http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1347864.jpg ♥-o0o0o0o-o0o0o♥♥o0o0o-o0o0o0o-♥ Hento se oli - Sydämen ääni Kesäisessä aamussa syntynyt Pajulinnun kutsussa heräili ja hengähti Pikkukultasiiven tuulissa liiteli Vaan ei sen ääni rannan tyrskyissä kuulunut Ei lokkien naurua ylittänyt - Ei Niin herkkä oli Niin hiljainen Pelkkää tunnetta lempeitten tuulien Sinne aamuun se kulki takaisin Juoksi pois kylmiä tyrskyjä pakeni - Hiljaa ladon harmaaseen nojasi Ja itki Se sydämen ääni - Se vaikeni Yöhön pimeään iäksi katosi Ei kohtaa meri Ei niityn kukkaset Näin kuiskaan - Minä tiedän sen ♥-o0o0o0o-o0o0o♥♥o0o0o-o0o0o0o-♥ http://www.hot.ee/yongjyri/meri3.jpg
~¤~~SYDÄMEN HENTO ÄÄNI~~¤~
34
2924
Vastaukset
- Minanoita
Noidan hento ääni täältä piipittää ja kertoo sinulle kuinka kauniisti oletkaan kirjoittant...Niisk!
- *MURUKULTA*
Niin,, herkkä ja hento on se sydämen ääni, säikkyä voi pienestäkin ja - juosta pois,, :\ Mutt Murukultahan niijaa taas jotta polvet paukkuu! :D Ja kiittää ko runo kelepas ja ko poikkesit Noitsu ja pokkee toistekki, eeköhän sitä jottain litkua keksitä tarjolle,,*könyää takaisin kellariin* http://lh5.ggpht.com/_S1-lCrrkMIA/SbLK3jmIVKI/AAAAAAAAAPs/C2Q3er7BsQU/niitty.jpg
- Into.Lento
sydämen ääni ei kuulu ulkopuolelle se kuuluu itselle ja sille joka laittaa korvan oikein lähelle terveisin into kuulo
- *MURUKULTA*
*hymy* mitäs minä silloin tuumikaan,,, ;) http://pyoraileyyterissa.utu.fi/kohdekuvaukset/fleiviikin_niitty/fleiviikin_niitty1.jpg *O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O* Mut sulkakynä lähti perjantaina liikkeelle, jotenkin - pääsi aina merenrannalle.. Vaan kääntyi pois tuulen lailla pakeni, niitylle liiti sinne mistä tulikin Kuului sydämenääni jostain se jyskytti yö saapui armeliaasti kaiken haihdutti *O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O* http://www.museo.helsinki.fi/images/fysiikan_kabinetti/fysiikka17.jpg Kiittää Murukulta Intoa - Kuuluuko? - Käyntisi oli mageeta! :)
- *M_*
Halausta lintuseni, halausta kultaseni halausta nyt! Armaani!!! Ihanampaa kuin viini on leppälinnun rakkaus. Ei rakkaus yöhön katoa ei sitä yö patoa. Ei lokin nauru, ei meri Se on väkevämpi kuin kuolema. Niitty viheriöi preeriat kukoistaa. Sua katson vaan, sua katson vaan, silmät veessä, onni outo uus vapisen eessä!!! Teit eloni lauluksi, arkeni sunnuntaiksi kylvit polkuni kukkihin, korpeni kotimaiksi! Miksi rakastaa leppälintua? Koska hän on hän ja minä olen minä! Muuttuu yö päiväksi, pilvinen auringoksi!!! Rakastin metsää,maailmaa,merta. Nyt rakastan häntä. Hän on minun metsäni,meri,maailma. Hän on maailmani,meri. Halausta lintuseni, halausta kultaseni, halausta nyt *oma armaani* Lennä lempeni, lennä yli merien vuorten! Ei estä meret vuoretkaan lempimistä kuorten. Anna minulle suudelma, sitten sata, sitten tuhat lisää. Se on kuin merivesi kun sitä juo. janoisammeksi tulee. Olen tahtonut tutkia taivaan,maan, etsiä toden lähteen. Nyt etsin *sinun silmiäsi* ja katson *kahteen tähteen* Rakkaudessa mies tulee ujoksi nainen rohkeaksi *ole rohkea* Halausta lintuseni, halausta kultaseni *HALAUSTA*
- *MURUKULTA*
¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Voimaa pitää helläsit kuunnella kärsivällisesti Antaa kukkien kukkia juurensa rantaa kivuta Juoda vaahtopäiden pehmeyttä syliin ottaa hellyyttä Kuulla se ääni pienoinen tietää se on ääni rakkauden ¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤ Kiitos ihanasta vastausrunosta, *M*, sydämelle siinä oli *huoh* paaaaljon paljon kaunista! :) http://1.bp.blogspot.com/_FenXcSKyi78/SHMrKq4JV6I/AAAAAAAADVY/KLrY4FKzVV8/s400/niitty.jpg
- *M*
Rakkaus joka syntyi taivaankannen helmassa ja laskeutui yön salaisuuksien myötä maahan, ei tyydy kuin ikuisuuteen ja kuolemattomuuteen(Kablil Gibran)
- *MURUKULTA*
Kuulosta alku jo kauniilta - miltäs muulta Alussa on kaikki - Rakkaudessa on kaikki - - http://cc.oulu.fi/~lkallein/Gallery/Sininen niitty/thumbs/Harakankello Campanula patula.jpg
Sanoista että kuvista niiden tunnelmista muodostui ehkä hento mutta voimakas tunnelataus,kun aallot että taivas muodostivat kukat kukkimaan.
- *MURUKULTA*
Tuntojani ja ajatukseni ratoja kuljit tarkkaan hämmästyttävän tarkkaan - taas - 'tunteva' kun olet Tunne voimakas kirjoitti ja kuitenkin - hellästi kynääni pitelin,,, Sinä tuntein luit ja ymmärsit - sydämen äänen tavoitit - Sen tänne palautteena kirjasit Näin Murukulta kiitän, Dolan, sinua tietenkin! :) http://www.kolumbus.fi/absku/niitty.jpg
*MURUKULTA* kirjoitti:
Tuntojani ja ajatukseni ratoja kuljit tarkkaan hämmästyttävän tarkkaan - taas - 'tunteva' kun olet Tunne voimakas kirjoitti ja kuitenkin - hellästi kynääni pitelin,,, Sinä tuntein luit ja ymmärsit - sydämen äänen tavoitit - Sen tänne palautteena kirjasit Näin Murukulta kiitän, Dolan, sinua tietenkin! :) http://www.kolumbus.fi/absku/niitty.jpg
Ehkä juuri tänään saat kuvallasi maailmanpihamaat kukkimaan tähän päivään että uudeksi luomaan. Kiitos kuuluu myös Sinulle,lähettäjän avaralle sydämelle, joten hyvä mieli kukkimaan Sinulle.
- *MURUKULTA*
dolan kirjoitti:
Ehkä juuri tänään saat kuvallasi maailmanpihamaat kukkimaan tähän päivään että uudeksi luomaan. Kiitos kuuluu myös Sinulle,lähettäjän avaralle sydämelle, joten hyvä mieli kukkimaan Sinulle.
Niitty on minusta erittäin hyvä vertauskuvakin, Erillaisuudesta ja siitä että nämä kukat ja heinät ja muut elävät sulassa sovussa keskesä, sen ajan kun elävät! Sitä on kaunis katsella. Vai mittee! :D
*MURUKULTA* kirjoitti:
Niitty on minusta erittäin hyvä vertauskuvakin, Erillaisuudesta ja siitä että nämä kukat ja heinät ja muut elävät sulassa sovussa keskesä, sen ajan kun elävät! Sitä on kaunis katsella. Vai mittee! :D
... ja minähän kutian kuin karhun pentu päiväuniltaan aaargh ! Kyllä - olen samaa mieltä ja yhtään en väitä vastaan;korkeitaan itseni kanssa hahtuvien kanssa -hyvää iltaa ystäväin.
- *MURUKULTA*
dolan kirjoitti:
... ja minähän kutian kuin karhun pentu päiväuniltaan aaargh ! Kyllä - olen samaa mieltä ja yhtään en väitä vastaan;korkeitaan itseni kanssa hahtuvien kanssa -hyvää iltaa ystäväin.
*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* Herätys ja aamuvenytys Virtaa jäseniin ja hymyä suupieliin Sydänkin vaatii osansa - Tänään muista ajatella jotain kaunista Suu siihen kohta yhtyy laulaa vaikka tai suukkoon jopa yltyy Hyvä niin ja nyt vilkutuksiin Aamuun ja päivään puhtia Murukulta näin luo ja vielä lentosuukon (ystävyydellä tietty ;þ) - dolan - sulle suo *muihkizz* :D *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*
*MURUKULTA* kirjoitti:
*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* Herätys ja aamuvenytys Virtaa jäseniin ja hymyä suupieliin Sydänkin vaatii osansa - Tänään muista ajatella jotain kaunista Suu siihen kohta yhtyy laulaa vaikka tai suukkoon jopa yltyy Hyvä niin ja nyt vilkutuksiin Aamuun ja päivään puhtia Murukulta näin luo ja vielä lentosuukon (ystävyydellä tietty ;þ) - dolan - sulle suo *muihkizz* :D *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*
Hoitajani annat hengen matokuuria, jotta loistaisi hetkisen päivän kuin yön lamput horroksestaan. Olenko todella ansainnut tuon lämmön jonka suot persoonallisella tavallasi - Kiitos.
- *MURUKULTA*
dolan kirjoitti:
Hoitajani annat hengen matokuuria, jotta loistaisi hetkisen päivän kuin yön lamput horroksestaan. Olenko todella ansainnut tuon lämmön jonka suot persoonallisella tavallasi - Kiitos.
oooooooooooooooooooooooo Jos runolla sua muistan ei se tieltä suista Hymyyn on aina aikaa kun kaksi tekee niin siinä ilo raikaa Siispä kirjoittelemme eihän siitä haittaa kelleen Näin runo-lamppu palaa kas näin saadaan runo-kalaa :D namm... oooooooooooooooooooooooo
*MURUKULTA* kirjoitti:
oooooooooooooooooooooooo Jos runolla sua muistan ei se tieltä suista Hymyyn on aina aikaa kun kaksi tekee niin siinä ilo raikaa Siispä kirjoittelemme eihän siitä haittaa kelleen Näin runo-lamppu palaa kas näin saadaan runo-kalaa :D namm... oooooooooooooooooooooooo
Sanoillasi teemme matkaa itään tai länteen ja aina samaan päädytään ystävyyden ilopöytään nautinnoista nauttimaan !
- *MURUKULTA*
dolan kirjoitti:
Sanoillasi teemme matkaa itään tai länteen ja aina samaan päädytään ystävyyden ilopöytään nautinnoista nauttimaan !
¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* Kulkea voi ympyrää tai suoraa janaa ei sen väliä kun vain rajaa Että sydän sykkii mukana ja pitää huolen että onnesta antaa toisille toisen puolen :) ¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*
*MURUKULTA* kirjoitti:
¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* Kulkea voi ympyrää tai suoraa janaa ei sen väliä kun vain rajaa Että sydän sykkii mukana ja pitää huolen että onnesta antaa toisille toisen puolen :) ¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*
Sinulle myös jo alkanutta iltaa kuin huomista aamua... niin ja hienon uuden luomuksesi myötä...jäisiä, oiskohan sulavaa kompaa vaiko saan jäisiä kommentteja pureskeltavaksi ja hän täällä hymyilee että lähtee livohkaan.
- *MURUKULTA*
dolan kirjoitti:
Sinulle myös jo alkanutta iltaa kuin huomista aamua... niin ja hienon uuden luomuksesi myötä...jäisiä, oiskohan sulavaa kompaa vaiko saan jäisiä kommentteja pureskeltavaksi ja hän täällä hymyilee että lähtee livohkaan.
"Jokaisen talven sydämessä on väräjävä kevät ja jokaisen yön hunnun takana on hymyilevä päivänkoitto" - Kahlil Gibran - Talven heikentynyt häntäkö se huiskii vielä, kun vetää pilveen taivaan ja kehoittaa vetämään hanskoja käteen ulos mennessä. :)
*MURUKULTA* kirjoitti:
"Jokaisen talven sydämessä on väräjävä kevät ja jokaisen yön hunnun takana on hymyilevä päivänkoitto" - Kahlil Gibran - Talven heikentynyt häntäkö se huiskii vielä, kun vetää pilveen taivaan ja kehoittaa vetämään hanskoja käteen ulos mennessä. :)
Hyvää perjantaita että lämpöaaltoja kohden yritämme vaeltaa ja ilman hanskoja,jos vain saamme ääreis verenkierron toimimaan tulevalla lämmöllä.
- kaaru
...on runosi. Pitkästä aikaa tänne tulin kurkkimaan ja oikein luin tuon moneen kertaan. Sade hakkaa ikkunoita, toi äsken kunnon sateen. Esti pyöräilemästä tänä kesäisenä päivänä, jolloin puiden lehdet kasvavat päivä päivältä ns. silmissä. Kesäinen aamu...lintujen laulu, parasta mitä kuulee näin kesäisin. Sydämeni sykkii kesällä ja tälle runollesi:)
- *MURUKULTA*
Tämä tuli helposti, mutta vakavasti. Onko tarpeeksi vaikeasti sanottu! :))) Melkeinpä runoni loppu oli ainut, mitä tuijotin ja tuijotin..Pähkäilin, juu nou :D Aamulla vielä olin eppätiiä_kannalla,,,kun toisaalta, siinä olisi ollut muutama rivi tyrkyllä,,jätin ne sitten kuitenkin pois. Päätin että se olisi ollut vain makuasia, ottaa tai jättää, joten makustelin ne pois. Täällä eilen ukkosti oikein kunnolla kesänmalliin, mutta tänään on aurinko paistellut komeesti, tosin mereltä tuulee vähän kait vilpoisesti. Meinas tuossa kyllä hetken kylmyys iskeä kun kävin käpyttelemässä. Niin että jokos se kesä nyt meni...:\ Mukava kun poikkesit ja kiitos Kaaru palautteestasi ja annetaan sytämen sykkiä,,,,:D http://cartinafinland.fi/kuvapankki/imagebank/image/24/24017/Niittyleinikit.jpg
Äänen. joka kuiskaa olet jossakin jotakin jollekin. Vaikka hentoinen toive yöllinen haave päivien kimallus. Meren kuiskaus tyrskyn silmässä Kapteenin huokaus horisontissa pilkahdus. Ääni joka antaa toivon lohdutuksen turvan. Minäkin kuulen sen. Uskotko,,,, Ihanaa illanjatkoa Ystäväni. Runosi laitoi ajatukset liiteleen,,,,,,,
- *MURUKULTA*
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/19541/734504.jpg Sinun sydämesi ääni kuuluu yli korkeitten laineittenkin sinne kapteenille asti. Katselee ihmeissään lokkia laivansa kaiteella ja ihmettelee, aivan kuin valkoinen lintu puhuisi,,tutulla äänellään kuiskaisi..;) http://www.youtube.com/watch?v=pumCtWZYP1g
- Berttamuori 91vee
Jestas sentään kun sie ootkii naputellu sytänmellisen runon....Tuollaisii mie luven mielelläni niinku miun Onni poikakin... No hää ejjoo viellä naista itelleen löytänny ja harmittelee kun ajoi parrankin turhan takia poijjes... Vaan ei Onni ole kuitestaan mikään joutava völlykkä tukkaa sillä ei ole mutta järkee on kun osti hienon elekkoroonisen auton testikonneen.. Tuolla se ulkosalla kuuntelee jollain testokoopilla tai mikä se lie....Kallen auton moottorii Kunpa nyt älyväis ottaa palkan eurona kun Kalle tietennii tyrkyttää niitä juomiaan ja on muutenkii huonoo seuraa miun Onnille... Mutta kiitos tästä maanantairunosta!
- *MURUKULTA*
No mutta elä sie paa minnuu taas punastelloon ja viäntelleen käsilöit.. Mukvoohan se oh ku tykkäätte siell tästä runolost! :) Hyvä se oh jotta ajo sen parran, kesäki tulos ja kaiken muaaliman önniäiset. Oisivat vielä tehneet pesän sinne karvaturpaan ja ne viimestkin mahikset naisist ois jäänynnä haaveks. Uattele jos se ois männynnä juhannustanssiloihin ja pokannu sielt simmonen kopsakan tyllin ja kaik oiskii männy niin jotta,,, vaa sitten siin riittisell hetkell ois parrasta alakanna mönkertää simmosta kiprstelevää mustaa toukkoo ja ne ku siit sitten ois tippunna sen morsmaikun törröttäville huuliloill..Voi kaahia sitä huutoa! Mutta simmosen testikonneeko oh hankkinna, se Onni on sitten melekeen insinööri, kylän ainut. On se hienoa! Voip Bertta olla hyvillää eekä se Kalle ny mittää litkua tarjoa palakaksi ku mie satun tieteen jotta mittää valaamista ee uoo! Jota huolet pois ja kovasti viell kiittelen kaanista pallauteesta Berttamuori! Ihan vielkii hyrisöö sisäll...;)) http://www.riistasiemen.fi/maisemakukka_espoo.jpg ps. ja arvoo onko nimismiehen aato tuolla pöheiköss kytteemäs,,mehtään meniöitä!
- padme_amidala
..on sulkakynäsi sipaissut runoksi. Ja niin surullisen haikea on tuo loppu : ( Tähän oikein pysähtyy hetkeksi kuuntelemaan, sii kuuntelemaan sanomaasi. Kuvalinkit olivat myös upeita, kun nyt ei vain painajaisia siitä jälkimmäisestä tulisi : ) Kiitokset täm'n illan hartaasta lukuhetkestä : )
- *MURUKULTA*
Tähän ei minusta sopinut mikään 'loppukevennys' eli ei toivoakaan, runon täytyi tulla kokonaan suruvoittoiseksi. Toteamus "Ei kohtaa meri Ei niityn kukkaset" kuvastaa sitä ettei kaikesta hyvistä ajatuksista huolimatta, aina ei käy niin kuin haaveillaan, jotkut asiat ei vain kohtaa kuitenkaan...ja ellei sitä mahdollista.(optimistisen Murukullan toteamus tietty, kiäh... ;))) *hymy* Kyllähän maa elää koko ajan, meri nousee ja eroosio syö penkereitä... nii ett josko sitä toivo sitten ois meren ja niityn kohtaamisesta.. Ehkä seuraavassa runossa sitten... :D
- *MURUKULTA*
*MURUKULTA* kirjoitti:
Tähän ei minusta sopinut mikään 'loppukevennys' eli ei toivoakaan, runon täytyi tulla kokonaan suruvoittoiseksi. Toteamus "Ei kohtaa meri Ei niityn kukkaset" kuvastaa sitä ettei kaikesta hyvistä ajatuksista huolimatta, aina ei käy niin kuin haaveillaan, jotkut asiat ei vain kohtaa kuitenkaan...ja ellei sitä mahdollista.(optimistisen Murukullan toteamus tietty, kiäh... ;))) *hymy* Kyllähän maa elää koko ajan, meri nousee ja eroosio syö penkereitä... nii ett josko sitä toivo sitten ois meren ja niityn kohtaamisesta.. Ehkä seuraavassa runossa sitten... :D
Sulle meinas aivan unhoittua antaa oma niittykuva. Hymyilyttää mutten vielä tuo sun 'hartaus' lukiessasi. Nämä nyt on vain Murukullan räpöstyksiä, ei ny ihan niin kannata hartaana alkaa lukeen. ;) http://www.ahonalku.fi/tieniitty/Omakoti.niitty.JPG
Sen vain sydän voi kuulla "Hento se oli - Sydämen ääni" Herkkää kuin esiin heräävä kevät, kauneudessaan koskettavaa. MURUKULTA Aurinkoisesta aamusta täältä, kiitän koskettavasta runostas, sanat tökeröitä tätä tulkitsemaan. Kevätsade ukonilma täälä esittänny sadetanssia, Sinulle sinne aurinkoista tietä...*hymyä*
- *MURUKULTA*
Itse olen kanssa törmännyt tuohon kun sanat ei oikein riitä/löydy oikeita ja niitä tuntoja kun täytyisi vuodattaa, kertoa toiselle mitä runon lukeminen toi mietteitä/tunteita. Enkä oikein osakkaan kertoa lyhyesti mitään, 'kiva kiitti' ei ole minua. Eikä sinua, :) haluat jotenkin kutenkin sanoa enemmän, sanat ja tunnot pyörii sisällä, mutta miten niitä saisi kirjoitettavaan muotoon.. *hymyy* Joskus sitä todella toivoo että olisi näköyhteys, voisin käsillä ilmentää vastauksia, siinä minä olen hyvä! :D Kiitos Liisa kauniista palautteestasi, aikaasi siihen käytit ja sitäkin arvostan! :) http://cartinafinland.fi/kuvapankki/imagebank/image/12/12147/kes%E4niitty.jpg
*MURUKULTA* kirjoitti:
Itse olen kanssa törmännyt tuohon kun sanat ei oikein riitä/löydy oikeita ja niitä tuntoja kun täytyisi vuodattaa, kertoa toiselle mitä runon lukeminen toi mietteitä/tunteita. Enkä oikein osakkaan kertoa lyhyesti mitään, 'kiva kiitti' ei ole minua. Eikä sinua, :) haluat jotenkin kutenkin sanoa enemmän, sanat ja tunnot pyörii sisällä, mutta miten niitä saisi kirjoitettavaan muotoon.. *hymyy* Joskus sitä todella toivoo että olisi näköyhteys, voisin käsillä ilmentää vastauksia, siinä minä olen hyvä! :D Kiitos Liisa kauniista palautteestasi, aikaasi siihen käytit ja sitäkin arvostan! :) http://cartinafinland.fi/kuvapankki/imagebank/image/12/12147/kes%E4niitty.jpg
Tässä palauttees äärellä, oman alamittaisuuden tuntien. On niin suuria tunteita, sydän kuin meri sielä - kaikki MURUKULTA Liikutettu vesi sielun, voikukkapeltoo!!! oii tuo sydän parka, halaus ihanan palauttees. Tehdääs voikukkaseppeleet auringon sateen suojaks. Hymy kyynelten läpi....kiitos
- *MURUKULTA*
toivonliisa kirjoitti:
Tässä palauttees äärellä, oman alamittaisuuden tuntien. On niin suuria tunteita, sydän kuin meri sielä - kaikki MURUKULTA Liikutettu vesi sielun, voikukkapeltoo!!! oii tuo sydän parka, halaus ihanan palauttees. Tehdääs voikukkaseppeleet auringon sateen suojaks. Hymy kyynelten läpi....kiitos
Kyllä sitä tuntee väliin ihan pienestäkin sitä iloa ja ei ole pientä iloa, ei! Nyt vähän hymyilyttää,, kun eilen huomasin suuria (n.3cm) kokoisia lehtiä yhdessä 'koeistutuksessani'(taitetuista oksista vain on lähtenyt kasvaan) Tökkäsin syksyllä tuonne suojaiseen paikkaa ja nyt kun aurinko on lämmittänyt, huomaamatta tämä 'ylpeyteni aihe' on selvinnyt talvesta ja vielä palkinnut minut aikaisilla lehdillä, muitten puiden silmut kun ovat vielä unessa.. Tommosia pitäisi sitten isona tulla. Minä olen jotenkin aivan ihastuksissani terijoensalavoista! http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/12899/terijoensalava_MG_2014.jpg Kauneus on katsojan silmissä ja ajattele - kesä tulossa! :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001