Millaisen naisen jouskarimies haluaa?

Totally in love

Siinäpä se otsikossa tulikin. Millaisia ominaisuuksia, persoonallisuutta jouskarimiehet arvostavat naisessa?

7

2678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinostaa jouskareita ,vilpitön, himosen salaperänen, tavallinen tyttö. Joka pitää kurissa ja nuhteessa tiettyyn rajaan asti:) Ite ,kun ei vaan oo löytyny sellasta:) God luck!

• toinen jouskari

Ymmärtää parhaiten Jouskarin romanttisuuden ja mielenliikkeet.Siis toinen Jouskari sopii parhaiten.

• souwari
        toinen jouskari kirjoitti:

Ymmärtää parhaiten Jouskarin romanttisuuden ja mielenliikkeet.Siis toinen Jouskari sopii parhaiten.

Voit olla oikeassa,ei vaan ole sellaista kohdalleni sattunut,nyt tuntuu siltä että on paras olla ihan yksin,koira vaan kaverina, se tuntuu ymmärtävän minua vaikka kyllä se katsoo minua joskus sillai säälivästi,olen romantikko ja tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen,miks minun tavallinen juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on aina flirttailua vaikka kuinka tavallisista asioista puhuu,en halua olla mikään bleiboy, mutta tympii aiheeton syyttely olis kait sitten parempi olla uskoton kun kuitenkin sellaisen leimansaa

• toinen jouskari
        souwari kirjoitti:

Voit olla oikeassa,ei vaan ole sellaista kohdalleni sattunut,nyt tuntuu siltä että on paras olla ihan yksin,koira vaan kaverina, se tuntuu ymmärtävän minua vaikka kyllä se katsoo minua joskus sillai säälivästi,olen romantikko ja tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen,miks minun tavallinen juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on aina flirttailua vaikka kuinka tavallisista asioista puhuu,en halua olla mikään bleiboy, mutta tympii aiheeton syyttely olis kait sitten parempi olla uskoton kun kuitenkin sellaisen leimansaa

Minä olen syntynyt 27.11 ja todella törmään myös naisena tähän flirtti syytökseen.Olen avoin,iloinen, huumori lentää ja viihdyn ihmisten seurassa.Usein tulkitaan avoimmuuteni ja vilkas jutteluni flirtiksi. Tämä saa aikaan miehissä mustis-puuskia. Uskottomuus ei ole ratkaisu,vaan nainen,jolla samat arvot,kuin sinulla.Silloin natsaa todella hyvin.

• 15.12
        toinen jouskari kirjoitti:

Minä olen syntynyt 27.11 ja todella törmään myös naisena tähän flirtti syytökseen.Olen avoin,iloinen, huumori lentää ja viihdyn ihmisten seurassa.Usein tulkitaan avoimmuuteni ja vilkas jutteluni flirtiksi. Tämä saa aikaan miehissä mustis-puuskia. Uskottomuus ei ole ratkaisu,vaan nainen,jolla samat arvot,kuin sinulla.Silloin natsaa todella hyvin.

"Millaisia ominaisuuksia, persoonallisuutta jouskarimiehet arvostavat naisessa?" -älykäs -hulvaton huumorintaju(osaa nauraa myös itselleen) -avoin -omaa myös omia mielipiteitä(ei poimi kaikkia medioista) -jalat maassa, vaikka pää on pilvissä -heh, vapautta rakastava -itsenäinen -parisuhteessa ollessaan elää myös sitä omaakin elämää Tuossa nyt jotain tällaisen ronkelin listasta ;)

• toinen jousis
        15.12 kirjoitti:

"Millaisia ominaisuuksia, persoonallisuutta jouskarimiehet arvostavat naisessa?" -älykäs -hulvaton huumorintaju(osaa nauraa myös itselleen) -avoin -omaa myös omia mielipiteitä(ei poimi kaikkia medioista) -jalat maassa, vaikka pää on pilvissä -heh, vapautta rakastava -itsenäinen -parisuhteessa ollessaan elää myös sitä omaakin elämää Tuossa nyt jotain tällaisen ronkelin listasta ;)

Tai jouskarinaiset miehissä.Tuohon voisi vielä lisätä muutaman. Itsepäinen,oman tiensä kulkija. Pitkän pinnan omaava,ei riidan haluinen. Asiat selvitetään puhumalla. Myös toisen huomioiva,uskollinen kumppanilleen. Sopivassa määrin mustis,ei kuitenkaan sairaanloisesti.

• ite kaksonen
        toinen jousis kirjoitti:

Tai jouskarinaiset miehissä.Tuohon voisi vielä lisätä muutaman. Itsepäinen,oman tiensä kulkija. Pitkän pinnan omaava,ei riidan haluinen. Asiat selvitetään puhumalla. Myös toisen huomioiva,uskollinen kumppanilleen. Sopivassa määrin mustis,ei kuitenkaan sairaanloisesti.

poikakaverini on jouskari, just passelisti sanoit oman tiensä kulkija :D usein se on vaellellu ihan omilla reiteillään ja ilmoitellu viikkojen päästä et oonpahan täällä, mut mikä musta välillä on aika rasittavaa ja jopa noloa,kun on niin sosiaalinen, niin sehän nyt puhuu vaikka valotolpalle. monesti yks kaks on jääny kyselemään muilta ihmisiltä oisko tulta tai jos tapaa esim mun kaverin ja on nähny sen, niin sit se hokee sitä loppu elämän et se on sen paras kaveri. >D on ollu naurussa pitelemistä ,mut mukaviahan noi on. rentoja ja vapaita mistä just kaksonen vois tykätä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1319
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1023
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      801
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe