Minulla on ollut nikon d80 käytössä muutaman vuoden ja olen ollut siihen oikein tyytyväinen. Enimmäkseen olen käyttänyt vain automaattikuvaus toimtoa. Kamerassa on 18-135 objektiivi. Nyt tarkennus ei enää toimi vaan se hakee kauan kohdettaan. Eli käytännössä automaatilla ei voi kuvata. Olisiko minulla jotkut säädöt pielessä? Vai pitääkö viedä korjattavaksi? Vinkkejä kaivataaan
Vastaukset 3
- ensin, että
objektiivi on kunnolla kiinni. Minulle on pari kertaa käynyt ko. objektiivin kanssa että se on ihan vähän kiertynyt aukipäin ja silloin ei tarkennus toimi. Muilla laseilla ei ongelmaa ole ollut
- tumpelo oot
se on järkkäir eikä perinteine
- KIOxxx
tumpelo oot kirjoitti:
se on järkkäir eikä perinteine
siksi : ) kun se on kerta järkkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1621073En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44727Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26678Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.128676- 44659
- 67615
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää162575Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36570Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l179530