Laumanvartijani

IHAN SAMA

ei ole sosiaalinen ja olen ylpeä siitä! On vartioinut rajusti jo vuoden ikäisestä lähtien, on myös puraissut muutamaa ihmistä.

10

1086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukka-Musti

Ai puraissut ihmisiä? Eikös sellainen iso koira, joka puree paljon ihmisiä, tuomita vaaralliseksi ja siten lopetettavaksi. Provo, provo, proovoo

• DO G

kun karhu tuli nurkantakaa ihan yllättäin keskellä kaupunkii ja koira tappo sen puremalla niskat poikki yhellä kertaa. Heti kohta hyökkäs kadunkulmasta susilauma mut mun laumis tappo kaikki yhellä purasulla. On se niin hyvä et ja turvallinen.

• Laumis80

Ihan sairasta olla ylpeä koirastaan joka puree ihmisiä.mietippä nyt vähän..vahva vartiointivietti on hyvä asia koiralla jonka kuuluu olla sellainen,mutta puremaan ei pitäisi ruveta.Meidän laumiskoira on sellainen, että jos tulee ei toivottuja vieraita se jo koollaan pysäyttää ihmisen ja vartioi niin kauan sitä että isäntäväki tulee paikalle, mutta EI PURE!

• IHAN SAMA

PUREE!

• ON SAMA
        IHAN SAMA kirjoitti:

PUREE!

...purru kahdeltatoista ihmiseltä jalan tai käden verille! Lisäks tappo talomme muut koirat ja kissat. Tappanu susiakin ja kerran taisteli karhun kanssa, kunnes karhu pakeni veri kurkussa metsään. Kerran puri isäntääkin kylkeen!

• agressiivinen
        ON SAMA kirjoitti:

...purru kahdeltatoista ihmiseltä jalan tai käden verille! Lisäks tappo talomme muut koirat ja kissat. Tappanu susiakin ja kerran taisteli karhun kanssa, kunnes karhu pakeni veri kurkussa metsään. Kerran puri isäntääkin kylkeen!

laumanvartija. Joudun kuljettamaan sitä kuonokoppa päässä ihmistenilmoilla, mutta ei se minua häiritse, päin vastoin.

• elimiin sekaantujat

meiän lapinporokoira eile kaks sutta joten imekää sen kellii ja sanokaa mua mmetsästäjäks!!!

• siis sinä

olet varmaan onnellinen, muutaman kerran varmaan käräjillä ollut. Huh huh. Kaipa se puree suaki jonain kauniina päivänä.

• Kunpa se joskus onni

Ikää on juuri se 18, on ostettu ensimmäinen oma kaljakori, ja sitten on vielä laumis joka puree.
      On siinä asiat nyt kohillaan !
      Jatka samaan malliin.
      Mutta se ei ole IHAN SAMA että tuollaiset aivottomat pääsee kirjoittamaan ideoitaan yleiselle foorumille. Teille olisi hyvä olla pieni aidattu alue, jossa saisitte pitää kisaa siitä kenen typeryydet yltää korkeammalle .

• epätietoinen olen

Minulla on huono laumanvartija.Ei pure usein ihmisiä. Voiku joku auttaa? Auttaako jos syötän sille esim. naapurin kissan? Pureeko sitten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      408
      3213
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      99
      2400
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2329
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      22
      2009
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      186
      1525
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      11
      1357
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1149
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1102
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      93
      1001
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      119
      982
    Aihe