Olen 42v. Pesin lattiaa perinteisesti rievulla ilman kättä pidempää. Kun kyykistyin niin polvessa rusahti ja tuntui repivä kipu lumpion yläpuolella ja hiukan ulkosivullakin. Laitoin heti kylmää päälle. Polvi turposi aika nopeasti mutta mielestäni ei kuitenkaan paljon. Seuraavana päivänä tuntui paremmalta mutta portaissa kulkeminen oli hankalaa ja polvea ei sa koukistettua normaalisti.Sitä seuraavana päivänä illalla polvessa oli selvästi nestettä ja särkyili. Polvea koukistetessa nestepatti("sarvi")tulee lumpion ulko alareunaan ja lumpion yläpuolella hiukan ulkosivunsuuntaan toinen patti. Pystyn kävelemään aika hyvin mutta tuntuu välillä että jalka saattaa pettää alta. Istuminen ei tunnu miellytävältä -silloin tuntuu "vetoa" lumpion yläpuolella. Kiiruhdanko lääkäriin?
Polvi rusahti
elli42
1
2279
Vastaukset
- venähdys tod
näköisesti sulla. Hoito on tukisiteen hommaminen, 15 euroa, sellainen polven päälle vedettävä sukka siis, jota esim sähly ja lentispelaajat käyttävät, urheiluliikeistä. Lepoa myös, eli ei kuormaa jalalle. Mulla meni viikko sitten ja vieläkin täytyy ottaa varovasti, tukiside on must.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968