleiboy, mutta tympii aiheeton syyttely olis kait sitten parempi olla uskoton kun kuitenkin sellaisen leimansaa

        Minä olen syntynyt 27.11 ja todella törmään myös naisena tähän flirtti syytökseen.Olen avoin,iloinen, huumori lentää ja viihdyn ihmisten seurassa.Usein tulkitaan avoimmuuteni ja vilkas jutteluni flirtiksi. Tämä saa aikaan miehissä mustis-puuskia. Uskottomuus ei ole ratkaisu,vaan nainen,jolla samat arvot,kuin sinulla.Silloin natsaa todella hyvin.


      • 15.12
        toinen jouskari kirjoitti:

        Minä olen syntynyt 27.11 ja todella törmään myös naisena tähän flirtti syytökseen.Olen avoin,iloinen, huumori lentää ja viihdyn ihmisten seurassa.Usein tulkitaan avoimmuuteni ja vilkas jutteluni flirtiksi. Tämä saa aikaan miehissä mustis-puuskia. Uskottomuus ei ole ratkaisu,vaan nainen,jolla samat arvot,kuin sinulla.Silloin natsaa todella hyvin.

        "Millaisia ominaisuuksia, persoonallisuutta jouskarimiehet arvostavat naisessa?" -älykäs -hulvaton huumorintaju(osaa nauraa myös itselleen) -avoin -omaa myös omia mielipiteitä(ei poimi kaikkia medioista) -jalat maassa, vaikka pää on pilvissä -heh, vapautta rakastava -itsenäinen -parisuhteessa ollessaan elää myös sitä omaakin elämää Tuossa nyt jotain tällaisen ronkelin listasta ;)


      • toinen jousis
        15.12 kirjoitti:

        "Millaisia ominaisuuksia, persoonallisuutta jouskarimiehet arvostavat naisessa?" -älykäs -hulvaton huumorintaju(osaa nauraa myös itselleen) -avoin -omaa myös omia mielipiteitä(ei poimi kaikkia medioista) -jalat maassa, vaikka pää on pilvissä -heh, vapautta rakastava -itsenäinen -parisuhteessa ollessaan elää myös sitä omaakin elämää Tuossa nyt jotain tällaisen ronkelin listasta ;)

        Tai jouskarinaiset miehissä.Tuohon voisi vielä lisätä muutaman. Itsepäinen,oman tiensä kulkija. Pitkän pinnan omaava,ei riidan haluinen. Asiat selvitetään puhumalla. Myös toisen huomioiva,uskollinen kumppanilleen. Sopivassa määrin mustis,ei kuitenkaan sairaanloisesti.


      • ite kaksonen
        toinen jousis kirjoitti:

        Tai jouskarinaiset miehissä.Tuohon voisi vielä lisätä muutaman. Itsepäinen,oman tiensä kulkija. Pitkän pinnan omaava,ei riidan haluinen. Asiat selvitetään puhumalla. Myös toisen huomioiva,uskollinen kumppanilleen. Sopivassa määrin mustis,ei kuitenkaan sairaanloisesti.

        poikakaverini on jouskari, just passelisti sanoit oman tiensä kulkija :D usein se on vaellellu ihan omilla reiteillään ja ilmoitellu viikkojen päästä et oonpahan täällä, mut mikä musta välillä on aika rasittavaa ja jopa noloa,kun on niin sosiaalinen, niin sehän nyt puhuu vaikka valotolpalle. monesti yks kaks on jääny kyselemään muilta ihmisiltä oisko tulta tai jos tapaa esim mun kaverin ja on nähny sen, niin sit se hokee sitä loppu elämän et se on sen paras kaveri. >D on ollu naurussa pitelemistä ,mut mukaviahan noi on. rentoja ja vapaita mistä just kaksonen vois tykätä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe