Kestoilusta kysyn

tietämätön*

Jos käyttää villaisia vaippahousuja, niin kastuuko läpi? Entä kumpi on parempi nimenomaan villahousujen kanssa, pikkuhousut vai body? Ja mihin väliin se body puetaan niin ettei kastu? Ja mitä kaikkea muuta sellaista on, mitä en edes tiedä?

3

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

Sisävaipan päälle laitan villahousut, mitään välihousuja (pikkuhousuja) ei siis tarvitse. Vaippa sinällään käy pikkuhousuista. Lisäksi paita tai body. Jos on body, laitan sen vasta villahousujen päälle, sillä alla se kastuisi. Kosteussulullisten kestovaippojen (pul-kuoret, all in one-vaipat) päälle voi bodyn laittaa suoraan. Hyvässä imussa olevat villahousut imevät aika paljon, ennen kuin kastuvat läpi. Mikä tahansa villahousu kastuu läpi jossain vaiheessa, eli vaippa pitää muistaa vaihtaa kyllin usein, ettei villahousut falskaa. Tarkoitushan on, että vaippa imee kosteuden ja villahousut vain varmistavat sen, että kosteuden eteneminen pysähtyy. Kestovaippainfon keskustelufoorumilta löydät paljon lisää aiheesta, kannattaa käydä tutustumassa.

• Nimetön

elikkäs meillä ei ainakaan ole tullut villojen läpi koska poika ilmoittaa kun vaippa on täynnä.oppi parissa päivässä ilmoittamaan kun en itse tajunnut vaihtaa tarpeeksi usein...vastasyntyneenä käytin bodya villahousujen alla koska pelkäsin ihon ärtyvän villasta, mutta tossa kaksikuisena aloin pitää bodia housujen päällä.kannattaa kokeilla kumpi on pikkuisen mielestä mukavampi, jos vaatteiden kastuminen ei itseään häiritse...

• ----

Miten se märkä puuvilla olisi mukavampi ja ihoystävällisempi pienen vauvan ihoa vasten kuin märkänäkin kuivantuntuinen villa? Pehmeitä ihania merinovillahousuja ei asiasta tietämätön edes tunnista villaksi ja ne tuntuvat ihanan pehmeiltä ihoa vasten. Eivät hiosta kuumalla ja lämmittävät kylmällä. Vastasyntyneelle suosittelen nimenomaan pehmeää laadukasta (mieluiten tietysti mulesing-vapaata) merinovillahousua sisävaipan tai harson päällä käytettäväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      5754
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      2991
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2266
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      1948
    5. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1717
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      341
      1699
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1626
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      25
      1452
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1415
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      218
      1345
    Aihe