siirtymisestä? Olen gradua vaille valmis, kaikki opinnot suoritettu vanhan mukaan, Onko kellään kokemuksia, joutuuko vielä suorittaan jotain??
Vastaukset 3
- Saaga_-
Riippuu kyllä varmaan alasta, mutta ei niitä ylimääräisiä opintoja pitäis olla, jos kandin työ on tehtynä. Varsinki jos opintokokonaisuudet on suljettu, siis kaikki muut kun nuo syventävät. Pistä postia laitoksen amanuenssille, se voi tarkistaa sun rekisterin et siellä on kaikki ok.
- o.let
toivottavasti tarkistanut, että tutkintosi vastaa myös uusia vaatimuksia. Muussa tapauksessa tulee lisätöitä.
- tilanne.
Melkein samassa tilanteessa. Kurssit käyty vanhassa ja nyt kandi ja gradu jäljellä uudessa. Parhaillaan siellä laitoksella ihmetellään, että mitäs nyt. Aion itse olla aika tiukkana sen suhteen että EN käy enää mitään ylimääräisiä kursseja. Se olis aivan älytöntä... olen käynyt kaikki kurssit ja saman määrän työtunteja, kuin muutkin.. Tämä uudistushan tarkoittaa pian helposti sitä, että ihmiset valmistuu hitaammin yliopistoista kuin ennen ja se tuskin oli tarkoituksena..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.682218Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351784- 1001161
- 46909
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26797- 29670
- 41665
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,135622Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578