oompahan tässä mietiskellyt että mitä mieltä ihmiset olis siitä jos tuolla kaupungilla menis kysyy ihan suoraan ja rohkeasti että "lähdetkö mun luo hommiin" mitä siitä ajatellaan ja miten moni lähtis..? on jo pitkään mieli ollu kokeilla.. onhan nyt sentään kesä ja halut hyrrää.. ;D
kevättä rinnoissa
5
934
Vastaukset
- isabella-
siellä on kuule varattuja ja järkeviä ihmisiä kadut pullollaan, sinun vahtakohtiasi. Nolasit jo huoramaisuudellasi itsesi täällä, en ihmettelisi jos tekisit saman livenä
- tavallinen miekkonen
En yleensä puutu näihin keskusteluihin, mutta sä olit niin tyhmä ett oli pakko vastaa. Ite olen asiallinen ja fiksu mies, niinkuin kaikki hyvin koulutetut ja sillai. Ehkä sinukin miehesi ? Mutta totuus on kuule erilainen. Luonto pistä halut toimimaan, ja itselläni on samanlaisia ajatuksia joka päivä. Helppo se sun on sanoo ku oot nainen, saat varmuudella, voit kranttuilla ja todennäköisesti tänäänkin levität haarasi keskinkertaiseen seksiin miehesi kaa. Mutta jos pääsisit miehesi pään sisään... Vois pikkaselle plikalle tulla järkytyksenä tämä elämän totuus... Kyllä se olis vaan ihanaa jos seksuaalisen kontaktin voisi aloittaa suoremmin. Sisi ihan asillisesti ja selvinpäin kysymällä, ja kieltävän vastauksen saatuaan ei häiriköisi. En tiedä mitä ajattelet kunnon ihmisellä, mutta sinä kapeine ajatuksinesi olet tavisten alapuolella. Ehkä heikko itsetunto ? Ei oo tarkoitus loukata, mutta on kuule pikkusen haastavaa kunnin poikamiesten hoitaa seksuaalisuuttaan ja ajatuksia ihanasta romanssista ja seksielämästä kiinnostavan naisen kaa, joka on vaikka julkisissa liikenne välineissä. Näin ne ajatukset tulee, vaikka olisin kolme vakipanoa jotka kaikki ovat syntyneet eri vuosikymmenillä. Pura kiukkusi muuhun, ja anna toisten hoitaa seksuaalisuuttaan ja olisi suotavaa jos ihmiset kysyisivät aktia suoremmin. Ei tarttis niin paljon teerenpeliä tai tarjota ruokaa ja juomaa vaan puhuttais siitä mikä on oleellista. Naisella orgasmi ja miehellä siemensyöksy. älä sit loukkaannu isanella, mut ota järki kätees ja avaa silmäsi totuudelle
- jebella
tavallinen miekkonen kirjoitti:
En yleensä puutu näihin keskusteluihin, mutta sä olit niin tyhmä ett oli pakko vastaa. Ite olen asiallinen ja fiksu mies, niinkuin kaikki hyvin koulutetut ja sillai. Ehkä sinukin miehesi ? Mutta totuus on kuule erilainen. Luonto pistä halut toimimaan, ja itselläni on samanlaisia ajatuksia joka päivä. Helppo se sun on sanoo ku oot nainen, saat varmuudella, voit kranttuilla ja todennäköisesti tänäänkin levität haarasi keskinkertaiseen seksiin miehesi kaa. Mutta jos pääsisit miehesi pään sisään... Vois pikkaselle plikalle tulla järkytyksenä tämä elämän totuus... Kyllä se olis vaan ihanaa jos seksuaalisen kontaktin voisi aloittaa suoremmin. Sisi ihan asillisesti ja selvinpäin kysymällä, ja kieltävän vastauksen saatuaan ei häiriköisi. En tiedä mitä ajattelet kunnon ihmisellä, mutta sinä kapeine ajatuksinesi olet tavisten alapuolella. Ehkä heikko itsetunto ? Ei oo tarkoitus loukata, mutta on kuule pikkusen haastavaa kunnin poikamiesten hoitaa seksuaalisuuttaan ja ajatuksia ihanasta romanssista ja seksielämästä kiinnostavan naisen kaa, joka on vaikka julkisissa liikenne välineissä. Näin ne ajatukset tulee, vaikka olisin kolme vakipanoa jotka kaikki ovat syntyneet eri vuosikymmenillä. Pura kiukkusi muuhun, ja anna toisten hoitaa seksuaalisuuttaan ja olisi suotavaa jos ihmiset kysyisivät aktia suoremmin. Ei tarttis niin paljon teerenpeliä tai tarjota ruokaa ja juomaa vaan puhuttais siitä mikä on oleellista. Naisella orgasmi ja miehellä siemensyöksy. älä sit loukkaannu isanella, mut ota järki kätees ja avaa silmäsi totuudelle
olet ihan oikeassa.. juuri tuosta mistä kirjoitit oli kysymys. tottakai voi saada kielteisen vastauksen jos rohkenee koko juttuun lähteä, eikä siinä sen kummempia sitten..EI osaa jokainen sanoa. ei se mielestäni huoraamista ole.
jebella kirjoitti:
olet ihan oikeassa.. juuri tuosta mistä kirjoitit oli kysymys. tottakai voi saada kielteisen vastauksen jos rohkenee koko juttuun lähteä, eikä siinä sen kummempia sitten..EI osaa jokainen sanoa. ei se mielestäni huoraamista ole.
Älkää nyt moisesta kovinkaan rankkaa propleemia tehkö... jos kysyt, jos vastaa notta ei, niin ei. Jos joo ja jotain pikkukivaa, mitääs se mihinkään vaikuttaa. Tuskin kannattaa pohtia.
- Miäs..
Juu mä lähtisin kyllä hommiin, mutta tietenkin se riippuu että minkä näköinen tämä kysyjä olisi :). Itsekin olen ajatellut että voisin kokeilla joku kerta kysyä joltakin naiselta vaikka kaupassa että mites on lähdettäiskö.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602