laskutus sekosi täysin

manoriitikko

tapahtui viime kuussa eli minulla on DNA kahden megan mobiilikaista ja kun kuukausi maksu tuli niin se oli DNA katselukortin kuukausimaksu ja minulla ei ole koskaan edes ollut mitään DNA:n kaapeli korttia sillä en asu edes kaapeli taloudessa. maksoin kuitenkin laskun koska se oli paljon halvempi kuin tuo kahden megan netti maksu. toivottavasti DNA lähettää jatkossakin kaapelikortti maksun niin pääsen halvemmalla.

7

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • citysen-kane

siinä että tuolla lailla sinä "hiljaisesti hyväksyt" sen että sinulla on myös DNA:n katselukortti (juu, tuollainen hiljainen hyväksyntä on ihan lakitekstissä). Ja sitten kun ne DNA:lla honaavat tilanteen niin ne laskuttavat ja perivät sinulta sen mobiilimaksun ihan alusta asti. Etkä voi kun maksaa. Korjaa asia mahdollsimman alkuunsa kuntoon.

• manoriitikko

olen jo kyllä maksanut sen yhden katselukortti maksun ja jos nyt menen perumaan niin voin joutua DNA:n sille listalle jolla katsotaan asiakkaan olevan vain tarpeeton palanen DNA:n asiakas kuntaan ja tällöin mm. mitään vikailmoituksia ei otettaisi tosissaan.

• sellainen lista
        manoriitikko kirjoitti:

olen jo kyllä maksanut sen yhden katselukortti maksun ja jos nyt menen perumaan niin voin joutua DNA:n sille listalle jolla katsotaan asiakkaan olevan vain tarpeeton palanen DNA:n asiakas kuntaan ja tällöin mm. mitään vikailmoituksia ei otettaisi tosissaan.

on olemassa niin sitten kaikki ovat siinä. Ei ole edes mahdollista alkaa satojatuhansia asiakkaita noin jaottelemaan. Puhumattakaan että joku huolto/puhelinpalvelu sellaisia listoja plaraisi. Kyllä ne laskutusjutut menee massana ihan automaattisesti.

• karlitow
        sellainen lista kirjoitti:

on olemassa niin sitten kaikki ovat siinä. Ei ole edes mahdollista alkaa satojatuhansia asiakkaita noin jaottelemaan. Puhumattakaan että joku huolto/puhelinpalvelu sellaisia listoja plaraisi. Kyllä ne laskutusjutut menee massana ihan automaattisesti.

otan kiinni nyt pointtiisi että vikailmoituksia ei oteta tosissaan ja mielestäni se ei voi pitää paikkaansa sillä jokaiseen vikailmoitukseen on operaattorin viipymättä vastattava asiallisesti kahden vuorokauden kuluessa tai muuten asiakkaalla on oikeus korvauksiin. tähän ei riitä että operaattori ottaa asian työnalle vaan jotain pitää olla myös tapahtunut.

• buster cop
        karlitow kirjoitti:

otan kiinni nyt pointtiisi että vikailmoituksia ei oteta tosissaan ja mielestäni se ei voi pitää paikkaansa sillä jokaiseen vikailmoitukseen on operaattorin viipymättä vastattava asiallisesti kahden vuorokauden kuluessa tai muuten asiakkaalla on oikeus korvauksiin. tähän ei riitä että operaattori ottaa asian työnalle vaan jotain pitää olla myös tapahtunut.

mulla DNA ISDN yhteys ja vikailmoitukseen vastattiin vasta viikon päästä niin sain korvaukseksi nopeamman yhteyden eli ISDN nopeus tupalattiin kuukaudeksi vanhan hinnalla.

• peeeeeer

TULIPA LASKU
        Lasku katselukortista jota minulla eiole kyllä tuo dna touhu on kyllä peestä aiheeton lasku puhelimeen ei vastata kun on laiton lakko

• kiikaa
        peeeeeer kirjoitti:

TULIPA LASKU
        Lasku katselukortista jota minulla eiole kyllä tuo dna touhu on kyllä peestä aiheeton lasku puhelimeen ei vastata kun on laiton lakko

Kyllä laskutus toimii laittoman lakonkiaikana.
        olisko laittomia virolaisia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      188
      6269
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      241
      4223
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3515
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      51
      3347
    5. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      64
      3237
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2836
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      70
      2406
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      243
      2357
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2326
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      100
      1907
    Aihe