Minua kiihottaa seuraava fantasia ja sen kaiketi haluaisin toteutuvankin. Muutama miehenköriläs innostuu jostain syystä heittämään minulle herjaa. Minä päästelen takaisin vielä paksummalti. Lähtiessäni totean heille, että kyllä heillä olisi helppoa hampurilaisten syönti. Suu niin suuri, että sinnehän voi heittää hampurilaisen kokonaisena. Eivät ole suuretkaan puheet suuta halkaisseet. Hekin nousevat ja lähtiessään yksi juoksee edelleni autolleen ja siinä kohdalla minut riuhtaistaan sisään ja estetään huuteluni. Auto ajaa jonnekin taloon ja he raahaavat minut sisälle ja riisuvat minut vastusteluistani piittaamatta. Sitten he sitovat minut mahalleni vankalle pöydälle ranteista ja nilkoista kiinni pöydän jalkoihin. Saan käskyn ottaa suihin. En tietenkään suostu. Tällöin he asettuvat taakseni ja alkavat piiskata suojatonta takamustani. Vitsat läiskähtelevät pakaroilleni ja minä huudan kivusta. Lopulta huudan suostuvani, sillä muuten en enää kestäisi. Nyt yksi työntää kullin suuhuni ja toinen tunkeutuu minuun takaa. Kolmas virittelee kaluaan naimakuntoon. Takanani ollut laukeaa ja suussani ollut siirtyy taakseni, virittelijä suuhuni ja se lauennut alkaa viritellä itseään. Näin jatkuu ja jatkuu. Niin, tuollaisen haluaisin toteutuvat. Tai sitten en.
Raiskausfantasia
6
8219
Vastaukset
- -808-
No siis kun tuollaista toivoo/fantasioi niin eihän se sitten oikea raiskaus ole..vaan roolileikki mitä leikitään..mutta siis ihan normaali fantasiana. Itse olen leikkynyt vastaavaa kahden miehen kanssa. Ihanaa oli..leikin idea kuitenkin että oikeasti ei satuteta (siis tottakai piiskattiin jne..) mutta ei lyömisiä ja sellasta oikeeta väkivaltaa.. Säännöt pitää sopia etukäteen ja varoa kenen kanssa tuollasta leikkii, ettei leikki missään nimessä muutu todeks, oikeaks raiskaukseks.. sellasesta tuskin kukaan unelmoi. Mutta hauskoja leikki hetkiä jos joskus pääset tuon toteuttamaan :)
- Tai toive?
Niin, fantasiassa ei tietenkään mennä väkivallan puolelle. Kaikki menee just hyvin. Mutta kyllä tuon toteutuminen olisi mukavaa.
Vaimoni haaveilee kanssa raiskaus fantasijasta. Tosin sillä erolla että ei väkivaltaa tai vastaavaa. Haluaa että häntä naidaan kun on sammumispisteessä. Olemme toteuttaneet kyseisen performansen. Aika hassu tilanne. Mutta kovasti on sanonut pitävänsä...
- ...minullakin.
Raiskausfantasiat ovat käsittääkseni molemmilla sukupuolilla aika yleisiä. Itse olen nainen ja nautin kovaotteisesta seksistä, tosin tuollaisia aloittajan kehittelemiä tarinoita en itse ole kehitellyt. Nautin leikeistä ihan todellisuudessakin, tietysti itse valitsemani partnerin/partnereiden kanssa ja tilanteessa (tässähän se ero oikeaan raiskaukseen pitkälti on). Olisi kiva löytää mies/miehiä joista saisi seuraa leikkeihin... ;)
- ja hyvä sellainen
meilisi?
- .........
ja hyvä sellainen kirjoitti:
meilisi?
Laittaisitko sinä meilisi, minä en haluaisi laittaa omaani tänne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010380Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523555Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543301- 642875
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2072243- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252033Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221456Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386