Lentokenttäyhteys

Omatoimi

Ostettu lennot Mallorcalle. Toki vailla majoitusta. Ensinnäkin en tiedä minne päin sitä suuntaisi.Palmaan, Alcudiaan tai Cala dóriin. Haluaisin majoittua upealle paikalle, ei yöelämää liiemmin, vaan rauhaa. Kysymys kuuluu, lähteekö lentokentältä busseja Alcuudiaan tai Cala Dóriin? Vai pitääkö ottaa taksi, paljonkohan maksaisi? Olisin kiitollinen mikäli te jotka tiedätte vastaisitte

10

4054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bussit

      Lentokentältä ei ole suoraa bussiyhteyttä,vaan on ensin otettava sieltä Palman Plaza Espana aukiolle vievä bussi (n.1),hinta n.1,85€. Alcudiaan menevät bussit n.351,360 ja 365 hinta ei tiedossa,mutta olettaisin 3€ luokkaa. Taxi lentokentältä Alcudiaan n. 60-80€ Tästä linkistä voit tutkia tarkemmin. http://www.spanish-airport-guide.com/palma-airport-buses.html

    • don luis

      playa de palman hotelli brasiliaplayan omiin sivuihin.lentokentältä vain alle 10 minuutin matka,sijainti muutenkin hyvä jos haluaa tutustua pääkaupunkiin.hotelli on rannalla mutta ei kaikkein vilkkaimmalla kohdalla.kaikki tarvittava on melko lähellä.

      • Brasialiaa Can Pastillassa

        ei voi suositetlla ! Huhtikuun puolenvälin aikaan tuli oltua ko. hotellissa. Noin 10 henkilöä sai karmean paskataudin hotellin eväistä, eräs joutui Suomessa jopa tiputukseen taudin vuoksi. Huoneiden kalusteet ovat jo 90 luvulla nähneet parhaat päivänsä = vaihtokunnossa ! Ruokaa on riittävästi, mutta valikoima on vaatimaton. Noin 30 kertaa Mallorcalla käyneenä voin kertoa Brasilian olleen kaikkein heikkotasoisin missä olen siellä majoittunut. Henkilökuntaa ei voi moittia, mutta puitteet ja ruoka eivät ole tätä päivää ! No ei ollut kalliskaan 26 euroa puolihoidolla / vrk.


    • Perdone

      minne majoittua, katso itse netistä hakemalla mieleisesi alue ja majoitus. Löytyy helposti vaikka googlen haulla hostelleista- loistohotelliin. Nykyään kaikki varteenotettavat majoitukset löytyy kyllä netistä. Jos haluaa seikkailla hatun lipan heitto-menetelmällä, se ei taida onnistua ihan noin äkkinäiseltä? Alcudia on kaiketi kohtuullinen ja rauhallinen, mutta jos menee vähän muualle kuin varsinaiseen turistikylään, saa majoituksen edullisemmin ja kokee ehkä muutakin kuin sitä samaa "yöelämää" jota hoilataan kaikissa turistirysissä- enemmän tai vähemmän.

      • Omatoimi

        No tottahana toki netistä haen ja olen katsellut hotelleja. Ja kaikki lupaavat ummet ja lammet vaikka todellisuudessa lupaukset eivät aina pidä paikkansa. Minullahan ei ole kokemusta Mallorcasta ja lomapaikkoja on rutkasti, toivoisin vaan neuvoja henkilöiltä joilla kokemusta Mallorcasta on. Ja osa matkanteosta on jo sitä että suunnittelee ja vaihtaa ajatuksia muiden kanssa, joten mielestäni tämä kanava on erittäin hyvä väline.


      • don luis
        Omatoimi kirjoitti:

        No tottahana toki netistä haen ja olen katsellut hotelleja. Ja kaikki lupaavat ummet ja lammet vaikka todellisuudessa lupaukset eivät aina pidä paikkansa. Minullahan ei ole kokemusta Mallorcasta ja lomapaikkoja on rutkasti, toivoisin vaan neuvoja henkilöiltä joilla kokemusta Mallorcasta on. Ja osa matkanteosta on jo sitä että suunnittelee ja vaihtaa ajatuksia muiden kanssa, joten mielestäni tämä kanava on erittäin hyvä väline.

        ajattelen itsekin.alcudia,jossa olen kymmenisen kertaa käynyt on minusta tullut liian täyteen väkeä(heinä-elokuu)joten me ryhdyimme lomailemaan playa de palma-can pastilla alueella,jossa on vähemmän väkeä ja hivenen halvempi hintataso ,myös palman läheisyys on hyvä.sekä tietysti lyhyt matka kentältä,nykyisin kun kuljetus maksaa erikseen.olemme vieraillet myös cala`dor:issa josta jäi mukava vaikutelma.samalla rannalla on myös, sa coma ,cala millor ja muitakin kohteita,jotka ovat ihan hyviä.onnea hotellin hakuun.


      • vain!
        don luis kirjoitti:

        ajattelen itsekin.alcudia,jossa olen kymmenisen kertaa käynyt on minusta tullut liian täyteen väkeä(heinä-elokuu)joten me ryhdyimme lomailemaan playa de palma-can pastilla alueella,jossa on vähemmän väkeä ja hivenen halvempi hintataso ,myös palman läheisyys on hyvä.sekä tietysti lyhyt matka kentältä,nykyisin kun kuljetus maksaa erikseen.olemme vieraillet myös cala`dor:issa josta jäi mukava vaikutelma.samalla rannalla on myös, sa coma ,cala millor ja muitakin kohteita,jotka ovat ihan hyviä.onnea hotellin hakuun.

        Minusta tämä Brasilian tuputtaminen joka käänteessä alkaa olla jo manipulointia! Enkä sano pahalla, kovin pieni otanta vain kyseessä (1 person like this hotel). Mallorcan runsaasta hotellivalikoimasta VARMASTI löytyy myös muita vaihtoehtoja. Onhan se kamalan kiva että hotellissa puhutaan suomea ja www-sivut ovat suomeksi...mitä muuta eläkeläinen voi matkaltaan haluta. Olen 34-vuotias JA olen käynyt Mallorcalla jo 30 kertaa, rakastan omatoimisuutta enkä valita. Mallorca on ihana saari, kuin koti, johon kerta toisensa jälkeen vain palaa...


      • don luis
        vain! kirjoitti:

        Minusta tämä Brasilian tuputtaminen joka käänteessä alkaa olla jo manipulointia! Enkä sano pahalla, kovin pieni otanta vain kyseessä (1 person like this hotel). Mallorcan runsaasta hotellivalikoimasta VARMASTI löytyy myös muita vaihtoehtoja. Onhan se kamalan kiva että hotellissa puhutaan suomea ja www-sivut ovat suomeksi...mitä muuta eläkeläinen voi matkaltaan haluta. Olen 34-vuotias JA olen käynyt Mallorcalla jo 30 kertaa, rakastan omatoimisuutta enkä valita. Mallorca on ihana saari, kuin koti, johon kerta toisensa jälkeen vain palaa...

        olen kyllä muutaman kerran "tuputtanut"brasilia hotellia.on siellä muitakin.sitä en tiedä puhutaanko siellä suomea muuten kuin turistien kesken,en usko.itse olen mennyt käyntikerroista sekaisin,mutta noin 25-27 kertaa taitaa olla,alkaen francon ajoilta(1975)lähtien.pelkästään playa de palman alueella olen ollut neljässä eri hotellissa.etsivä löytää sanotaan...


      • peppi
        don luis kirjoitti:

        ajattelen itsekin.alcudia,jossa olen kymmenisen kertaa käynyt on minusta tullut liian täyteen väkeä(heinä-elokuu)joten me ryhdyimme lomailemaan playa de palma-can pastilla alueella,jossa on vähemmän väkeä ja hivenen halvempi hintataso ,myös palman läheisyys on hyvä.sekä tietysti lyhyt matka kentältä,nykyisin kun kuljetus maksaa erikseen.olemme vieraillet myös cala`dor:issa josta jäi mukava vaikutelma.samalla rannalla on myös, sa coma ,cala millor ja muitakin kohteita,jotka ovat ihan hyviä.onnea hotellin hakuun.

        Suosittelen Puerto de Pollensaa, on idyllinen ja rauhallinen .


    • lomailija65

      En ole ihan varma kkuinka paljon maksaa kuljetya Cala D'oriin mutta Santa Ponsaan taksi maksaa 4 henkiseltä perheeltä n.42 € Itse olemme käyneet Santa Ponsassa lukuisia kertoja, koska se on niin hyvien kulkuyhteyksien päässä esim.Palman keskustasta sekä rauhallinen paikka. Palman Lentokentän netti-sivuilla on helposti käytettävä hinnasta jossa on maininta hinnoista melkeinpä jokaiseen kaupunkiin Mallorcalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4397
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4366
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4036
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2947
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2571
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2133
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      341
      2112
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1685
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe