Onko kukaan koskaan saannut selville, että mihin eskimot pyyhkivät takapuolensa? Lumeenko, kylmässä? Hylkeennahkakin parkkiintuu, sitä voi käyttää korkeintaan kerran eikä aina ole saatavilla. Entä onko kukaan koskaan saannut selville mihin beduiinit pyyhkivät takapuolensa? Tulikuumaan hiekkaanko? -polttaa rakkuloita. Vai onko niillä jonkinlainen kenkälusikan tyyppinen väline, jolla ne kaapivat? Vettä on juotavaksi eikä riitä hygienian hoitamiseen. Jos takapuolta ei pyyhi on tavara todennäköisesti aika epämiellyttävää kuumassa ilmanalassa.
Oleellinen kysymys
4
808
Vastaukset
- Se oon silläälailla
Jotta eskimot oottaa, jotta hieriäiset jäätyy, ja ne on heleppo karistaa poes. Mutta muslimit eivät välitä paskaakaan, jos perseessä on toukkia. Ja ne antaa kärpäsien syyvä enimmät roippeet.
- IsänIsänIsänTytär
Minun isäisäisäisävanhanaikainen isänisäni teki ainakin sillein , että ku se oli töissä jossain ihan oudossa , en tiiö missä, mut siel ei ollu veeseöt, mun isäisäisäisävanhanaikainen isänisäni ainakin kakko paljaaseen omaan käteensä ja heitti pois, joko lumeen tai puskeen, oli sitten talvi tai kesä.
- Hexxxaaa
IsänIsänIsänTytär kirjoitti:
Minun isäisäisäisävanhanaikainen isänisäni teki ainakin sillein , että ku se oli töissä jossain ihan oudossa , en tiiö missä, mut siel ei ollu veeseöt, mun isäisäisäisävanhanaikainen isänisäni ainakin kakko paljaaseen omaan käteensä ja heitti pois, joko lumeen tai puskeen, oli sitten talvi tai kesä.
Entäs ripuli? Käteen ja puskaan... no ehkä isoisänisän isäkin osasi käyttää puiden lehtiä.
Mutta mihinkäs eläimet pyyhkii, kun niillä on sentään turkkia takapuolessakin? ;)
Ne sitten tyytyväisenä nuolevat paikat puhtaiksi!
Mielenkiintoinen aihe :D
- rgrhdeayh
mene kysymään nevalanmäen perhekodista johtajalta niin saat vastauksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764