Kosovo on perseestä

heiälä meee!!!!!

Itse olen ollut Kosovossa vouhottamassa ja niitä nuoria juoppoja vuoden pestin katselemassa. En saanut sieltä yhtään mitään uutta elämääni ja mitään en kokenut, muuta kuin vitutusta siihen touhuun jossa akat ja munattomat ämmämäiset hihhulit vouhkaa. Uusi reissukaan ei enää kiinnosta, koska ei uskalla riskiä ottaa siitä jos ns. kovemmissa paikoissa meininki sama. Tosin afgoissa ja tsadisa on korkeampi keski-ikä, että se voisi parantaa hommaa ja haasteita. Kosovo sopii parhaiten henkilölle joka tykkää saunoa kiljuvien poikien kanssa ja juoda joka ilta muutaman skopskon (olutta) ja päivisin kulkea pyssyjen kanssa lapsiarmeijan kanssa krapuloissaan oksentelemassa kähtiksen nurkkiin.

5

2156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

olet kyllä niin väärässä ku ikinä voi ihminen olla

• niklas:

eei vittu ooksa varma et olit kosovos ?? Ku kosovos käyn ite joka vuosi ja enkä ole nähnyt yhtäkään juoppoa tiellä. Mut sa varmaan puhut suomest ku täältä niita 13-17 vuotiata juoppoja on. älä puhu enää kosovost ku et tiiä siitä mitään. Mut oot varmaa serbialainen ja yrität pelotella sun räkiksellä kommentilla ! :)

• Mss9

Ite olin 16 kuukautta Afgoissa, omassa teamissa täys alkoholikielto ja hyvä niin koska henki menee jos sekoilee kun ilman sitäkin meinas mennä

• Kosovoonparas

Onko muka Suomi parempi?
      Kosovossa on roskaa tiellä mutta kaikki järjestyy niitä alotettiin kerää puolet on jo kerätty. Siellä on halpaa ja hyvä paikka. Siellä ei juoppoi niinku tääl Suomes 13-14v käyttää huumeita!!!

• KosovolainenIdiootti

Mitä paska mamu sekoilet? 13-14 vuotiaat suomalaiset istuvat kiltisti koulussa oppimassa yhteiskunnan ja maapallon terävimmäksi kärjeksi. Ehkä sieltä maasta mistä olet tänne tullut, käyttävät nuoret päihteitä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, olo on nyt paljon parempi

Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe
      Ikävä
      41
      4384
    2. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
      Maailman menoa
      353
      2371
    3. Toki välitän sinusta

Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu
      Ikävä
      9
      2251
    4. Laita mies mun nimikirjaimet tänne

Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭
      Ikävä
      77
      1466
    5. Mitäs olet suunnitellut viikonlopuksi

Mitä aiot tehdä viikonloppuna
      Sinkut
      152
      1039
    6. voi luoja että

Mulla on ikävä sua
      Ikävä
      41
      961
    7. Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!

Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?
      Kannus
      10
      905
    8. Sinusta tuli mies

Mielestäni todella läheinen ja lähennyimme paljon tuon parin kuukauden aikana kun näimme usein. Nyt kun taas ei sattunei
      Ikävä
      56
      811
    9. Jos olisitte jo pari kaivattusi kanssa

mitä haluaisit saada häneltä joululahjaksi? 😊
      Ikävä
      51
      799
    10. Pystytkö olemaan rehellinen ja

kertomaan että olet täällä pilaillut ja arvostellut? Ehkä jopa esiintynyt toisena henkilönä? Mitä sun lapses siihen sano
      Ikävä
      143
      785
    Aihe