Löytyykö asuntoa Luganosta

mlo

Tyttäreni on töissä Luganossa ja etsii yksiötä tai kaksiota edullisesti Luganon lähiympäristöstä.

13

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luganossa asunut

      Paikallinen sanomalehti Corriere del Ticino on pullollaan AFFITASI- ilmoituksia. Paikallisia kiinteistövälittäjiä Livit ja Interfida.

      • mlo

        Olit todella ystävällinen kun annoit tuon osoitteen. Tästä pääsee alkuun asunnon etsimisessä. t. Marja-Leena


      • vuokrasin asunnon

        Interfidan kautta. Suosittelen isoa tunnettua kiinteistövälittäjää. Kun joskus silloin etsin asuntoa, bongasin lehdestä myös ilmoituksia yksityisten välittämistä asunnoista ja kerran menin yhtä katsomaan, niin jo asunnon esittelyssä kämpän omistaja alkoi kähmimään.


      • varautua takuisiin
        mlo kirjoitti:

        Olit todella ystävällinen kun annoit tuon osoitteen. Tästä pääsee alkuun asunnon etsimisessä. t. Marja-Leena

        Kiinteistövälittäjät vaativat yleensä 2 kuukauden takuuvuokran. Vuokraajan on itse mentävä pankkiin ja avattava pankkitili "il conto garanzia d'affitto"=vuokratakuuta varten. Pankissa haluavat kopion työ-oleskeluluvasta, kopion vuokrasopimuksesta ja kopion passista. Rahat kasvavat korkoa tilillä. Vuokrananataja vaatii myös kotivakuutuksen ottamista. Vuosia sitten sähkösopimusta tehtäessä, koska olin ulkomaalainen, halusivat 200 frangin takuun. Sain rahat takaisin kun päätin sähkösopimuksen. Myös nimikyltit postilaatikkoon ja ovisummeriin maksavat kiinteistövälittäjästä riippuen n. 50 frangia.


      • mlo
        varautua takuisiin kirjoitti:

        Kiinteistövälittäjät vaativat yleensä 2 kuukauden takuuvuokran. Vuokraajan on itse mentävä pankkiin ja avattava pankkitili "il conto garanzia d'affitto"=vuokratakuuta varten. Pankissa haluavat kopion työ-oleskeluluvasta, kopion vuokrasopimuksesta ja kopion passista. Rahat kasvavat korkoa tilillä. Vuokrananataja vaatii myös kotivakuutuksen ottamista. Vuosia sitten sähkösopimusta tehtäessä, koska olin ulkomaalainen, halusivat 200 frangin takuun. Sain rahat takaisin kun päätin sähkösopimuksen. Myös nimikyltit postilaatikkoon ja ovisummeriin maksavat kiinteistövälittäjästä riippuen n. 50 frangia.

        Tämä on totta, tytär on asunut Italiassa jo 7 vuotta ja siellä on sama tilanne.


    • www.

      www.cdt.ch ja annunci

    • vielä tyttärellesi

      Jos hänelle riittää pelkkä huone suihku, niin monet hotellit vuoraavat henkilökunnalleen tarkoitettuja huoneita myös ulkopuolisille. Silloin välttyy tuolta takuurumbalta ja huoneesta pääsee helpommin eroon, kuin asunnosta.Jos kiinnostaa, niin kannattaa käydä kysymässsä hotellien vastaanotosta.

      • mlo

        Hän etsii kyllä pysyvämpää asuntoa ja ehkä enemmän tilaa vaikka tilavan yksiön jonka voisi jollain hyllyllä eristää makuuhuoneeksi, mutta kiitos vinkistä kuitenkin.


      • ei ole missään
        mlo kirjoitti:

        Hän etsii kyllä pysyvämpää asuntoa ja ehkä enemmän tilaa vaikka tilavan yksiön jonka voisi jollain hyllyllä eristää makuuhuoneeksi, mutta kiitos vinkistä kuitenkin.

        asunnoissa vaatekomeroita, vaan nekin pitää sitten ostaa, mutta niitähän saa vaikka Ikeasta edullisesti.


      • talo tarjoaa
        ei ole missään kirjoitti:

        asunnoissa vaatekomeroita, vaan nekin pitää sitten ostaa, mutta niitähän saa vaikka Ikeasta edullisesti.

        Mulla ainakin on makuuhuoneessa lattiasta kattoon pari isoa vaatekaappia -> mahtuu paljon tavaraa


      • olen ostanut
        talo tarjoaa kirjoitti:

        Mulla ainakin on makuuhuoneessa lattiasta kattoon pari isoa vaatekaappia -> mahtuu paljon tavaraa

        moneen asuntoon kaapit, sillä kaapit eivät kestä montaa muuttoa ja sen kertovat jo huonekaluliikkeissä. Kaverini vuokrasi asunnon ja esittelijä ei kertonut että keittiössä ei ole mitään kalusteita ja kun muutti asuntoon, niin yllätys oli suuri, kun edellinen vuokralainen oli vienyt kaiken ostamansa mukanaan ja keittiössä ei ollut muuta kuin tiskiallas.


    • tätä..

      kokeile tämmöstä kuin www.homegate.ch

      • pitää yrittää tätäkin

        Kiitos vinkistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe