Jösses kun oli tympeetä palvelua

Entinen asiakas

Agrimarketissa kysyin jotain kukkiin liittyvää ohjetta nuorehkolta kassanaiselta ja sain niin töksön ylimalkaisen vastauksen tältä nyrpeän näköiseltä tasapaksulta neitoselta. Opettele kuule vähän noita kasveja joita myyt että asiakas saa palvelua.

18

2149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ale V.A Tusi a.k.a. S

Olisit kysynyt paremmin kuin "Anna jotain ohjeita liittyen kukkiin". Kukkiakin kun on vielä monen moisia.

• kikka kolmonen

siinähän se kukkaharrastuksen idea on tai tilaa ammattilainen paikalle

• paremmin

Jos nimenomaan kysyit "jotain kukkiin liittyvää ohjetta", niin ei ihme että sait melko tympeetä. Kannattaa myös ehkä valita ostopaikkansa paremmin. Rautakaupoissa kun harrastetaan halpaa kesätyövoimaa, jotka ei ymmärrä mistään mitään, eivätkä ymmärrettävästi näe vaivaa parin kuukauden takia opetellakaan.

• Entinen asiakas

Mulla ei ole sitä kasvia ollut koska on vähän vaativampi tapaus. Kyseinen, mun mielestä uudehko myyjätär ei tiennyt yhtään mitään ja oli vielä uskomattoman töykeä.

• vihjailevasti
        Entinen asiakas kirjoitti:

Mulla ei ole sitä kasvia ollut koska on vähän vaativampi tapaus. Kyseinen, mun mielestä uudehko myyjätär ei tiennyt yhtään mitään ja oli vielä uskomattoman töykeä.

"puutarhan hoidosta" tiskiin nojaillen ja hivelit samalla merkitsevästi orkideoita. Tollaset saa aina multa kylmän palvelun.

• "vaativampi tapaus"
        vihjailevasti kirjoitti:

"puutarhan hoidosta" tiskiin nojaillen ja hivelit samalla merkitsevästi orkideoita. Tollaset saa aina multa kylmän palvelun.

Olit uskomattoman töykeä, seuraavalla kerralla tulee pulloyuccaa poikittain. Kuivana.

• taitaa olla
        vihjailevasti kirjoitti:

joku ihan muu kuin agrin myyjä. :D

• Horonomi
        taitaa olla kirjoitti:

joku ihan muu kuin agrin myyjä. :D

Vaihda liikettä. Mene Jukolan Kukkataloon. Se on ainoa liike Suomessa josta vielä saa hyvää palvelua. Tai toinen on Rääkkylän kyläkauppa.

• kasvin
        Entinen asiakas kirjoitti:

Jos olisit tilannut koko pihan kasvit kerralla niin olisit saattanut saada ohjeita kunhan olet muuten siisti ja hyväkäytöksinen. Huumorikaan ei olisi pahitteeksi ja ulkonäkö saa olla ihan normaali suomalainen kunhan et ole kovasti ylipainoinen.

• kukkien kukkia
        kasvin kirjoitti:

Jos olisit tilannut koko pihan kasvit kerralla niin olisit saattanut saada ohjeita kunhan olet muuten siisti ja hyväkäytöksinen. Huumorikaan ei olisi pahitteeksi ja ulkonäkö saa olla ihan normaali suomalainen kunhan et ole kovasti ylipainoinen.

Olen huomannut, että toukokuussa ihmiset heräävät istuttamaan kaikkea uutta ja kivaa puutarhoihinsa, kuten minä :) Ja jolloin puutarhakaupoissa, kuten Agrimarketissa on vilskettä. Kassoilla on pitkät jonot, joten ymmärrän ettei kassaneidillä ole aikaa jaaritella hoito-ohjeita, vaan itse käyn kysymässä neidoilta jotka ovat kukkia hoitamassa.

• Anonyymi

Netistä löytyy hyvin kasveille hoito-ohjeet.

• Anonyymi

Hankkijassa on parempi asiakaspalvelu kuin Agrimarketissa.

• Anonyymi

Miljoona kukkaa miljoona eri ohjetta. Aasiakas kysyy miten kukkia hoidetaan. No v***u kastele joskus.

• Anonyymi

Hankkija-lippis kaupanpäälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankkija-lippis kaupanpäälle.

Ohjeita ei kysellä enää kassalla. Kuvitelkaa tilanne että olisitte itse oman persiinne takana jonossa kun kyselytunti kassalla on menossa. Ai vettäkö näille laitetaan käykö kastelukannu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohjeita ei kysellä enää kassalla. Kuvitelkaa tilanne että olisitte itse oman persiinne takana jonossa kun kyselytunti kassalla on menossa. Ai vettäkö näille laitetaan käykö kastelukannu?

Tämä. Monenlaista hortonomia liikkeellä. Ei joskus oikein edes usko silmiään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä. Monenlaista hortonomia liikkeellä. Ei joskus oikein edes usko silmiään.

Välillä tekee pahaa kukkien puolesta pitäisi olla jokin älykkyystesti kelle niitä voi myydä.

• Anonyymi

Miksi tällainen ikivanha aloitus on taas nostettu esille. Agrimarkettia ei tietääkseni ole enää HML:ssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1907
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      906
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe