Immuunikato

hmmm mhhmm

sairastuttaa kosteusvaurioissa, kerrotaan täällä. Miten sen voi tutkia ja todistaa?

28

3755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homeahdistus1

mikä ihmeen immuunikato? Itselläni ainakin verikokeissa olivat leukosyytit KOHOLLA, eivät vähentyneet tai kadonneet minnekään.

• nisuiisu

Sinulla on nyt joku infektio, joka johtuu siitä, että mikrobimyrkyt ovat aiheuttaneet sinulle immuunikadon, eikä immuunijärjestelmäsi pysty hoitelmaan kehoosi tullutta vierasta infektion aiheuttajaa. Immuunikato pitää mitata sieltä, mihin ne myrkytkin menee eli keuhkorakkuloista. Todennäköisesti sen näkisi myös veren lymfosyyttijakaumasta, mutta määritystä ei voi tehdä tietenkään silloin, jos on päällä jokin infektio, kuten sinulla nyt. Pekka Nikkola

• )()()(
        nisuiisu kirjoitti:

Sinulla on nyt joku infektio, joka johtuu siitä, että mikrobimyrkyt ovat aiheuttaneet sinulle immuunikadon, eikä immuunijärjestelmäsi pysty hoitelmaan kehoosi tullutta vierasta infektion aiheuttajaa. Immuunikato pitää mitata sieltä, mihin ne myrkytkin menee eli keuhkorakkuloista. Todennäköisesti sen näkisi myös veren lymfosyyttijakaumasta, mutta määritystä ei voi tehdä tietenkään silloin, jos on päällä jokin infektio, kuten sinulla nyt. Pekka Nikkola

Niin, eipä nuo leukkarit minullakaan ole ollut mitattuina alimmillaan kuin 5.6 - 5.8. Yleensä ne ovat yläkantissa. Nyt juuri kun noita ongelmia tutkittiin taisi arvo olla *merkittynä, eli yli rajojen taas. Yksi 5-osaDiffi minulla on tässä joskus alkuvuodesta 2007 otettuna, suluissa normaalijakaumat. Neutros 71.5 (40-75%) Lymfos 21.5 (20-45%) Monos 4.5 (2-10%) Eosin 1.5 (1-6%) Basof 0.9 (0-1%) B-Neut 4.68 (1.5-6.7 E9/l) B-Lymf 1.41 (1.3-3.6 E9/l) Tällöin fB-Leuk 6.6 Typpioksidi, Pt-NO-ex 10 Joku vanhankin diffi jossakin on, katson mitä niissä on. Olisko niin, että jos tuijotamme vain yhteen ongelmaan oli se mikä vain, jäämme ihan ilman hoitoa. Toisaalta, ainahan se sairaus voi olla sitä kuvittelua vain, pelkotiloja ja silleen.

• )()()()(
        )()()( kirjoitti:

Niin, eipä nuo leukkarit minullakaan ole ollut mitattuina alimmillaan kuin 5.6 - 5.8. Yleensä ne ovat yläkantissa. Nyt juuri kun noita ongelmia tutkittiin taisi arvo olla *merkittynä, eli yli rajojen taas. Yksi 5-osaDiffi minulla on tässä joskus alkuvuodesta 2007 otettuna, suluissa normaalijakaumat. Neutros 71.5 (40-75%) Lymfos 21.5 (20-45%) Monos 4.5 (2-10%) Eosin 1.5 (1-6%) Basof 0.9 (0-1%) B-Neut 4.68 (1.5-6.7 E9/l) B-Lymf 1.41 (1.3-3.6 E9/l) Tällöin fB-Leuk 6.6 Typpioksidi, Pt-NO-ex 10 Joku vanhankin diffi jossakin on, katson mitä niissä on. Olisko niin, että jos tuijotamme vain yhteen ongelmaan oli se mikä vain, jäämme ihan ilman hoitoa. Toisaalta, ainahan se sairaus voi olla sitä kuvittelua vain, pelkotiloja ja silleen.

Näitä vanhempia arvoja, ennen kortisonia jne. L-Neut(A) 76% (41-81) L-Lymf(A) 18*% (20-45) L-Mono(A) 6% (1-11) L-Eos(A) 1*% (1-6) L-Baso(A) 0% (0-1) B-Neut 7.80* E9/l (1.5-6.7) B-Ly 1.81 E9/l (1.3-3.6) B-Monos 0.58 E9/l (0.2-0.8) B-Eos 0,06 E9/l (0.03-0.44) B-Baso 0.02 E9/l (0-0.1)

• homeahdistus1
        nisuiisu kirjoitti:

ei minulla ole mitään tiedossa olevaa akuuttia infektiota nytkään, tulehdusarvot ovat vähän väliä koholla ihan itsekseen. Ehkä ymmärrän asiat väärin kun en ole millään lailla lääketieteeseen perehtynyt, mutta käsittääkseni leukosyyttien ollessa koholla valkusoluja pörrää veressä suuria määriä, eli kyseessä ei ole mikään KATO, vaan päinvastoin. En tunne muita immuunikatosairauksia kuin aids:in. Mitäs muita niitä olikaan?

• nisuiisu
        )()()()( kirjoitti:

Näitä vanhempia arvoja, ennen kortisonia jne. L-Neut(A) 76% (41-81) L-Lymf(A) 18*% (20-45) L-Mono(A) 6% (1-11) L-Eos(A) 1*% (1-6) L-Baso(A) 0% (0-1) B-Neut 7.80* E9/l (1.5-6.7) B-Ly 1.81 E9/l (1.3-3.6) B-Monos 0.58 E9/l (0.2-0.8) B-Eos 0,06 E9/l (0.03-0.44) B-Baso 0.02 E9/l (0-0.1)

huomioon, että sinua altistettiin TTL:lla Af:lla, jossa keuhkoissasi ollut valkosolukato muutettiin keinotekoisesti valkosoluylimääräksi. Minulle, jolle hyvin harvoista tehtiin BAL-tutkimus altistuskokeen jälkeen, oli yli 400 miljoonaa valkosolua litrassa huunteluliuosta. Pitää ymmärtää BAL-tutkimusten erot ennen altistuskoetta ja sen jälkeen. Kellekään TTL:n potilaista ei ole tehty BAL-tutkimusta ennen altistuskokeita ! Syyn me nyt tiedämme. Ei siis haluttu näyttää sairastuneelle, että keuhkoissasi onkin vähän valkosoluja. Pekka Nikkola

• paljastui
        nisuiisu kirjoitti:

huomioon, että sinua altistettiin TTL:lla Af:lla, jossa keuhkoissasi ollut valkosolukato muutettiin keinotekoisesti valkosoluylimääräksi. Minulle, jolle hyvin harvoista tehtiin BAL-tutkimus altistuskokeen jälkeen, oli yli 400 miljoonaa valkosolua litrassa huunteluliuosta. Pitää ymmärtää BAL-tutkimusten erot ennen altistuskoetta ja sen jälkeen. Kellekään TTL:n potilaista ei ole tehty BAL-tutkimusta ennen altistuskokeita ! Syyn me nyt tiedämme. Ei siis haluttu näyttää sairastuneelle, että keuhkoissasi onkin vähän valkosoluja. Pekka Nikkola

jo sekin juoni. Eli altistuskokeita ei tehdäkään sen takia, että kaikki altistetut kuolisivat, vaan sen takia, että saadaan osoitettua, että keuhkosoluissa olisikin muka vain vähän valkosoluja.

• )()()()(
        nisuiisu kirjoitti:

mutta uutta BAL tutkimusta ei suostuta tekemään, vaikka keuhkolääkärin mukaan se ei ollut normaali, tutkimuksen allekirjoittanut patologi arveli, että voisin saada uuden tutkimuksen, ns. kontrollitutkimuksen, kertoi että ongelmani on ammattitautini ja kyseli vieläkö olen työelämässä. Mutta siis, kyllä minulle tehtiin BAL-tutkimus juuri alveoliittiepäilyn vuoksi ENNEN altistuksia. BAL-tulos kirjoitettiin tupakoineen mukaan normaaliksi, enkä ole ikinä tupakoinut. Joten ei minulla oli kohonneet arvot, ennen altistuksia... Tuo BAL tehtiin 19.6.2006, äitini syntymäpäivänä, siitä muistan sen päivämäärän. Olin ollut pitkään pois työhuoneesta jossa sairastuin, sairauslomalla jo pitkään, ja tutkimus tehtiin sitten kesälomani aikana. Olin jo aika OK kunnossa, ja lääkärit pitivät niitä pitkiä puhutteluja, mitä tulisi tehdä. BAL-huuhtelun tehneen lääkärin neuvot minulla on jossakin tallellakin, äänitin ne. Lääkärit kertoivat mitä mieltä olivat TTL:stä ... se ei ole painokelpoista, ja kertoivat etten mitään astmaa sairasta, mutten voi ikinä mennä takaisin työpaikalleni sairastumatta. Reumalääkäri kirjoitti lausuntoonsa, että minun tulisi irtisanoutua... luin sen siitä äskettäin, kun lähetin papereitani asiantuntijalääkärille luettavaksi. Millainen BAL olisi ollut ennen sairauslomia, lääkityksiä, kesälomaani, sitä en tiedä. Mutta ennen altistuksia se tehtiin. Nyt en sitten vain saa uutta tutkimusta. Omalääkäri lähetti sairaalaan lähetteen, se tuli takaisin, ja siinä keuhkolääkäri kirjoitti jotakin että kun on astma selkeästi todettukin jne. ja peffit kohdallaan... ei ole syytä uusia tutkimusta. Työpaikaltani soitteli työkaveri, siellä oli taas löydetty hometta, korkealla seinällä ja kait aika paljonkin. Olin noissa tiloissa töissä joskus ja siksi työkaveri soitteli ja kertoi, että taas löytyi... väki sairastelee yhä enemmän ja enemmän.. siellä tehdään nyt jotakin tutkimuksiakin, lattiasta otettu muovimatosta näytteitä jne. Tuo seinä kait purettiin vain sattumalta... ja se oli sillä samalla alueella missä se vaurio oli mistä sairastuin pahemmin... Että sellainen täysin puhdas sisäilma. Ja samalla työkaveri kertoi ikäviä uutisia. Aika moni oli kuollut syöpään, myös hänelle läheinen henkilö, joka työskentelee tai työskenteli työpaikassani, vaikkakin vain osa-aikaisesti. No noita muita henkilöitä tuli liuta ja minä tiesin kertoa muutamia lisää... joka 4 sairastuu syöpään, meillä se joka neljäs myös kuolee siihen syöpään.

• on tehty
        nisuiisu kirjoitti:

BAL-tutkimus, mutta ei lainkaan Af-altistuskoetta.

• )()()(
        on tehty kirjoitti:

BAL-tutkimus, mutta ei lainkaan Af-altistuskoetta.

Siis kertoiko BAL jo alveoliitista?

• homeahdistus1
        nisuiisu kirjoitti:

heikentynyt immuniteetti kun olit opettajana homekoulussa? Minulla oli jatkuvia, pitkittyneitä hengitystieinfektioita, jotka kopulta pahenivat keuhkokuumetulehduskierteeseen silloin kun homeongelma oli pahimmillaan kotona ja työpaikalla. Edelleen infektiot ovat pitkittyneitä, mutta ei niitä tule sen enempää kuin terveille aikuisille keskimäärin. Mitään muita pöpöjä ei ole koko sairausaikana ollut, paitsi sieni-infektioita iholla ja limakalvoilla.

• minullekin jo
        nisuiisu kirjoitti:

ennen altistusta, joten ei pidä paikaansa väite, jonka esität.

• alveoliittia.
        )()()( kirjoitti:

Siis kertoiko BAL jo alveoliitista?

Enemmän yksityiskohtia sairauksistani en halua kertoa tällä palstalla ja ymmärrät varmaan miksi.

• )()()()(
        alveoliittia. kirjoitti:

Enemmän yksityiskohtia sairauksistani en halua kertoa tällä palstalla ja ymmärrät varmaan miksi.

kun edetty altistuksiin, niin ? jäikö ammattitautitutkimukset kesken, vai mitä? Tuo nyt kiinnostaa, että tehdään BAL muttei altisteta. Kuulostaa pahalta.

• ihmettelen kovin
        )()()()( kirjoitti:

mutta uutta BAL tutkimusta ei suostuta tekemään, vaikka keuhkolääkärin mukaan se ei ollut normaali, tutkimuksen allekirjoittanut patologi arveli, että voisin saada uuden tutkimuksen, ns. kontrollitutkimuksen, kertoi että ongelmani on ammattitautini ja kyseli vieläkö olen työelämässä. Mutta siis, kyllä minulle tehtiin BAL-tutkimus juuri alveoliittiepäilyn vuoksi ENNEN altistuksia. BAL-tulos kirjoitettiin tupakoineen mukaan normaaliksi, enkä ole ikinä tupakoinut. Joten ei minulla oli kohonneet arvot, ennen altistuksia... Tuo BAL tehtiin 19.6.2006, äitini syntymäpäivänä, siitä muistan sen päivämäärän. Olin ollut pitkään pois työhuoneesta jossa sairastuin, sairauslomalla jo pitkään, ja tutkimus tehtiin sitten kesälomani aikana. Olin jo aika OK kunnossa, ja lääkärit pitivät niitä pitkiä puhutteluja, mitä tulisi tehdä. BAL-huuhtelun tehneen lääkärin neuvot minulla on jossakin tallellakin, äänitin ne. Lääkärit kertoivat mitä mieltä olivat TTL:stä ... se ei ole painokelpoista, ja kertoivat etten mitään astmaa sairasta, mutten voi ikinä mennä takaisin työpaikalleni sairastumatta. Reumalääkäri kirjoitti lausuntoonsa, että minun tulisi irtisanoutua... luin sen siitä äskettäin, kun lähetin papereitani asiantuntijalääkärille luettavaksi. Millainen BAL olisi ollut ennen sairauslomia, lääkityksiä, kesälomaani, sitä en tiedä. Mutta ennen altistuksia se tehtiin. Nyt en sitten vain saa uutta tutkimusta. Omalääkäri lähetti sairaalaan lähetteen, se tuli takaisin, ja siinä keuhkolääkäri kirjoitti jotakin että kun on astma selkeästi todettukin jne. ja peffit kohdallaan... ei ole syytä uusia tutkimusta. Työpaikaltani soitteli työkaveri, siellä oli taas löydetty hometta, korkealla seinällä ja kait aika paljonkin. Olin noissa tiloissa töissä joskus ja siksi työkaveri soitteli ja kertoi, että taas löytyi... väki sairastelee yhä enemmän ja enemmän.. siellä tehdään nyt jotakin tutkimuksiakin, lattiasta otettu muovimatosta näytteitä jne. Tuo seinä kait purettiin vain sattumalta... ja se oli sillä samalla alueella missä se vaurio oli mistä sairastuin pahemmin... Että sellainen täysin puhdas sisäilma. Ja samalla työkaveri kertoi ikäviä uutisia. Aika moni oli kuollut syöpään, myös hänelle läheinen henkilö, joka työskentelee tai työskenteli työpaikassani, vaikkakin vain osa-aikaisesti. No noita muita henkilöitä tuli liuta ja minä tiesin kertoa muutamia lisää... joka 4 sairastuu syöpään, meillä se joka neljäs myös kuolee siihen syöpään.

viestisi lopussa työpaikkasi nykyisestä tautitilanteesta. Olen hämmästynyt ja kauhuissani. Ehkä totuus sisäilman ns. terveellisyydestä tulee nyt konkreettisesti esille, kun sairastuneita on ilmeisen paljon. Montako teitä on kaiken kaikkiaan vuosien varrella? Miten talon tilanne jatkossa? Jäättekö sinne vai siirryttekö muualle? Pääsetkö sinäkin mahdolliseen uuteen paikkaan? Miten opiskelijat suhtautuvat talon sisäilmaongelmiin? Kerrothan miten asiat edistyvät - jos sitä sanaa voinee käyttää...

• nisuiisu

mitata veren lymfosyyttijakaumasta, mutta sitä ei saa tehdä silloin kun on jokin infektio päällä. Tämä veren lymfosyyttilaskenta tehdään HI-virus positiivisille. Tämä olisi paljon halvempi mittaus kuin BAL-tutkimus. Ongelmana näiden mittausten saamisessa on se, että lääkärit ryhtyvät heti yhteistyökyvyttömiksi, jos mainitsen sanan "kosteusvaurio". Heidät on hyvin ohjeistettu meidän varalta ja tätä toimintaa tukee erittäin lämpimästi STM ja Suomen Lääkäriliitto ry. Tärkeintä olisi kuitenkin todistaa, että siellä, missä oleskelet, on näitä mikrobimyrkkyjä. Se käy helposti Inspector Sec:n valmistamalla ja myymällä myrkkykitillä. Jos sinulla on allergisen alveoliitin oireilu, kuten varmasti on, niin loppuhan on sitten helppoa, jos kerran myrkkyjä löytyy. Pekka Nikkola

• kuolee

kaikki 750.000 kosteusvauriomikrobeille altistunutta. Mitään lääkettä ei ole. Tauti on pahempi kuin AIDS. (lähde: nisuiisu Suomi24) http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000608&posting=22000000043929452 "Ilmeisesti hän tarkoitti mini-sanalla sitä, että tauti ei ole yhtä vaarallinen kuin HI-viruksen aiheuttama varsinainen AIDS. Todellisuudessa kosteusvauriomikrobimyrkyt aiheuttavat huomattavasti vakavamman sairausklimpin kuin HI-virus ! Pekka Nikkola"

• hmmm.mmm.

"Hiv (HI-virus eli ihmisen immuunikatovirus) aiheuttaa pysyvän infektion, jonka seurauksena elimistön puolustusjärjestelmään syntyy vaurioita." Pysyvästä tulehduksestahan täällä sairatuneet kirjoittavat! Ei mitään syytä, mutta tulehdusarvot ovat koholla jatkuvasti!

• elimistö antaa periksi
        hmmm.mmm. kirjoitti:

"Hiv (HI-virus eli ihmisen immuunikatovirus) aiheuttaa pysyvän infektion, jonka seurauksena elimistön puolustusjärjestelmään syntyy vaurioita." Pysyvästä tulehduksestahan täällä sairatuneet kirjoittavat! Ei mitään syytä, mutta tulehdusarvot ovat koholla jatkuvasti!

"Aids (hankittu immuunipuutosoireyhtymä) on hiv-infektion viimeinen vaihe, jossa immuunijärjestelmässä on tapahtunut jo merkittävää tuhoa ja vastustuskyky tauteja kohtaan on huomattavasti alentunut. Hiv-infektion eteneminen aidsiksi kestää keskimäärin 10-12 vuotta hoitamattomilla potilailla."

• niin.......
        elimistö antaa periksi kirjoitti:

"Aids (hankittu immuunipuutosoireyhtymä) on hiv-infektion viimeinen vaihe, jossa immuunijärjestelmässä on tapahtunut jo merkittävää tuhoa ja vastustuskyky tauteja kohtaan on huomattavasti alentunut. Hiv-infektion eteneminen aidsiksi kestää keskimäärin 10-12 vuotta hoitamattomilla potilailla."

kirjoittaneet, kyselleet lääkäreiltä jne. MIKSI se ei meillä kosteusvaurioista sairastuneilla ole mainittava asia ollenkaan? Vaikka kyse ei olisi immuunikadosta, niin pysyvä tulehdus tuhoaa elimistöä, sehän on taivaan tosi.

• vaikenevat

Koko maailma vaikenee. Salaliitto on järkyttämätön. Maailman mediakin on lahjottu hiljaiseksi. Kuolemantilastojenkin väärentäminen on osa tätä hirmuista salaliittoa. Mutta me täällä Suomi24:ssä kyllä tiedämme asian oikean laidan!

• nisuiisu
        vaikenevat kirjoitti:

Koko maailma vaikenee. Salaliitto on järkyttämätön. Maailman mediakin on lahjottu hiljaiseksi. Kuolemantilastojenkin väärentäminen on osa tätä hirmuista salaliittoa. Mutta me täällä Suomi24:ssä kyllä tiedämme asian oikean laidan!

totuuden ja sen kertoi Henrik Wolff maaliskuun 18. päivänä armon vuonna 2009 Espoon Dipolissa n. 1000 enemmän tai vähemmän rehellisen "kosteusvaurioekspertin" läsnäollessa. Mukana taisi olla myös TTL-TYHOSA-astmaatikkojakin. Laitan heidän nimet heti näkyville, kunhan saan osanottajaluettelon. Pekka Nikkola

• salaisia
        nisuiisu kirjoitti:

totuuden ja sen kertoi Henrik Wolff maaliskuun 18. päivänä armon vuonna 2009 Espoon Dipolissa n. 1000 enemmän tai vähemmän rehellisen "kosteusvaurioekspertin" läsnäollessa. Mukana taisi olla myös TTL-TYHOSA-astmaatikkojakin. Laitan heidän nimet heti näkyville, kunhan saan osanottajaluettelon. Pekka Nikkola

Se koskee myös Tyhosaa. Ainoastaan yhdistysten hallitusten jäsenten nimet ovat julkisia. Jos sinä entisenä Tyhosan hallituksen jäsenenä tiedät jäsenten nimiä, niin niiden julkaiseminen on lainvastaista. Jos kaiken lisäksi kerrot vielä heidän sairauksistaankin, niin olet pahassa liemessä. "Mukana taisi olla myös TTL-TYHOSA-astmaatikkojakin. Laitan heidän nimet heti näkyville, kunhan saan osanottajaluettelon."

• ei tule kosteusvaurioista

kun käytetään sanaan immuunikato, tarkoitetaan hiv-viruksen aiheuttamaa sairautta AIDS. Täällä on taas puurot ja vellit menneet nisuiisulta sekaisin ja tämän hetken "loistoidea" on toitottaa immuunikato sanaa palstalaisille pyhä totuutena kosteusvauriosairaudesta. Hänen teoriansa muuttuvat vuosien varrella ja ovat aina oikeita HÄNEN MIELESTÄÄN. Muistakaa toki, että kosteusvaurioiden aiheuttamista sairauksista ja oireiluista on olemassa ihan asiantuntijatietoutta tutkimuksiin perustuen. Nisuiisun teoriat perustuvat siihen että hän yrittää löytää OMAN TULKINTANSA näistä tutkimuksista, kuin piru lukisi itse Raamattua. että sellainen uskonlahko on kyseessä!

• nisuiisu

rehellistä tieoutta siitä, mitä kosteusvaurio aiheuttaa. Tämän tiedon jakoi n. 1000 enemmän tai vähemmän rehellisen "kosteusvaurioekspertin" läsnäollessa TTL:n ylilääkäri Henrik Wolff. Jos normaali valkosolumäärä putoaa 150 miljoonasta 28 miljoonaan valkosoluun / litra keuhkojen huuhtelunestettä, niin kyllä silloin on käynyt aikamoinen KATO. Nämä HYKSin sisäilmapolin BAL-näytteet tutkittiin tietysti jo n. vuonna 1997, mutta professori Tari Haahtela esti tiedon julkaisemisen silloin. Näin minulle sanoi eräs kosteusvaurioekspertti, joka oli myös tämän vuoden sisäilmastoseminaarissa. Hän piti oikein luennon päivillä. HI-virus tuhoaa CD4 -lymfosyyttejä, mutta nämä mikrobimyrkyt tuhoavat sekä NK-lymfosyyttejä että B-lymfosyyttejä. Jos väki vähenee huomattavasti esim. urheilukilpailusta, niin kyllä silloin voi käyttää sanaa KATO. Sinulla käy aina nolosti, kun käytät googlea. Nyt luulet, että kun kirjoitat sinne sanan "immuunikato" ja vastaukseksi tulee vain AIDS-sivustoja, niin sinä luulet, että on olemassa vain HI-viruksen aiheuttama immuunikato. Niin toistan vielä, että kyllä kaikki ns. kosteusvauriomafioosot ovat heti alunsta alkaen tienneet, että kosteusvauriossa ei ole kyse homeallergiasta, eikä homepölykeuhkosta, vaan mikrobimyrkkyjen aiheuttamasta immuunikadosta. Kyllä miltei kaikki ymmärtää sen, miksi on tutkittu BAL-näytteitä, eikä keuhkoputken solunäytteitä. Jos olisi tutkittu keuhkoputken solunäytteitä, niin silloihan olisi tutkittu astmaa, jonka olisi aiheuttanut itiö. Nyt tutkittiin siis keuhkorakkuloista löytyviä valkosoluja ja PERKELE niiden määrässä oli käynyt HELVETINMOINEN KATO. Pekka Nikkola

• turhahan
        nisuiisu kirjoitti:

rehellistä tieoutta siitä, mitä kosteusvaurio aiheuttaa. Tämän tiedon jakoi n. 1000 enemmän tai vähemmän rehellisen "kosteusvaurioekspertin" läsnäollessa TTL:n ylilääkäri Henrik Wolff. Jos normaali valkosolumäärä putoaa 150 miljoonasta 28 miljoonaan valkosoluun / litra keuhkojen huuhtelunestettä, niin kyllä silloin on käynyt aikamoinen KATO. Nämä HYKSin sisäilmapolin BAL-näytteet tutkittiin tietysti jo n. vuonna 1997, mutta professori Tari Haahtela esti tiedon julkaisemisen silloin. Näin minulle sanoi eräs kosteusvaurioekspertti, joka oli myös tämän vuoden sisäilmastoseminaarissa. Hän piti oikein luennon päivillä. HI-virus tuhoaa CD4 -lymfosyyttejä, mutta nämä mikrobimyrkyt tuhoavat sekä NK-lymfosyyttejä että B-lymfosyyttejä. Jos väki vähenee huomattavasti esim. urheilukilpailusta, niin kyllä silloin voi käyttää sanaa KATO. Sinulla käy aina nolosti, kun käytät googlea. Nyt luulet, että kun kirjoitat sinne sanan "immuunikato" ja vastaukseksi tulee vain AIDS-sivustoja, niin sinä luulet, että on olemassa vain HI-viruksen aiheuttama immuunikato. Niin toistan vielä, että kyllä kaikki ns. kosteusvauriomafioosot ovat heti alunsta alkaen tienneet, että kosteusvauriossa ei ole kyse homeallergiasta, eikä homepölykeuhkosta, vaan mikrobimyrkkyjen aiheuttamasta immuunikadosta. Kyllä miltei kaikki ymmärtää sen, miksi on tutkittu BAL-näytteitä, eikä keuhkoputken solunäytteitä. Jos olisi tutkittu keuhkoputken solunäytteitä, niin silloihan olisi tutkittu astmaa, jonka olisi aiheuttanut itiö. Nyt tutkittiin siis keuhkorakkuloista löytyviä valkosoluja ja PERKELE niiden määrässä oli käynyt HELVETINMOINEN KATO. Pekka Nikkola

on mitään AIDS-sivustoja lukea, koska tämä homesairaiden immuunikato on paljon pahempi kuin HI-viruksen aiheuttama, kuten meitä ansiokkaasti olet valistanut. Olen varma, että tänne tuodaan pakolaisiakin niin paljon vain sen takia, että väkiluvun muutoksissa ei huomattaisi, kun kaikki suomalaiset kuolevat myrkkyalveoliitin aiheuttamaan immuunikatoon. Eikö näin ole? Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

• juuri näin se menee
        turhahan kirjoitti:

on mitään AIDS-sivustoja lukea, koska tämä homesairaiden immuunikato on paljon pahempi kuin HI-viruksen aiheuttama, kuten meitä ansiokkaasti olet valistanut. Olen varma, että tänne tuodaan pakolaisiakin niin paljon vain sen takia, että väkiluvun muutoksissa ei huomattaisi, kun kaikki suomalaiset kuolevat myrkkyalveoliitin aiheuttamaan immuunikatoon. Eikö näin ole? Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

kohta Nisuiisu tosiaan väittää että pakolaisia tuodaan tänne juuri siitä syystä. On vain salattu meiltä sekin tieto vaikka 1000varmasti on tiedetty sekin asia. Merkillinen heppu tämä Nisuiisu kun väittää olleensa seminaarissa vaikkei ollut lähimainkaan ja väittää paljon muutakin mitä ei pysty koskaan perustelemaan kun häneltä perusteluita pyydetään. Voihan sitä väittää että ei kuuta oikeasti ole. Se on vain amerikkalaisten heijastama hologrammi taivaalla ja saivat meidät uskomaan että siellä muka käytiinkin.

• sairastuttaa

. www.homeasunto.suntuubi.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4916
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2925
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1768
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16