pakolaiset

suomalialainen

muistakaa että pian on EU vaalit ja äänestäkää perus suomalaisia että saadaan joskus noi muslimit pois kaupungista vai pitääko muuttaa itse pois.

9

1113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se kuule taitaa olla niin, että helpointa olisi itse sieltä muuttaa pois. Ei niistä musuista millään eroon pääse, mutta perussuomalaisia kyllä varmaan kandeis äänestää kuitenkin, jos ne tähän mamuasiaan sais jotain järkeä

• lähtö

kyl täältä ite pitää lähtee eihän täälä oo edes vapaita asuntojakaa enää ja sitä mukaa ku vapautuu nii annetaan pakolaisille.

• yks akka .

Saa syyttää siitä vaan itseään tämä paikkakunta lakkaa olemasta . Se nähtiin jo ydinvoimala vastustus aikana täältä halutaan kaikki pois .

• mamuja

niin kielipolitiikka kukoistaa entistä enenmmän..... Minä kyllä äänestän persuja!!

• ????
        mamuja kirjoitti:

niin kielipolitiikka kukoistaa entistä enenmmän..... Minä kyllä äänestän persuja!!

kokoomuspoliitikko on, jonka mainoksesta Katainen oli vetäny herneet? Joku maahanmuuttokriittinen, mutta kymppiuutisissa ei sanottu nimeä. Äänestän sitä, jos ei muuten oo aivan tahvo.

• astrid
        ???? kirjoitti:

kokoomuspoliitikko on, jonka mainoksesta Katainen oli vetäny herneet? Joku maahanmuuttokriittinen, mutta kymppiuutisissa ei sanottu nimeä. Äänestän sitä, jos ei muuten oo aivan tahvo.

vaikka otettaisi koko kaupunki täyteen pakolaisia kun täällä ei voi asua kuin joutilaat..ei ole nääs töitä,,kiitos siitä..en sano kenelle

• Vanhuksia kaikki
        astrid kirjoitti:

vaikka otettaisi koko kaupunki täyteen pakolaisia kun täällä ei voi asua kuin joutilaat..ei ole nääs töitä,,kiitos siitä..en sano kenelle

Kristiinassa asuu enimmistönä asukkaita joiden keskiverto ikä on 70 v. Ainakaan täällä sivukylällä ei näy alle 60 vuotiaita.
        Joten eiväthän he osaa mitään uutta ottaa vastaan.
        Tänne kaivataan työpaikkoja ja nuoria perheitä. Miten se voi olla niin vaikeaa näille päättäjille. Eivätkö he uskalla nousta vanhuksia vastaan.

• astrid
        Vanhuksia kaikki kirjoitti:

Kristiinassa asuu enimmistönä asukkaita joiden keskiverto ikä on 70 v. Ainakaan täällä sivukylällä ei näy alle 60 vuotiaita.
        Joten eiväthän he osaa mitään uutta ottaa vastaan.
        Tänne kaivataan työpaikkoja ja nuoria perheitä. Miten se voi olla niin vaikeaa näille päättäjille. Eivätkö he uskalla nousta vanhuksia vastaan.

ketään.mulla ei mitään vastaan ulkomaalaisia tai suomenkielisiä perheitä.pitäisi tukea sitä että työpaikkoja tulisi mutta todellisuudessa haluavat tämänpaikan pitää pakolaisten läpikulku paikkana kun ei töitä ja ruotsalaisvanhusten paikkana,sillä suomalaisia tai heidän yrityksiä ei tänne haluta.hullua..

• kakkaaaaaa
        astrid kirjoitti:

ketään.mulla ei mitään vastaan ulkomaalaisia tai suomenkielisiä perheitä.pitäisi tukea sitä että työpaikkoja tulisi mutta todellisuudessa haluavat tämänpaikan pitää pakolaisten läpikulku paikkana kun ei töitä ja ruotsalaisvanhusten paikkana,sillä suomalaisia tai heidän yrityksiä ei tänne haluta.hullua..

samaa mieltä tää läävä kusee täysin. ja varkaita joka paikas aina enemmä mu niitä pakolaasia tuoraha yks ilta kattelin ku pakolaaset pölli fillareita ajo yhellä ja toinen fillari olkapään päällä. pois kaikki tuollaiset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4175
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2313
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      999
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      870
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      786
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe