Hei! Kommentteja, kokemuksia ja fiiliksiä Majestic -hotellista? Kiitos jo etukäteen :0)
Platanias, Majestic
4
1560
Vastaukset
- kunkku
Hei! Viime kesänä olimme kys. hotellissa. Tasokas, kaunis hotelli lähellä rantaa ja hyviä ruokapaikkoja. Henkilökunta ystävällistä, varsinkin 2 naista, jotka kattoivat aamiaisen joka aamu hymy kasvoillaan. Jouduimme oleskelun alussa vaihtamaan hotellihuonetta laajennustöiden aiheuttaman metelin takia, mutta uusi huone toisella puolella hotellialuetta oli entistäkin parempi. Uima-altaalta kannattaa heti aamutuimasta varata aurinkotuolit, muuten vaikea saada, varsinkin sesonkiaikaan. 2 hyvää uima-allasta ja ranta muutaman askeleen päässä sekä hania bussimatkan takana. Ainoa miinus oli vaikeat tienylitykset plataniaksen läpi menevän päätien yli ja iltaisin ruuhkaa oli myös kapealla kävelytiellä ja törmäykset kanssaturisteihin väistämättömiä:) Kaiken kaikkiaan loistopaikka, suosittelen.
- Lorenzi
Hei taas! Kiitos nopeasta vastauksestasi :0) Ehtisitkö vielä kertoa esim. huoneistojen varustelusta? Entäpä millainen kylpyhuone, parveke? Oliko hotellilla mahdollisesti päivä-tai iltaohjelmaa? Mielellään otan myös vastaan vinkkejä ruoka- ja illanviettopaikoista!! Kiitos jälleen... ;0)
- infoa
Lorenzi kirjoitti:
Hei taas! Kiitos nopeasta vastauksestasi :0) Ehtisitkö vielä kertoa esim. huoneistojen varustelusta? Entäpä millainen kylpyhuone, parveke? Oliko hotellilla mahdollisesti päivä-tai iltaohjelmaa? Mielellään otan myös vastaan vinkkejä ruoka- ja illanviettopaikoista!! Kiitos jälleen... ;0)
Huoneistot olivat varsin tilavia ja siistejä. Vaihdon jälkeen meillä oli kaksio ylimmässä kerroksessa, jossa koko huoneiston pituinen parveke. Riippuu varmaan ihan huoneiston koosta ja tuurista, mihin kohti huone tulee. Ilmastointilaitehan on itsesäädettävä ja sen opettelussa meni tekniikan ihmelapsilla hieman aikaa.. Tehokas se ainakin oli, ei tullut yöllä kuuma:) Astianpesuaine ja harja piti käydä itse marketista ostamassa, muuten keittiön varustelulla pärjäsi kun käytiin ulkona yleensä syömässä. Kylppäri ihan ok. Suihkukoppi löytyi, oli vaan vaikea opetella siihen, ettei paperia saa pönttöön laittaa.. (onneksi siivoojat käyvät päivittäin) Hotellilla aamiasmahdollisuus, jota suosittelen ehdottomasti ja voi myös illastaa, ruuat olivat kuulemma hyviä. Ohjelmaa taisi olla ainakin yhtenä iltana hotellilla, musiikkia ja jotain esityksiä hyvän ruuan merkeissä. Loistavia ruokapaikkoja löytyi heti kun hotellilta lähti vasemalle tallustamaan. Ei suuria hintaeroja pääkadun ruokapaikkojen suhteen, sen pidemmälle emme syömään lähteneet. Jos et ole vielä käynyt hotellin sivuilla, niin käy ihmeessä, löytyy kuvia ja hyvää infoa: http://www.majestic-hotel.gr/
- Lorenzi
infoa kirjoitti:
Huoneistot olivat varsin tilavia ja siistejä. Vaihdon jälkeen meillä oli kaksio ylimmässä kerroksessa, jossa koko huoneiston pituinen parveke. Riippuu varmaan ihan huoneiston koosta ja tuurista, mihin kohti huone tulee. Ilmastointilaitehan on itsesäädettävä ja sen opettelussa meni tekniikan ihmelapsilla hieman aikaa.. Tehokas se ainakin oli, ei tullut yöllä kuuma:) Astianpesuaine ja harja piti käydä itse marketista ostamassa, muuten keittiön varustelulla pärjäsi kun käytiin ulkona yleensä syömässä. Kylppäri ihan ok. Suihkukoppi löytyi, oli vaan vaikea opetella siihen, ettei paperia saa pönttöön laittaa.. (onneksi siivoojat käyvät päivittäin) Hotellilla aamiasmahdollisuus, jota suosittelen ehdottomasti ja voi myös illastaa, ruuat olivat kuulemma hyviä. Ohjelmaa taisi olla ainakin yhtenä iltana hotellilla, musiikkia ja jotain esityksiä hyvän ruuan merkeissä. Loistavia ruokapaikkoja löytyi heti kun hotellilta lähti vasemalle tallustamaan. Ei suuria hintaeroja pääkadun ruokapaikkojen suhteen, sen pidemmälle emme syömään lähteneet. Jos et ole vielä käynyt hotellin sivuilla, niin käy ihmeessä, löytyy kuvia ja hyvää infoa: http://www.majestic-hotel.gr/
Kiitos taas, olit suureksi avuksi!! :0) Hotellin nettisivutkin olen jo kurkannut läpi, oikein hienoltahan siellä näyttää!! Eipä enää malttaisi millään lomaa odotella... Mukavaa kevättä ja kesää Sinulle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349