Hei. Olin laivamatkalla noin kuukausi sitten ja matkalla tuli juotua aika paljon. Epäilen kuitenkin, että juomaani mahdollisesti laitettiin tyrmäystippoja. Minulta nimittäin lähti muisti täydellisesti jossakin vaiheessa iltaa. Voiko muisti oikeasti lähteä kokonaan pelkän alkoholin vaikutuksesta? Heräsin omasta hytistäni pelkät alushousut jalassa ja sitten alkoi kova oksentelu. Koskaan aikaisemmin en ole oksennellut seuraavana päivänä alkoholin otosta. Vartaloni oli myös aika pahoilla mustelmilla, joten jalat ovat ilmeisesti ainakin pettäneet alta. En tietenkään voi olla varma, että laittoiko joku juomaani jotakin. Kuinka kauan tällaiset tyrmäystipat näkyvät veressä ja onko minulla mitään mahdollisuutta selvittää yön tapahtumia vaikka laivan videovalvonnasta ym.. Minua on ahdistanut tämä asia paljon.
Vastaukset 4
- Nimetön
Sitä kun ei monta määrää pistä mukiin. Ja taju lähtee kuin sammuneelta
- Oolofi
Kyllä niillä Alkosta saatavilla tyrmäystipoillakin saa muistin veks, huonon aamuisen olon ja itsensä telottua. Jos sua ei oo ryöstetty etkä muutenkaan joutunut rikoksen uhriksi, niin olet tainnut vaan dokata liikaa. Sitä se viinaa teettää, ei kuulosta yhtään oudolta. Tuttua hommoo.
- -----------
Ihan tavalliset silmätipat ovat yleisimmin käytettyjä tyrmäystarkoitukseen. Muisti menee, jalat menee, vastineeksi saa kaamean oksennuskankkusen. Ei näy verikokeessaa kun vaikutus on loppunut, eli kama poistunut elimistöstä. Jos housut on jalassa ja lompsa tallella, se siitä. Luultavimmin olet kaatuillut sekaisin ollessasi, raiskauksen kai tiedostaisi ainakin revenneestä perseestä. Olin aikanaan neukuissa duuneissa ja naisväki huumattiin muutaqman kerran ravintelissa. Ei pidä ottaa avatustas pullosta, eikä jättää lasia pöytään. Jossain laivamatkalla voi hyvinkin helpolla joutua putsausyrityksen kohteeksi, siihen käsittääkseni liittyy myös usein raiskaus. Jos olet vaan mustelmilla, kiitä onneasi.
- Anonyymi00007
Juomattomuus ei kaiketi tule kysymykseen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43575
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505