laskutus sekosi täysin

manoriitikko

tapahtui viime kuussa eli minulla on DNA kahden megan mobiilikaista ja kun kuukausi maksu tuli niin se oli DNA katselukortin kuukausimaksu ja minulla ei ole koskaan edes ollut mitään DNA:n kaapeli korttia sillä en asu edes kaapeli taloudessa. maksoin kuitenkin laskun koska se oli paljon halvempi kuin tuo kahden megan netti maksu. toivottavasti DNA lähettää jatkossakin kaapelikortti maksun niin pääsen halvemmalla.

7

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • citysen-kane

      siinä että tuolla lailla sinä "hiljaisesti hyväksyt" sen että sinulla on myös DNA:n katselukortti (juu, tuollainen hiljainen hyväksyntä on ihan lakitekstissä). Ja sitten kun ne DNA:lla honaavat tilanteen niin ne laskuttavat ja perivät sinulta sen mobiilimaksun ihan alusta asti. Etkä voi kun maksaa. Korjaa asia mahdollsimman alkuunsa kuntoon.

      • manoriitikko

        olen jo kyllä maksanut sen yhden katselukortti maksun ja jos nyt menen perumaan niin voin joutua DNA:n sille listalle jolla katsotaan asiakkaan olevan vain tarpeeton palanen DNA:n asiakas kuntaan ja tällöin mm. mitään vikailmoituksia ei otettaisi tosissaan.


      • sellainen lista
        manoriitikko kirjoitti:

        olen jo kyllä maksanut sen yhden katselukortti maksun ja jos nyt menen perumaan niin voin joutua DNA:n sille listalle jolla katsotaan asiakkaan olevan vain tarpeeton palanen DNA:n asiakas kuntaan ja tällöin mm. mitään vikailmoituksia ei otettaisi tosissaan.

        on olemassa niin sitten kaikki ovat siinä. Ei ole edes mahdollista alkaa satojatuhansia asiakkaita noin jaottelemaan. Puhumattakaan että joku huolto/puhelinpalvelu sellaisia listoja plaraisi. Kyllä ne laskutusjutut menee massana ihan automaattisesti.


      • karlitow
        sellainen lista kirjoitti:

        on olemassa niin sitten kaikki ovat siinä. Ei ole edes mahdollista alkaa satojatuhansia asiakkaita noin jaottelemaan. Puhumattakaan että joku huolto/puhelinpalvelu sellaisia listoja plaraisi. Kyllä ne laskutusjutut menee massana ihan automaattisesti.

        otan kiinni nyt pointtiisi että vikailmoituksia ei oteta tosissaan ja mielestäni se ei voi pitää paikkaansa sillä jokaiseen vikailmoitukseen on operaattorin viipymättä vastattava asiallisesti kahden vuorokauden kuluessa tai muuten asiakkaalla on oikeus korvauksiin. tähän ei riitä että operaattori ottaa asian työnalle vaan jotain pitää olla myös tapahtunut.


      • buster cop
        karlitow kirjoitti:

        otan kiinni nyt pointtiisi että vikailmoituksia ei oteta tosissaan ja mielestäni se ei voi pitää paikkaansa sillä jokaiseen vikailmoitukseen on operaattorin viipymättä vastattava asiallisesti kahden vuorokauden kuluessa tai muuten asiakkaalla on oikeus korvauksiin. tähän ei riitä että operaattori ottaa asian työnalle vaan jotain pitää olla myös tapahtunut.

        mulla DNA ISDN yhteys ja vikailmoitukseen vastattiin vasta viikon päästä niin sain korvaukseksi nopeamman yhteyden eli ISDN nopeus tupalattiin kuukaudeksi vanhan hinnalla.


      • peeeeeer

        TULIPA LASKU
        Lasku katselukortista jota minulla eiole kyllä tuo dna touhu on kyllä peestä aiheeton lasku puhelimeen ei vastata kun on laiton lakko


      • kiikaa
        peeeeeer kirjoitti:

        TULIPA LASKU
        Lasku katselukortista jota minulla eiole kyllä tuo dna touhu on kyllä peestä aiheeton lasku puhelimeen ei vastata kun on laiton lakko

        Kyllä laskutus toimii laittoman lakonkiaikana.
        olisko laittomia virolaisia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe