Jösses kun oli tympeetä palvelua

Entinen asiakas

Agrimarketissa kysyin jotain kukkiin liittyvää ohjetta nuorehkolta kassanaiselta ja sain niin töksön ylimalkaisen vastauksen tältä nyrpeän näköiseltä tasapaksulta neitoselta. Opettele kuule vähän noita kasveja joita myyt että asiakas saa palvelua.

18

2157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ale V.A Tusi a.k.a. S

Olisit kysynyt paremmin kuin "Anna jotain ohjeita liittyen kukkiin". Kukkiakin kun on vielä monen moisia.

• kikka kolmonen

siinähän se kukkaharrastuksen idea on tai tilaa ammattilainen paikalle

• paremmin

Jos nimenomaan kysyit "jotain kukkiin liittyvää ohjetta", niin ei ihme että sait melko tympeetä. Kannattaa myös ehkä valita ostopaikkansa paremmin. Rautakaupoissa kun harrastetaan halpaa kesätyövoimaa, jotka ei ymmärrä mistään mitään, eivätkä ymmärrettävästi näe vaivaa parin kuukauden takia opetellakaan.

• Entinen asiakas

Mulla ei ole sitä kasvia ollut koska on vähän vaativampi tapaus. Kyseinen, mun mielestä uudehko myyjätär ei tiennyt yhtään mitään ja oli vielä uskomattoman töykeä.

• vihjailevasti
        Entinen asiakas kirjoitti:

Mulla ei ole sitä kasvia ollut koska on vähän vaativampi tapaus. Kyseinen, mun mielestä uudehko myyjätär ei tiennyt yhtään mitään ja oli vielä uskomattoman töykeä.

"puutarhan hoidosta" tiskiin nojaillen ja hivelit samalla merkitsevästi orkideoita. Tollaset saa aina multa kylmän palvelun.

• "vaativampi tapaus"
        vihjailevasti kirjoitti:

"puutarhan hoidosta" tiskiin nojaillen ja hivelit samalla merkitsevästi orkideoita. Tollaset saa aina multa kylmän palvelun.

Olit uskomattoman töykeä, seuraavalla kerralla tulee pulloyuccaa poikittain. Kuivana.

• taitaa olla
        vihjailevasti kirjoitti:

joku ihan muu kuin agrin myyjä. :D

• Horonomi
        taitaa olla kirjoitti:

joku ihan muu kuin agrin myyjä. :D

Vaihda liikettä. Mene Jukolan Kukkataloon. Se on ainoa liike Suomessa josta vielä saa hyvää palvelua. Tai toinen on Rääkkylän kyläkauppa.

• kasvin
        Entinen asiakas kirjoitti:

Jos olisit tilannut koko pihan kasvit kerralla niin olisit saattanut saada ohjeita kunhan olet muuten siisti ja hyväkäytöksinen. Huumorikaan ei olisi pahitteeksi ja ulkonäkö saa olla ihan normaali suomalainen kunhan et ole kovasti ylipainoinen.

• kukkien kukkia
        kasvin kirjoitti:

Jos olisit tilannut koko pihan kasvit kerralla niin olisit saattanut saada ohjeita kunhan olet muuten siisti ja hyväkäytöksinen. Huumorikaan ei olisi pahitteeksi ja ulkonäkö saa olla ihan normaali suomalainen kunhan et ole kovasti ylipainoinen.

Olen huomannut, että toukokuussa ihmiset heräävät istuttamaan kaikkea uutta ja kivaa puutarhoihinsa, kuten minä :) Ja jolloin puutarhakaupoissa, kuten Agrimarketissa on vilskettä. Kassoilla on pitkät jonot, joten ymmärrän ettei kassaneidillä ole aikaa jaaritella hoito-ohjeita, vaan itse käyn kysymässä neidoilta jotka ovat kukkia hoitamassa.

• Anonyymi

Netistä löytyy hyvin kasveille hoito-ohjeet.

• Anonyymi

Hankkijassa on parempi asiakaspalvelu kuin Agrimarketissa.

• Anonyymi

Miljoona kukkaa miljoona eri ohjetta. Aasiakas kysyy miten kukkia hoidetaan. No v***u kastele joskus.

• Anonyymi

Hankkija-lippis kaupanpäälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankkija-lippis kaupanpäälle.

Ohjeita ei kysellä enää kassalla. Kuvitelkaa tilanne että olisitte itse oman persiinne takana jonossa kun kyselytunti kassalla on menossa. Ai vettäkö näille laitetaan käykö kastelukannu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohjeita ei kysellä enää kassalla. Kuvitelkaa tilanne että olisitte itse oman persiinne takana jonossa kun kyselytunti kassalla on menossa. Ai vettäkö näille laitetaan käykö kastelukannu?

Tämä. Monenlaista hortonomia liikkeellä. Ei joskus oikein edes usko silmiään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä. Monenlaista hortonomia liikkeellä. Ei joskus oikein edes usko silmiään.

Välillä tekee pahaa kukkien puolesta pitäisi olla jokin älykkyystesti kelle niitä voi myydä.

• Anonyymi

Miksi tällainen ikivanha aloitus on taas nostettu esille. Agrimarkettia ei tietääkseni ole enää HML:ssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2257
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1830
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1517
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      30
      1325
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1170
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      820
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      732
    Aihe