Mietin tässä itse, kun itselläni ollutn. 1kk yskää, lima ei nouse kurkusta ja tuntuu että tukehun. Ja nuhaakin on, että voiko olla allergiaa?
Millaisia oireita?
G.i.n.a
1
348
Vastaukset
- Asiasta kokemusta löytyy
Itse olen ollut ihan pienestä asti siitepölyallergikko. Sain siedätyshoidon kuutisen vuotta sitten ja se onkin purrut tähän asti. Sairastin juuri keuhkokuumeen ja kun hengitysvaikeudet, nuha ja liman tulo jatkuivat, hakeuduin uudelleen hoitoon. Keuhkokuva oli ok, ja crp normaali joten joudunkin tästä nyt sitten allergiatesteihin ja uuden siedätyksen tarve arvioidaan. Kyllä se allergia saattaa vanhemmallakin iällä iskeä, kannattaa aloittaa ihan apteekista saatava lääkitys kun ei se ainakaan haittaakaan tee... Ja jos ei auta niin sit lääkärille (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751101
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547