kevättä rinnoissa

jebella

oompahan tässä mietiskellyt että mitä mieltä ihmiset olis siitä jos tuolla kaupungilla menis kysyy ihan suoraan ja rohkeasti että "lähdetkö mun luo hommiin" mitä siitä ajatellaan ja miten moni lähtis..? on jo pitkään mieli ollu kokeilla.. onhan nyt sentään kesä ja halut hyrrää.. ;D

5

924

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isabella-

siellä on kuule varattuja ja järkeviä ihmisiä kadut pullollaan, sinun vahtakohtiasi. Nolasit jo huoramaisuudellasi itsesi täällä, en ihmettelisi jos tekisit saman livenä

• tavallinen miekkonen

En yleensä puutu näihin keskusteluihin, mutta sä olit niin tyhmä ett oli pakko vastaa. Ite olen asiallinen ja fiksu mies, niinkuin kaikki hyvin koulutetut ja sillai. Ehkä sinukin miehesi ? Mutta totuus on kuule erilainen. Luonto pistä halut toimimaan, ja itselläni on samanlaisia ajatuksia joka päivä. Helppo se sun on sanoo ku oot nainen, saat varmuudella, voit kranttuilla ja todennäköisesti tänäänkin levität haarasi keskinkertaiseen seksiin miehesi kaa. Mutta jos pääsisit miehesi pään sisään... Vois pikkaselle plikalle tulla järkytyksenä tämä elämän totuus... Kyllä se olis vaan ihanaa jos seksuaalisen kontaktin voisi aloittaa suoremmin. Sisi ihan asillisesti ja selvinpäin kysymällä, ja kieltävän vastauksen saatuaan ei häiriköisi. En tiedä mitä ajattelet kunnon ihmisellä, mutta sinä kapeine ajatuksinesi olet tavisten alapuolella. Ehkä heikko itsetunto ? Ei oo tarkoitus loukata, mutta on kuule pikkusen haastavaa kunnin poikamiesten hoitaa seksuaalisuuttaan ja ajatuksia ihanasta romanssista ja seksielämästä kiinnostavan naisen kaa, joka on vaikka julkisissa liikenne välineissä. Näin ne ajatukset tulee, vaikka olisin kolme vakipanoa jotka kaikki ovat syntyneet eri vuosikymmenillä. Pura kiukkusi muuhun, ja anna toisten hoitaa seksuaalisuuttaan ja olisi suotavaa jos ihmiset kysyisivät aktia suoremmin. Ei tarttis niin paljon teerenpeliä tai tarjota ruokaa ja juomaa vaan puhuttais siitä mikä on oleellista. Naisella orgasmi ja miehellä siemensyöksy. älä sit loukkaannu isanella, mut ota järki kätees ja avaa silmäsi totuudelle

• jebella
        tavallinen miekkonen kirjoitti:

En yleensä puutu näihin keskusteluihin, mutta sä olit niin tyhmä ett oli pakko vastaa. Ite olen asiallinen ja fiksu mies, niinkuin kaikki hyvin koulutetut ja sillai. Ehkä sinukin miehesi ? Mutta totuus on kuule erilainen. Luonto pistä halut toimimaan, ja itselläni on samanlaisia ajatuksia joka päivä. Helppo se sun on sanoo ku oot nainen, saat varmuudella, voit kranttuilla ja todennäköisesti tänäänkin levität haarasi keskinkertaiseen seksiin miehesi kaa. Mutta jos pääsisit miehesi pään sisään... Vois pikkaselle plikalle tulla järkytyksenä tämä elämän totuus... Kyllä se olis vaan ihanaa jos seksuaalisen kontaktin voisi aloittaa suoremmin. Sisi ihan asillisesti ja selvinpäin kysymällä, ja kieltävän vastauksen saatuaan ei häiriköisi. En tiedä mitä ajattelet kunnon ihmisellä, mutta sinä kapeine ajatuksinesi olet tavisten alapuolella. Ehkä heikko itsetunto ? Ei oo tarkoitus loukata, mutta on kuule pikkusen haastavaa kunnin poikamiesten hoitaa seksuaalisuuttaan ja ajatuksia ihanasta romanssista ja seksielämästä kiinnostavan naisen kaa, joka on vaikka julkisissa liikenne välineissä. Näin ne ajatukset tulee, vaikka olisin kolme vakipanoa jotka kaikki ovat syntyneet eri vuosikymmenillä. Pura kiukkusi muuhun, ja anna toisten hoitaa seksuaalisuuttaan ja olisi suotavaa jos ihmiset kysyisivät aktia suoremmin. Ei tarttis niin paljon teerenpeliä tai tarjota ruokaa ja juomaa vaan puhuttais siitä mikä on oleellista. Naisella orgasmi ja miehellä siemensyöksy. älä sit loukkaannu isanella, mut ota järki kätees ja avaa silmäsi totuudelle

olet ihan oikeassa.. juuri tuosta mistä kirjoitit oli kysymys. tottakai voi saada kielteisen vastauksen jos rohkenee koko juttuun lähteä, eikä siinä sen kummempia sitten..EI osaa jokainen sanoa. ei se mielestäni huoraamista ole.

• jebella kirjoitti:

olet ihan oikeassa.. juuri tuosta mistä kirjoitit oli kysymys. tottakai voi saada kielteisen vastauksen jos rohkenee koko juttuun lähteä, eikä siinä sen kummempia sitten..EI osaa jokainen sanoa. ei se mielestäni huoraamista ole.

Älkää nyt moisesta kovinkaan rankkaa propleemia tehkö... jos kysyt, jos vastaa notta ei, niin ei. Jos joo ja jotain pikkukivaa, mitääs se mihinkään vaikuttaa. Tuskin kannattaa pohtia.

• Miäs..

Juu mä lähtisin kyllä hommiin, mutta tietenkin se riippuu että minkä näköinen tämä kysyjä olisi :). Itsekin olen ajatellut että voisin kokeilla joku kerta kysyä joltakin naiselta vaikka kaupassa että mites on lähdettäiskö.. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      41
      3153
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      70
      2509
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      60
      2329
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      94
      2184
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1954
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      1595
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      129
      1547
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      170
      1495
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      89
      1475
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      1435
    Aihe