Varsovan lentokenttä- keskusta

pekkisnn

Täytys 6 tuntia hengata varsovassa koneenvaihdon yhteydessä ens kuussa. Onko jollain tuoretta tietoa paljonko kustantaa taksi lentoasemalta keskustaan? Entä kulkeeko busseja ja uskaltaako käyttää yksin matkustavana?

4

2338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumpivaan

moi. bussilla menee noin puolisen tuntia ja maksaa muistaakseni n.50senttiä per naama. itse hyppäisin kyllä taksiin - lentokentällä kannattaa käyttää lähinnä niitä takseja jotka ajavat oven eteen - itse erehdyin nousemaan johonkin ihme-firman taksiin - vaikutti hieman pimeältä taksilta vaikka mittari ja muut vermeet olivatkin. ei siinä hittoakaan - kuski oli kyllä ihan mukavantuntuinen vanha äijä - ei matka hirveän kallis ollut, mutta käsittääkseni sen pitäisi olla n. 8-10 euroa, jos en ihan väärin muista.

• Keskustaan vie linja-autot nro 175 ja 188. 175 on parempi, koska sen reitti kulkee rautatieaseman kautta vanhankaupungin sydämeen. Bussi 175 lähtee terminaalin edestä jopa 8 min. välein, min. 10-15 min. välein. Lippu maksaa 2,40 zlotya (0,60 €). Matka-aika 25-30 min.

• pekkisnn

Kiitos vinkeistä vastaajille!

• ...

Taksi on kätevä eikä maksa paljoakaan, eli 32 zlotia maksoi itselläni tässä kuussa rehellinen "mittari" F.Chopinilta kylille. Ajoin taksilla muutenkin aika paljon reissun aikana, kun en viitsinyt ängetä tupaten täynnä olleisiin raitiovaunuihin. Kannattaa kuitenkin kysyä hinta-arvio etukäteen varmuuden vuoksi. Melkoisia tarinoita on kuulunut pimeiden taksien hinnoista. Itselleni ei sattunut kertaakaan edes huijausyritystä kohdalle viikon aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58