Hevosmiesten tietotoimisto kertoo, että Kuopion seudulle rakennetaan kolmen kunnan liitosta. Kuulemma Kuopio, Siilinjärvi ja Maaninka löisivät hynttyyt yhteen ja nimikin olisi valmiina KuSiMaa. Vanha juttuhan on Pielaveden ja Kiuruveden liitos, jossa yhdityvän kunnan nimi on PieRuvesi.
Kuntaliitoksista
8
703
Vastaukset
- va pitihän
Sinun tuas nerroutes paljastee.
- Anonyymi
Pieruvedelle rakennetaan?
- Heikki-setä
asioista keskustellaan, niin esim. Siilinjärveä ei kiinnosta ollenkaan kallis ja tehoton - ja velkainen - Kuopio: verratessa kunnan/kaupungin työntekijöiden lukumäärää suhteessa asukasmäärään, tulisi Siilinjärvelle palkata 300 uutta kunnan työntekijää, jotta päästäisiin samaan suhdelukuun.
Eikähän tuolla Kuopiossa saada mitään asioitakaan oikein päätettyä...
Joskus voi olla aika kypsä suurkunnalle, mutta sen nimeksi tulee ottaa joku muu kuin "Kuopio".- oppikoolu
siilinjärvellä on kaikki hyvvee ja halapoo. esimerkiksi peruskoulun päättäneiden keskiarvo. tais olla 8(kahdeksan) kuopion koulua edellä ennen ensimmäistäkään siilin koulua. ei se ihme ole, jos kuopiossa tarvitaan henkilökuntaa kun pennut pakkaa sinne kouluun. pitäis pysyä omien vanhempien veroeutojen piirissä.
- Anonyymi
oppikoolu kirjoitti:
siilinjärvellä on kaikki hyvvee ja halapoo. esimerkiksi peruskoulun päättäneiden keskiarvo. tais olla 8(kahdeksan) kuopion koulua edellä ennen ensimmäistäkään siilin koulua. ei se ihme ole, jos kuopiossa tarvitaan henkilökuntaa kun pennut pakkaa sinne kouluun. pitäis pysyä omien vanhempien veroeutojen piirissä.
kylläpäs alkoki piärettää!
- Jakari Bööö
Ja nyt kuntaliitos asiat on mielessä.Ymmärrätkö mitä vittua kuntaliitos oikein tarkoittaa? Lopeta tänne suomi24,ään kirjoittelu ja tyhjänpäiväisen sonnan jauhaminen näillä sivuilla,sinä kalle TuuPas.
- Kissanristiäispappi.
Näytä kykysi ja kirjuuttele,edes yhden kerran vaikka jättitussilla ja äläkä viitsi aukoa päätä (kalleTuuPas)tällä suomi24 palstalla.Jokainen kirjoittaa tyylillänsä ja tamplaa tyylillään.Kuntaliitosasiat tuntuu painavan mielialaa,entäs seurakuntaliitokset,kirjuuttele vaikka niistä ja pienenä vinkkinä suosittelen muun muassa tähän tyyliin,Ylä savon seurakunta,ja niin edelleen...Terv Kissanristiäispappi.
- Jakari Bööö
Kissanristiäispappi. kirjoitti:
Näytä kykysi ja kirjuuttele,edes yhden kerran vaikka jättitussilla ja äläkä viitsi aukoa päätä (kalleTuuPas)tällä suomi24 palstalla.Jokainen kirjoittaa tyylillänsä ja tamplaa tyylillään.Kuntaliitosasiat tuntuu painavan mielialaa,entäs seurakuntaliitokset,kirjuuttele vaikka niistä ja pienenä vinkkinä suosittelen muun muassa tähän tyyliin,Ylä savon seurakunta,ja niin edelleen...Terv Kissanristiäispappi.
Vaikutat tutulta, sinä kissan ristiäis pappi. Liikutko mahdollisesti Kiuruveden seura kunnan tori tuvalla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477029
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505926- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.464659Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252872- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323