Olin tänään neuvolassa (rv 35 4) ja terveydenhoitaja kertoi vauvan laskeutuneen ja pään kiinnittyneen lantioon. Olen kyllä kuullut, että ensimmäistä odottavilla vauva laskeutuu ja kiinnittyy aikaisemmin, mutta tämä on mielestäni aika aikaisin. Kysyttäessä terveydenhoitaja ei osannut kommentoida mitään. Pelottaa alkaako se kohta syntymään. Nyt haluisinkin kuulla kokemuksia siitä, milloin teidän vauvat ovat kiinnittymisen jälkeen syntyneet, varsinkin, jos ovat olleet lähtövalmiudessa aikaisin.
pään kiinnittyminen lantioon
7
6283
Vastaukset
- **()
Jotain viikko 30 laskeutui ja kiinnittyi, syntyi viikko 38 ja päälle.
- jtjrd
Ole ihan rauhassa, ei se sitä tarkoita, että hän päättää nyt syntyä. Monilla vauva on viikko tolkulla kiinnittyneenä lantioon ja saattaa olla jo tosi matalallakin.
- P
tuntuuko kiinnittyminen siltä, kuin olisi esim. kova pissahätä, tai muuten joku painaisi kovasti alas? Myös nivuskipu on pahentunut. Rv 31 4, ja vauva kääntynyt jo useita viikkoja sitten.
- ei kiinnittynyt
Mulla on taas viikkoja kohta 38 kasassa, eikä vauva ole vielä laskeutunut eikä kiinnittynyt. Taitaa olla aika yksillöllistä tai sitten tämä tapaus on päättänyt olla tulematta masusta ulos ollenkaan. Toivottavasti ei kuitenkaan jäisi mahaan pysyväksi asukiksi.
- sdfsdfsdf
Mulla lapsi ei ollu laskeutunut ollenkaan vielä synnärille mentäessäkään... :) Ponnistusvaihe oli vain melko pitkä, kun avautumisen jälkeen piti vauva saada ensin ponnistettua alemmas, siihen kohtaan jossa vauva normaalisti on synnytyksen alkaessa ja siitä sitten ulos. Mutta terve vauva syntyi :)
- jojojoko?
Ensimmäistä odotellaan täällä. Mulla kiinnittyi rv 33.. ja pää on ollut alaspäin jo sieltä viikoilta 25 lähtien. Tällä hetkellä menossa rv 39 4 ja odotellaan milloin pikkuinen päättää aloittaa maailmaan tulonsa.. mulla on vähän sellaiset fiilikset, että ensi viikolle mennään vielä ja reilusti ennen kuin mitään alkaa tapahtumaan.
Maanantaina supisteli muutaman tunnin suht säännöllisesti, mutta sen jälkeen ei ole taas ollut mitään erikoista... blaah.... odottavan aika on pitkä....- jojojoko
Ainiin.. vessassa käyntejä tuo kiinnittyminen ei ole lisännyt onneksi. Minä pelkäsin sitä eniten kun minulla ei muutenkaan ole mikään seurapiirirakko. 2-3 kertaa yössä riittää ja vauva antaa muuten nukkua hyvin. Pitää kahden tunnin jumpat aina iltaisin 8-10 välillä ja sen jälkeen rauhottuu nukkumaan.. silloin tosin liikkeet tuntuu ihan siltä, että pikkuisen käsi heiluu ulkopuolella.. niin alhaalla on nuo liikkeet. Varpailla vielä kurottelee kylkiluihin, mutta onneksi ei enää yllä niin hyvin kuin ennen kiinnittymistä.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307