Tunteen paloa sille on riittänny - metsää -
Metsää
8
281
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Mulla loksahti suu auki! Ja sitten tuli nauru! Ja sitten ajatus, että ompas hyvä ajatus, sulla tullut. Ja hyvä kun laitoit tänne. Ja aloin ajatteleen. Ja totesin että 6 sanaa ja tooodella painavaa. Ja allekirjoitan tämän. Ja anna täydet 12 pojoa. Ja kiitän. Ja toivotan mukvaa pvää! :))
Minulla itselläki aamulla oli sama tunne? Luin ja kuulostelin miten lyhyt, voiko tuommosta lentoon laittaa? Jotenki vakuutti lyhykäisyydessään, tottahan tuo, metsää paljon palanu. Wauu eläydyit aivan ihanasti!! Noin suurin numeroin vielä, mahunkos minä nahkoihinikaa enää...heh Kiitos nauran ääneen, tästä tuli hyvä päivä. Täälä sähköä ilmassa, ehkä silläki on osansa. Hymyä päivääs ja kepeänä käyköön askelees...Liisa
- kaaru
On hienoa että meillä on metsä sinne voi paeta sydämen sykintää itkemään ja nauramaan runostasi pidin lyhyt ja ytimekäs kaikki tarpeellinen sanottu;) näin aurinkoisena aamuna poikkesin Sinua tervehtimään uudessa kodissa tavarat eivät vielä paikalla mutta silti itse tyytyväisenä elämä mallillaan tänään kävelen katsomaan Vuoksea lenkkarit tulivat vasta eilen tänne uuteen kotiin jota kävin siivoamassa viimeisen kerran...
kaaru heii! Ihanaa kiva kun ilmestyt. Onnitteluni olet uudessa kodissas, uuteen kesään uusissa maisemissa. Tuota metsää vähin sanoin. *hymy* Mökillä sielä riittänny tekemistä, viikonloppuna kaniataa lapset tulee laittamaan. Mielein kyllä tekevi maalaismaisemiin, tahdon kuulla käki kukkuu ja uida. Hyvää kesää se on nyt läsnä, kiitos vierailusta joka lämmitti..Liisa
- kärsii
nykysi
Kokee metsäki myrskyn jäljet näkyy on kaatunnu Aurinkoista iltaa Sinulle..nimimerkillä "kärsii"
- palo ah
Se, mikä roihuaa rinnassa ......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108