Lääkkeen vaihto teki

sain terveyskeskuslääkäriltä lähetteen psykiatrille, jossa laitettiin lääkkeet heti vaihtoon. sain tk lääkäriltä citalopramia, opamoxia ja tenoxia. Nyt psykiatri päätti, että citalopram jätetään pois, vaikka se oli hyvä lääke enkä saanut enää paniikkikohtauksia, tenox jätettiin myös pois. Tilalle azona joka myös unettaa ja opamoxia, niitä menee noin 5 päivässä. En ymmärrä miksi sopiva lääke vaihdettiin pois. Nyt paniikkikohtaukset on tullut taas takaisin ja aivan järkyttävät vieroitusoireet. Elämä on taas yhtä helvettiä. Juuri kun tuntui hyvältä olla ja mielikin oli parempi. Pääsin opiskelemaan ja nyt lääkkeenvaihdon jälkeen on tullut poissaoloja vaikka kuinka paljon.
3368
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Google yleishaku haku > citaloparm

Äänestä
  • koko ajan. Helvetti, azona on unettava masennuslääke, siitä on ihan sekaisin. Olen tarjoilija ammatiltani ja teen myös yövuoroa, en voi ottaa unettavaa lääkettä. Mutta eipä tunnu psykiatri sitä tajuavan. Alkaa vituttamaan tämä lääkkeiden vaihto, en ymmärrä miksi lääkkeeni vaihdettiin. Noi lääkärit tuntuu olevan niin saatanan kaikkitietäviä.

    Äänestä

  • aloittaja... kirjoitti:

    koko ajan. Helvetti, azona on unettava masennuslääke, siitä on ihan sekaisin. Olen tarjoilija ammatiltani ja teen myös yövuoroa, en voi ottaa unettavaa lääkettä. Mutta eipä tunnu psykiatri sitä tajuavan. Alkaa vituttamaan tämä lääkkeiden vaihto, en ymmärrä miksi lääkkeeni vaihdettiin. Noi lääkärit tuntuu olevan niin saatanan kaikkitietäviä.

    nukahdan azonalla hyvin mutta herään aina 4-5 aikaan enkä saa enää nukuttua, myös jos yöllä herään niin olen aivan sekaisin, kävelen päin seiniä jos vaikka täytyy mennä pissalle. Vittu hajoon tähän, mulla on vanhaa lääkettä (citalopram) kaapissa ja taidan vaihtaa ihan kylmästi siihen, koska se auttaa, nyt vituttaa kun olen taas siinä samassa jamassa kuin ennen citalopramia.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


olon paljon pahemmaksi kirjoitti:

sain terveyskeskuslääkäriltä lähetteen psykiatrille, jossa laitettiin lääkkeet heti vaihtoon. sain tk lääkäriltä citalopramia, opamoxia ja tenoxia. Nyt psykiatri päätti, että citalopram jätetään pois, vaikka se oli hyvä lääke enkä saanut enää paniikkikohtauksia, tenox jätettiin myös pois. Tilalle azona joka myös unettaa ja opamoxia, niitä menee noin 5 päivässä. En ymmärrä miksi sopiva lääke vaihdettiin pois. Nyt paniikkikohtaukset on tullut taas takaisin ja aivan järkyttävät vieroitusoireet. Elämä on taas yhtä helvettiä. Juuri kun tuntui hyvältä olla ja mielikin oli parempi. Pääsin opiskelemaan ja nyt lääkkeenvaihdon jälkeen on tullut poissaoloja vaikka kuinka paljon.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu