Hei, synnytyksestä on aikaa reilu kaksi kuukautta. Virtsaputken suu laskeutui synnytyksessä emättimen suulle/vähän emättimen sisään. Ennen se on ollut huomattavasti ylempänä. En tiedä onko kyse varsinaisesta laskeumasta vai vain paikkojen luonnollisesta muuttumisesta synnytyksen jälkeen. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok, mutta en rohjennut siellä kysyä lääkäriltä asiasta. Onko täällä kellään vastaavaa? Onko aiheuttanut ongelmia? Itsestä tuntuu, että varsinkin yhdynnän alussa on tiukkaa, eikä mies meinaa mahtua sisälle. Eikä se johdu kuivuudesta, koska liukkari on käytössä. Tuntuu, että emättimen suulla on jotain ylimääräistä.
Virtsaputken suun
3
1363
Vastaukset
- vastausta varttuen
Minulla sama ongelma, tosin olen synyttänyt jo neljästi ja neljännen jälkeen huomasin saman ongelman.
Kävin jälkitarkastuksessa eikä gyne sanonut mitään...joten aloitin myöhemmin taas juoksun harrastamisen mikä tuntuu nyt myöhemmin ajateltuna pahentaneen asiaa...
Odotellaan jos joku vaikka osaisi vastata...=) - hiisku_
Katsoppa peilillä sinne. Jos virtsaputken suu on ammollaan eli erottuu selkeästi reikänä, johtuu ongelmasi ehkä estrogeenin puutoksesta eli imetysajan hormooneista. Itse jouduin käyttämään estrogeenivoidetta tuon vuoksi. Hinkkasin sitä etenkin siihen virtsaputken suulle joka oli punainen ja ihan ruttuinen jopa! Se sitten auttoi. Yhdyntää en voinut harrastaa koska sattui siihen virtsaputken suulle (ja muuallekin). Estrogeenivoidetta sai käyttää imetyksenkin aikana. Määrättiin ensin viikko joka ilta ja sitten pari krt viikossa.
Käy gynekologilla kun 6 kk synnytyksestä tai sitten kun olet lopettanut imetyksen.- Aloittaja
Minulla ainakin virtsaputken suu on ammollaan. Imetän edelleen (lapsi nyt 7 kk) eikä kuukautiset ole vielä alkaneet. Mitä tuo estrogeeni tekee virtsaputken suulle? Eikai se sitä takaisin ylös nosta? Hmm.. olen aika ymmälläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255