Yo-lahja poikaystävälle?

pää tyhjänä

Mitä voisin ostaa poikaystävälleni (19v) yo- (ja syntymäpäivä)lahjaksi? Lahjat voi olla erikseen tai yhdessä, en ole päättänyt vielä. Rahaa tai lahjakorttia en tahdo antaa, mieluummin jotain mikä jää mieleen ja millä on paljon tunnearvoa ja sen muistaa vielä kymmenien vuosienkin päästä. Korut, kalvosinnapit yms on pois suljettu. Budjettina maksimissaan 50e.

13

6901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marrde

      Sama ongelma täällä ! Poikaystävä myös 19, syksymmällä 20. Koruja en mielellään ostaisi ja ei tosiaan mitään hirveän kallista. Ei tässä ole kun päälle pari viikkoa enää aikaa ja pää tyhjänä :/ Monet ehdottavat pelkästään ruusua mutta ylioppilaaksi pääsy on vähän enemmän kuin ruusun arvoista ja tyttöystävänä haluaisi jotain vähän pysyvämpää antaa. Hirveän moni ei mistään ruususta edes välitä :D

      • pää tyhjänä

        Itse ajattelin ruusun ostaa lisäksi, mutta yksinään se tunnostaa vähän vaatimattomalta. Miehille on niin vaikea ostaa lahjoja.. :|


    • joku .....

      lahjakortti esim. huvipuistoon (särkänniemi, linnanmäki), voit ostaa hänelle vaikka lahjakortin jolla 2 ihmistä saa rannekkeen, joten sinäkin (toivottavasti) pääset mukaan:)Tai risteilylahjakortti. Tallinnan pääsee aika halvalla, ja Turusta Tukholmaan.

      • pää tyhjänä

        ..ainut vaan että asutaan pohjoisempana, niin liputkin huvipuiston paikkakunnalle/sinne mistä risteilylle lähtee, maksaa lisäksi.. (opiskelijalle ei niinkään mutta itse en enää opiskele, joten.. :D)


    • Anis

      Ostin vuosi sitten poikaystävälle unikon musta-harmaan jättipyyhkeen. On ollu kovassa käytössä ja mieluinen lahja.

    • hän yksin

      jo nyt - tai oletteko aikeissa muuttaa yhteen tms.? Esim. kodin kamat - kuten astiat, pyyhkeet, lakanat yms on aina tarpeelliset ;)

    • Tyttöystävä

      Ite mietin ihan samaa kunnes sitten meijän äitin kanssa tultiin siihen tulokseen että ostan kullalle lahjaksi korvakorun! Poikaystäväni on semmonen sulonen perushyvännäköinen blondipörröpää ja ollaan tästä aiheesta jo joskus puol vuotta sitten juteltu : ) Ainut mikä enää jänskättää on että mitä se 'anoppi' tykkää asiasta :D onneks meillä on hyvät välit ja ehkä hänkin asiaan vielä tottuu... en kuitenkaan mitään kauhean näkyvää kapistusta tai sentään venytystä ole hankkimassa, semmoinen pieni kultainen tai hopea rengas vaan : ) lisäksi ostin bokserit omalla painatuksella ja ne annoinkin jo etukäteen, oli tositosi tyytyväinen :D onnea teillekkin siihen lahjan valintaan, toivottavasti löytyy. Oisko muuten ehdotusta että kultainen vai hopea rengas? Itsellä nuo mielipiteet vaihtelee enkä pääse sopuun itseni kanssa..

    • öhgfvbnmws

      picnic vaikka merenrannassa tai muussa kauniissa ihanassa paikassa :) ei tule kalliiksi

    • ennaleena2
      • Laaaila

        www.ihmekauppa.com

        Jokaiselle lahjoja näyttäis olevan.


    • hyväksi havaittu

      Osta joku miellyttävän tuoksuinen dödö ja samantuoksuinen suihkusaippua. Saat sitten nauttia hyväntuoksuisesta miehestä :) Stocmannin ja Sokoksen kosmetiikkamyyjät antavat hyviä vinkkejä, mitä tuon ikäiset nuoret miehet ostavat, jos on valinnan vaikeutta.

      • ....

        Olisko typerää maksaa kylpylä päivä jossain lähi kaupungissa ja vaikka hieronta kaupan päälle ?


    • Pissismummi

      Itse ostin jo ajat sitte poikaystävälle lahjaksi
      aidot Ray-Banit. Rahaa olin saanut pari tonnia kesätöistä,
      joten 150€ oli huom. silloin pikkuraha :D.
      Tyytyväinen olen, mutta en tiedä onko herra, koska juhlia vietetään vasta viikonloppuna!

      Uskon vahvasti, että hän tykkää antamastani lahjasta!
      P.S. Ikää hänellä on 19- vuotta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe