Sunny beachin hintataso v.09?

sunny beachille ehkäpä matk...

Terve! Elikkäs kesäkuussa olisi kaverin kanssa suunnitteilla lähteä Sunny Beachille pariksi viikkoa. Viime ulkomaanreissusta on aikaa ja nyt stressailenkin tässä, että paljonko rahaa tarttisi varata kahdeksi viikoksi? Hotellimajoitukseen ei kuulu ruoka, joten ulkona tulisi syötyä pari viikkoa. Ranta-aktiviteetteja olisi kiva kokeilla ja ehkäpä vähän shoppaillakin. Hinnat ovat kuulemma nousseet paljonkin viime vuosina Bulgarian turistirysissä. Paljonko teillä on siis mennyt lomanne aikana rahaa Sunny Beachilla tai vastaavassa Bulgarian turistimestassa?

8

4572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meni

      viime vuonna viikon matkalla meni 650 euroa. Sillä rahalla syötiin ja juotiin rafloissa ilman hintojen katseluja ja tippejä annettiin reilulla kädellä. Lisäksi perus iltamenot. Käytiin myös vesipuistossa ja Nessebar katsastamassa. Tuli myös makseltua matkaseurueenkin juomia yms. joten lopulta kun miettii niin vähemmän olisi mennyt jos olisi katsonut mihin rahansa pistää.. :D Uskoisin että 500-600/vko riittänee jos haluaa aktiviteetteja rannalla ym. Muistaakseni rannalla maksoi 50 lv joku vesiskootterin käyttö n. 15 min. En muista tarkalleen kun en itse kokeillut. Mutta muistikuvani oli että aika tyyristä touhua alkoi olemaan. Rantatuolit, varjot sen 7 lv/kpl. Rahantarve riippuu toki matkustajastakin. Olen lukenut että jotkut saaneet yli 1000 euroakin tuolla käytettyä viikon aikana, mutta tuo 500 on yleensä perus summa mitä porukka ottaa viikolle mukaan.. Hyvää Matkaa!

      • Paljon?

        Itse käynyt pääasiassa Espanjan lomakohteissa; Gran Canarialla,Teneriffalla, ja viime lokakuussa Mallorcalla. Keskimäärin viikon aikana rahaa mennyt alle 300€, ja eikö Bulgaria ole halvempi kuin nämä Suomen hintatasoiset Mallorcat etc.?

        Itsekin lähdössä kaverin kanssa reissuun Sunny Beachille ja käyttörahaa tarkoitus ottaa noin 300, kai sen pitäisi riittää syömiseen/juomiseen/iltamenoihin jos katselee vähän mitä ostaa?


      • mievain
        Paljon? kirjoitti:

        Itse käynyt pääasiassa Espanjan lomakohteissa; Gran Canarialla,Teneriffalla, ja viime lokakuussa Mallorcalla. Keskimäärin viikon aikana rahaa mennyt alle 300€, ja eikö Bulgaria ole halvempi kuin nämä Suomen hintatasoiset Mallorcat etc.?

        Itsekin lähdössä kaverin kanssa reissuun Sunny Beachille ja käyttörahaa tarkoitus ottaa noin 300, kai sen pitäisi riittää syömiseen/juomiseen/iltamenoihin jos katselee vähän mitä ostaa?

        Joo ei mulla mennyt kuin 200e En juonu alkoholia mutta limukkaa meni :D ja ruokaa ja tuliaisiin varsinki sit kävin vesipuistossa..Että riippuu ihan mitä sielä tekee..
        Ainiin joo olin vaan viikon :D


      • halbaa
        mievain kirjoitti:

        Joo ei mulla mennyt kuin 200e En juonu alkoholia mutta limukkaa meni :D ja ruokaa ja tuliaisiin varsinki sit kävin vesipuistossa..Että riippuu ihan mitä sielä tekee..
        Ainiin joo olin vaan viikon :D

        Aamiainen maksoi n. 7 levaa (alle 4e), Swedish breakfast = kulhollinen muroja, pari paahtoleipää voilla, banaani, juuston palaset, kinkkua tais myös olla ja pari palaa kurkkua/tomaattia, tee/kahvi. Saman hintasia oli muutkin aamiaiset.

        Limuhan maksaa enemmän kuin kalja kyseisessä paikassa, 2L kalja 3levaa ja 2.5L Pepsi 4 levaa :)

        Itse ruuat maksoivat noin puolet suomen hinnoista, Pizza 8 levaa, pastat 7-8 levaa, wienin leike n. 15 levaa. Jos nyt vähän katsoo mitä tilaa ja mistä niin ruoka on aika edullista. Itse kaupoissa hinnat ovat vielä halvempia ja paikka on kuitenkin ihan puhdas turistirysä... Yleistä myös oli että tinkaamalla sisäänheittäjän kanssa saa ruokajuomat ilmaiseksi.


    • rahaa...............

      Ei Sunny Beachilla mennyt paljoa rahaa. Itselläni oli mukana 250e ja jäi vielä loman jälkeenkin. Joka päivä söimme ravintolassa ja shoppailimme paljon. Alkoholiin me ei laitettu rahaa. Suosittelen ettei kannata viedä sinne paljoa rahaa, koska siellä ''myyjillä'' on tehtävänä saada turisteilta rahat pois millä keinolla tahansa. Järki käteen vaikka ulkomaille meneekin. Muuten tykkäsin kohteesta ja tänäkesänä menen uudestaan. Rauhaa rakastavana kaipaisin Sunny beachilla enemmän rauhaa kauppiailta.

      • Kotiin palanneet

        Sunny Beachillä oli halpaa, ainakin ruoka ja juoma. Juomista edullisinta on olut hanasta. Hinta vaihteli 1-3 levan välillä (leva noin puolet euroina).
        Viinipullo kaupassa 3 levaa, kuohuviini 4-5 levaa. 0,5 l limu 2-3 levaa, Breezerit 4-6 levaa.
        Ruokien hinnat ravintoloissa aika samaa tasoa. Possua ja kanaa noin 10-20 levaa annos, pippuripihvit 25-30 levaa. Keittoja sai 3 levalla, isoja pizzasliceja 2-3 levaa, hot dog 2,5 lev. Pasta-annokset 7-8 levaa.
        T-paidat mm. Billabong-kopiot 15 levaa, farkut noin 50-70 lev, rantapyyhkeitä 8-20 levaa.
        Kauppiaat eivät olleet mitenkään tunkeilevia, pikemminkin sai pyytää apua kun meni kojuun ostoksille. Ravintolan sisäänheittäjät olivat enemmänkin tunkeilevia ja työnsivät mainoslappuja käteen.
        Viikon matkalla rahaa meni 350 e aikuiselta oluenlipittäjältä, joka söi lounaan ja iltapihvin ravintolassa. Sillä rahalla sai muutaman tuliaisenkin kotiin.
        Varaa rahaa myös mahdolliseen ilmastointilaitteen maksuun, tallelokeroon tms. yllättävään. Meillä meni 65 e hotellin "ekstramaksuihin".


    • NikoBoy

      Halpaa on!! Vielä kun happy hour alkaa niin saat toisen tuopin veloituksetta. :) Itse olen ollut kaksi kertaa Sunny Beach:illa , mutta tällä kertaa menemme Kultahietikolle. :)

    • :-)

      Heippa! Minä & poikaystäväni (18v,20v) olemme lähdössä Bulgarian Sunny Beachille 5.6., viikoksi. Onko muita lähtijöitä sinne tuohon ajankohtaan? :) Olisi hauska saada samanikäistä seuraa esim. iltaa viettämään. :D ? Mitä mielipiteitä kullakin on Bulgariasta, esim yöelämästä ja muutenkin? :'D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2814
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      188
      1530
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1335
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      54
      1231
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe