(the) Circus helsingissä -> pettymys

joopajoo...

Kävin eilen tarkastamassa tämän uuden bilemstan helsingissä, ja ei voi sanoa muuta kun että PETTYMYS oli suuri. Paikka on aika iso, joten tilaa löytyy, mutta... Äänentoisto on suoraan sanoen surkea. Ekassa baarissa kajareissta lähtee ärsyttävä sirinä. Varmaan ovat laittaneet jääkaapin samaan töpseliin vahvistimien kanssa. Musaa soitetaan aivan liian kovaa (Varmaan ehkä senkin takia että seinän takana on tanssilattia jossa soi musa vielä kovempaa). Laittaisivat edes enemmän pieniä kajareita ympäriinsä, niin ei tarvitse huudattaa niitä muutamia.. (pidän kovasta musasta, mutta rajansa kuitenkin!) Iso sali taas oli kun varastohalli liikkuvilla valoilla. Siellä kaikuu, musa taas soi ilmeisesti alimitoitetuista äänentoistolaitteista. Muutaman kerran piti oikein miettiä mikä biisi soi, kun ääni meni sotkuiseksi ja alkoi särkeä. Tässä varmaan taas pistettiin volyymi äärirajoille... Myös DJ soitti aivan hirvittävää salaattia. Että saadaan pidettyä kaikki tyytyväsinä tuli siinä soitettua musaa 70-, 80-, 90- ja 2000-luvulta. muutama biisi per genre, ja sit seuraava. Technosta thrilleriin (joka on siis hyvä biisi, mutta joku raja genre-skaalaan!) Suomipoppibaarissa taas ei näykynyt pajon mitään liikettä, eli sen voisi purkaa pois heti kättelyssä, ja tehdä siitä esim paikka jossa soisi vähän rauhallisempaa musaa. Koko (the) Circuksessa ei löyty mitään paikkaa jossa voisi keskustella ihmisten kanssa huutamatta itsensä käheäksi. Eniten kuitenkin ihmetyttää tuo varastohalli... Tilaan on ainakin mun mielestä saatava jotain joka estäisi kaikumisen. En sitten tiedä onnistuuko se peittämällä kaikki katot ja seinät paremmilla äänieristelevyillä, tai roikottamasta katosta jotain koristeita jne. Illan päätteeksi ärsytti tuo musan huudatus niin paljon että piti satsata kymppi ja mennä tarkastamaan vastpäätä oleva sk-mesta. Musa soi sielläkin lujaa, mutta se oli puhdasta (hifistit varmaan vetää tästä papuja siraimiin, mutta vertaan nyt (the) Circukseen...) Kaikua ei ollut (ainakaan niin että olisi häirinyt), ja tässä on se selkeä hyvä puoli että kahdessa kerroksessa löytyy jo ihan laaja musaskaala. Yläkerrassa "Yo Yo" [Jou Jou] poppia sekä kaks tankoa jonka kimpussa muutama nainen oli. Alakerrassa oli taas menevämpää musaa. Summasummaarum: Seuraavan kerran kun menen ulos, niin (the) Circuksen elämä jää kokematta. Räminä kajareista oli niin paha, että korvissa soi edelleen... Tietty jos mainostavat seuraavan kerran parempaa äänenlaatua, niin sit menen mielelläni takaisin!

4

3763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruotsinlaivayökerhoille

      Itse en ole tuolla Circuksessa käynyt, mutta noin yleisesti ottaen olen kurkkuani myöten täynnä näitä "jokaiselle jotain"-yökerhoja, joissa on saman katon alle yritetty (yleensä huonolla menestyksellä) ympätä kaikki mahdollinen humpasta metalliin. Mielestäni yökerhojen kannattaisi keskittyä vähän suppeampaan tyylilajiin ja yrittää tehdä se sitten kunnolla, sen sijaan että roiskitaan vähän sitä sun tätä ja kaikki huonosti.

    • Henni__

      Tulipas käytyä ja testattua. The Circuksen sijainti on todella hyvä, mutta paikka todella hallimainen ja kolkko, ei kyllä tulisi muutoin mentyä ellei ole joku hyvä esiintyjä. Tosi vähän istuintilaa (ei juuri lainkaan!) ja tylyt baarimikot, eikä baarista edes saanut mitään mitä tilasi, esim. kerma loppu, vain kahta siiderimerkkiä ja juomat kalliita. Ainoa plussa tulee portsareista ja narikkahenkilökunnasta, jotka olivat mukavia ja kohteliaita. Ei kyllä voi suositella pelkäksi bilemestaksi.Voisi panostaa sisustukseen enemmän!

    • adsdasdasdas

      Circus on ihan perseestä. Kaikki maksaa, ja paljon! Töykeää henkilökuntaa, olen saanut parempaa palvelua kotikyläni räkälöissäkin. Puitteetkin ovat melko kolkot, ei maksa vaivaa lähteä tuonne.

    • eienääikinä

      Olen aivan samaa mieltä kanssasi...
      12e pääsylippu ei todellakaan vastaa tarjontaa...
      Paskaa musaa, ylihinnoiteltuja juomia, 2/3 mamuja...
      Välttäkää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe