Pyysin ystävääni kaasoksi syyshäihini-98. Annoin hänelle yhden tehtävän " kuuluttaa heittokimpun heitto" Koska muutenkin arvelin, ettei hänestä ole muuhun julkiseen esiintymiseen. Selitin, hänelle tarkasti miten se tulee tehdä:)Kuitenkin kun hetki koitti, hän sen ainokaisen tehtävänsä ujutti bestmanille. Bestman muutenkin hoiti kaiken loistavasti! Kaaso vain istui ja ihmetteli koko hääjuhlan ajan. Ostin kuitenkin kaasolleni muistolahjan.
Kaaso antoi ainoan tehtävänsä bestmanille
4
2353
Vastaukset
- heheh
heheh
- kaasona
Meillä tilanne on päinvastoin. Minun piti aluksi olla morsiamen tuki ja turva ja hoitaa lahjapöytä sekä kovan kinuamiseni jälkeen vetää yksi leikki. Koska bm ei nyt näköjään saa aikaiseksi yhtään mitään olenkin sekä kaaso, että seremoniamestari ja saan juosta pää kolmantena jalkana koko päivä.
Eli niin tylyä kuin onkin, mutta olen iloinen, että edes joku kaaso on päässyt helpolla. - iris
Täytyy kysyä mistä päin olet? Tuo juttu on tutun kuuloinen, kaverilleni muuten kävi samoin?! Mutta se yx kaason tehtävä oli kuuluttaa yx leikki. Mutta hän ei sitä tehnyt. Outoja kaasoja,täytyy sanoa!
- Lilli
Lapista. SO?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736