kokemuksia vanhasta

tutkinnosta uuteen

siirtymisestä? Olen gradua vaille valmis, kaikki opinnot suoritettu vanhan mukaan, Onko kellään kokemuksia, joutuuko vielä suorittaan jotain??

3

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saaga_-

Riippuu kyllä varmaan alasta, mutta ei niitä ylimääräisiä opintoja pitäis olla, jos kandin työ on tehtynä. Varsinki jos opintokokonaisuudet on suljettu, siis kaikki muut kun nuo syventävät. Pistä postia laitoksen amanuenssille, se voi tarkistaa sun rekisterin et siellä on kaikki ok.

• o.let

toivottavasti tarkistanut, että tutkintosi vastaa myös uusia vaatimuksia. Muussa tapauksessa tulee lisätöitä.

• tilanne.

Melkein samassa tilanteessa. Kurssit käyty vanhassa ja nyt kandi ja gradu jäljellä uudessa. Parhaillaan siellä laitoksella ihmetellään, että mitäs nyt. Aion itse olla aika tiukkana sen suhteen että EN käy enää mitään ylimääräisiä kursseja. Se olis aivan älytöntä... olen käynyt kaikki kurssit ja saman määrän työtunteja, kuin muutkin.. Tämä uudistushan tarkoittaa pian helposti sitä, että ihmiset valmistuu hitaammin yliopistoista kuin ennen ja se tuskin oli tarkoituksena..!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe