sisustusliikkeitä?

vinkkejävinkkejä

moi, Onko alanyassa tai sen lähistöllä mitään sisustusliikkeitä? En tarkoita nyt huonekalumyymälöitä, vaan sellaisia, missä on koriste-esineitä, tekstiilejä, tauluja yms. Kostas ja metro on tuttuja, mutta ei nekään nyt varsinaisesti sisustusliikkeitä ole.Vinkkejä?

8

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allu

Olimme huhtikuussa Alanyassa.Ainakin 25 kadulla niitä oli ihan monipuolisia putiikkeja .

• Ihanan

Sisustusliikkeen pääkadun varrelta, kun tulet lentokentän suunnalta, niin Ataturk patsaalta vielä vähän eteenpäin, toisella puolella katua oli ainakin viimevuonna oli kaksikerroksinen, vai oliko peräti kolme kerrostakin tuossa liikkeessä. Aika kallis, mutta aivan ihana ja todella laatutavaraa. Nimeä en vlitettavasti muista, mutta liike kyllä erottuu muista.Sinne suunistan itse myös muutaman viikon päästä.

• jussixs
        Ihanan kirjoitti:

Sisustusliikkeen pääkadun varrelta, kun tulet lentokentän suunnalta, niin Ataturk patsaalta vielä vähän eteenpäin, toisella puolella katua oli ainakin viimevuonna oli kaksikerroksinen, vai oliko peräti kolme kerrostakin tuossa liikkeessä. Aika kallis, mutta aivan ihana ja todella laatutavaraa. Nimeä en vlitettavasti muista, mutta liike kyllä erottuu muista.Sinne suunistan itse myös muutaman viikon päästä.

Alanyum ostoskeskuksessa oli muutama ainakin viimevuonna edellämainittujen lisäksi

• ++00++

Kävellessä 25m katu eteenpäin viimeisista valoista niin vasemmalla puolella oli en tiedä nyt sisustusliike, jossa enkeleitä ikkunassa. Aivan ihanaa tavaraa. Ennen edellisissä liikennevaloissa oli Hotelli Denizati mutta nyt sitä ei ole enää. Sit Dolmusasemalta ( Konkalin suunnan dolmukset) lähti katu vuorille pain ja samoin siellä oli ihania liikeita. Sitten vielä Mehmet lederin liikkeen luota seuraavasta kulmasta sama katu oikealle ja siellä oli sisustusliike.

• Allu

Enkelikauppa kummalle päin itäiseen vai Kleopatralle oli tää liike . Kiitos sinulle laittamistasi kommenteista Turkista ,Ainakin meille on ollut paljon hyötyä niistä (2 kertaa vuodessa käymme Alanyassa .Hyvää kesää sinulle

• ++00++
        Allu kirjoitti:

Enkelikauppa kummalle päin itäiseen vai Kleopatralle oli tää liike . Kiitos sinulle laittamistasi kommenteista Turkista ,Ainakin meille on ollut paljon hyötyä niistä (2 kertaa vuodessa käymme Alanyassa .Hyvää kesää sinulle

Sifalar hotellin kun löydätte (Aurinkomatkat). Sen toisella puolella on Topin paikka. Jatkatte poispäin keskustasta. Seuraavassa risteyksessä tulee liikennevalot ja jatkatte eteenpäin Metroon ja Kipaan päin ehkä 300m ja siellä on se enkelikauppa.

• kahteen kesään siellä asuneet

on siis lopettanut? onko tilalla nyt mitään?

• Allu

tarkemmista ohjeista varmaan syksyllä löydämme Enkelikaupan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5892
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4444
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3257
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2991
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1581
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1351
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      233
      1227
    9. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1180
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    Aihe